سوپر اکتان بوستر

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد. سوپراکتان بوستر جدیدترین محصول تولید شده با فناوری نانو می باشد که با قدرت روان کنندگی بالا پس از ترکیب با بنزین باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر میشود. محلول سوپر اکتان بوستر با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارد.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ویژگی های سوپر اکتان بوستر

بهترین اکتان بوستر تولید شده در ایران
قدرتمند ترین شبیه ساز خواص اکتان بنزین

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای موتورهای توربو

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی برای موتور های توربو، GDI و TGDI و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین می شود. نشانه‌های سوختن بنزین نامرغوب در موتور صدا و لرزش غیرعادی، دهانه اگزوز سیاه‌رنگ و کارکرد غیرطبیعی موتور است. کارکرد موتور اگر در این شرایط ادامه پیدا کند، باعث خرابی سرسیلندر، سوختن پیستون‌ها و سوپاپ‌ها، افزایش فرسایش سیلندر و اجزای مرتبط به آن می‌شود. از مزایای سوپر اکتان بوستر، افزایش اکتان سوخت، افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور، کاهش ناک زدن موتور، خنثی‌سازی اثرات سوخت نامرغوب و خنثی‌سازی کلیه اثرات منفی کارکرد درجای موتور (کارکرد درجای موتور باعث دوده و کربن گرفتن پیستون و سایر متعلقات آن شده و این امر باعث کاهش قدرت موتور، افزایش مصرف سوخت، افزایش گازهای خروجی موتور و درنهایت کاهش کارآیی موتور می‌شود) است.

کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به موتور خودرو

بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران
سوپر اکتان مدپا بهترین تقویت کننده بنزین

در خودروهای نسل جدید که دارای موتور های توربو، GDI و TGDI هستند، کیفیت پایین بنزین در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. هرچه کیفیت بنزین مصرفی در موتورهای توربو پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو بیشتر خواهد شد. به همین دلیل و به جهت افزایش راندمان موتور های توربو، GDI و TGDI و کاهش هزینه تعمیرات و همینطور به جهت کاهش خسارات وارده به موتور که به واسطه بنزین بی کیفیت موجود اتفاق می افتد، این مجموعه اقدام به تولید و توزیع مکمل های سوختی سری جدید نانو با استاندارد جهانی که مخصوص انواع موتور های توربو، GDI و TGDI می باشد، در سطح کشور نموده است.

ورود به فروشگاه

فواید استفاده از مکمل های نانو مدپاتکس

مکمل بنزین
بهترین سوپر اکتان بوستر ایرانی

محلول های سری جدید نانو با توانایی افزایش چشمگیر عدد اکتان، کمک به حذف ناخالصی های بنزین می توانند علاوه بر کاهش ناک و لرزش و صدای موتور، کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت و شتاب موتور را نیز به همراه داشته باشند. کیفیت و میزان عدد اکتان در بنزین مهمترین عامل عملکرد موتور در قسمت داخل محفظه احتراق است. تنظیم نقطه احتراق باعث برطرف شدن مشکلات پیش رو می شود. این مکمل ها جدیدترین محصولات تولید شده با فناوری نانو می باشند که با قدرت روان کنندگی و تمیز کنندگی بالا پس از ترکیب با بنزین باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر میشوند. محلول های جدید نانو با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارد. استفاده از این مکمل خاص، سلامت موتور ماشین شما را تضمین می نماید.

منبع: محصول سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو