تقویت کننده سوخت خودرو

همه می دانیم که پس از خرید خودرو باید از آن مراقبت کنیم. این مراقبت و محافظت با استفاده از مکمل بنزین ها و چک آپ صورت می گیرد. مکمل سوخت در کنار بنزین به باک افزوده می شود و کمک می کند خودرو در شرایط بهتری قرار بگیرد تا وظایف خود را بهتر انجام دهد. به طور کلی هر چه موتور خودرو دارای قدرت و اسب بخار بیشتر باشد، به تبع در شتاب گیری سریع تر عمل کرده سرعت بالاتری نیز پیدا می کند.

منظور از تقویت موتور خودرو چیست؟

منظور از تقویت موتور خودرو هم این است که با استفاده از روش هایی استاندارد و اصولی، میزان گشتاور و نیروی تولیدی موتور، قدرت بیشتری پیدا کند. با استفاده از مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس ،که بر اساس پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا برای افزودن به سوخت ساخته شده است، می‌توان عملکرد سوخت را افزایش داد و از آسیب موتور ناشی از احتراق سوخت (ناک) جلوگیری کرد.

نحوه عملکرد سوپر اکتان بوستر

تقویت کننده موتور خودرو
نحوه عملکرد سوپر اکتان بوستر

اگر شاخص اکتان خودرو پایین تر از حد استاندارد باشد عملکرد موتور دچار مشکل می‌شود. سوپر اکتان بوستر برای ارتقاء عملیات موتورهای بنزینی در جاهایی که شاخص اکتان پایین است طراحی شده تا باعث احتراق كامل موتور شود. در نتیجه راندمان موتور به حداكثر می‌رسد و در مصرف سوخت صرفه‌جویی می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش عدد اکتان مصرف سوخت را پایین می‌آورد و باعث کاهش آلودگی هوا نیز می‌گردد.


سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بنزین بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل بنزین های شتاب دهنده قرار دارد. این مکمل بنزین نانوتک عدد اکتان قطعی (MON) را تا 4 واحد می تواند افزایش دهد. سوپراکتان بوستر جدیدترین محصول تولید شده با فناوری نانو می باشد که با قدرت روان کنندگی بالا پس از ترکیب با بنزین باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر می شود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
مخصوص موتورهای توربو، GDI و تقویت شده

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

بهترین مکمل بنزین برای کیا

مزایای استفاده کردن از اکتان بوستر:

.افزایش عملکرد موتور
.کاهش انتشار گازهای گلخانه ای
.جلوگیری از ضربه زدن به موتور
.افزایش کیفیت بنزین
.تمیزکننده مسیر سوخت رسانی
.کاهش مصرف سوخت
.افزایش شتاب

اکتان بوستر
مزایای استفاده از اکتان بوستر

معایب استفاده کردن از اکتان بنزین

با وجود مزایای اکتان بنزین توجه داشته باشید که استفاده مرتب از آن می‌تواند به فرسودگی موتور منجر شود. بعضی از این محصولات حتی باعث می‌شوند شمع خودرو زودتر از آنچه باید خراب شود. دلیل این اتفاق وجود ترکیبات MMT است که همان ماده‌ای است که به‌عنوان ضد ناک عمل می‌کند. اگر انژکتورهای سوخت یا سنسورها خراب باشند و بدون تعمیر آنها از اکتان بوستر استفاده شود وجود این ماده روند خرابی این قطعات را تسریع خواهد کرد. بهتر است حتی‌الامکان از اکتان بوستر بدون سرب مانند سوپر اکتان بوستر مدپاتکس استفاده کنید زیرا سرب در سوخت باعث می‌شود سنسورهای اکسیژن تحت‌تأثیر قرار بگیرند یا آسیب ببینند.

بوی اکتان بوستر با کیفیت چگونه است؟

به طور کلی نمی شود گفت اکتان بوستر باید بوی ماده خاصی را داشته باشد یا نباید بوی ماده خاصی را داشته باشد. درواقع اکتان بوستر ها ترکیبی از انواع مواد شیمیایی مختلف هستند و هر بویی ممکن است داشته باشند، در نتیجه تشخیص سطح کیفیت آن ها با اتکا به بو ممکن نیست.

چند نکته در استفاده از مکمل سوخت

-توجه داشته باشید که ابتدا باید 10-15 لیتر بنزین بزنید سپس اکتان را درون باک ریخته و در نهایت مجددا بنزین بزنید. این کار باعث می‌شود که مکمل سوخت کامل با بنزین مخلوط شود و بهترین عملکرد را داشته ‌باشد.
-در سفرهای جاده‌ای و طولانی مدت استفاده از مکمل بنزین را فراموش نکنید.
– بعضی از مکمل‌ سوخت های اکتان بنزین به نور حساس هستند بهتر است آن‌ها را در ظرف اصلی خودشان نگهداری شود.
-به توصیه‌های نوشته شده در پشت بسته توجه داشته باشید.
– مکمل بنزین مرغوب می تواند بدون ایجاد هیچ آسیبی تا مدت طولانی در باک خودروی شما باقی ماند.
-اغلب مردم بر این باورند که در صورت استفاده از بنزین سوپر دیگر نیازی به اکتان بوستر نیست. درحالی‌که به‌ علت فاصله بسیار زیاد کیفیت بنزین ارائه شده در کشور ما با استانداردهای جهانی، حتی در صورت استفاده از بنزین سوپر هم موتور خودروی ما به اکتان بوستر نیاز خواهد داشت.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو