بهترین مکمل بنزین ایرانی – بهترین اکتان بوستر بنزین

بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران ، می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق موتور، افزایش خواص اکتان افزایی بنزین( در حد بنزین سوپر استاندارد بین الملل )، کاهش فشار بخار بنزین(سطح بنزین یورو5)، جلوگیری از انباشت کربن، کنترل و حذف آب از بنزین و نرم کنندگی و روان کاری حرکت پیستون ها را داشته باشد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی
کاهش فشار بخار بنزین RVP توسط سوپر اکتان بوستر
بهترین اکتان بنزین
مکمل های نانو گروه مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی
از چه اکتان افزایی باید استفاده کنیم؟
عدد اکتان بنزین چیست؟
اهمیت استفاده از سوخت با عدد اکتان بالا
استفاده از سوخت با عدد اکتان بالا و جلوگیری از ناک زدن

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس یک مکمل بنزین ایرانی قدرتمند می باشد که به واسطه فناوری انحصاری نانو که در تولید آن به کار رفته است موفق به اخذ انواع تاییدیه رسمی از مراجع ذی صلاح شده است. این مکمل به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را که در بالا به آن اشاره شد، دارا می باشد. با توجه به کیفیت پایین بنزین در کشور، استفاده از سوپر اکتان بوستر مدپاتکس در هر باک بنزین جهت کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات توصیه می شود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

سوپر اکتان بوستر پترونانو
-قیمت مکمل سوپر اکتان بوستر

تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

کاهش فشار بخار بنزین RVP توسط سوپر اکتان بوستر

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس غالبا برای موتورهای توربو، TGDI، GDI و تقویت شده استفاده می شود جدیدترین و قوی ترین محلول نانو تکنولوژی موجود در کشور می باشد. سوپر اکتان بوستر که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد مطابق با استانداردهای بنزین یورو5 با کاهش فشار بخار رید بنزین RVP به میزان حداقل 2 psi ، باعث کاهش محسوس مصرف بنزین و تبخیر بنزین در خودرو می شود. همچنین این مکمل باعث کاهش ناک و صدای موتور بخصوص در فصل تابستان می شود.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

بهترین اکتان بنزین

بهترین اکتان بنزین در حقیقت همان بهترین اکتان بوستر بنزین را معرفی میکند. بهترین اکتان بنزین باید بتواند خواص بنزین را به اندازه بنزین سوپر و بیشتر از آن افزایش بدهد. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین اکتان بنزین تولید شده می باشد که می تواند به عنوان بهترین اکتان بنزین و یا همان بهترین تقویت کننده اکتان بنزین خواص اکتان افزایی بسیار بالایی به بنزین اضافه کند. البته برای بالا بردن اکتان بنزین و یا خواص اکتان افزایی ، ابتدا نیاز هست تا از کیفیت و میزان اکتان بنزین آگاه شویم و سپس بر مبنای آن از تقویت کننده و بالا برنده عدد اکتان بنزین و یا همان اکتان بوستر بنزین استفاده کنیم.

مکمل های نانو گروه مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی

بهترین مکمل بنزین ایرانی

با توجه به ممنوعیت واردات انواع مکمل سوخت خارجی از سال 1396 به بعد، این مجموعه تمام تلاش خود را جهت تولید و بسته بندی یک مکمل ایرانی استاندارد به کار بست و در حال حاضر محصولات سری جدید نانو را که بهترین مکمل بنزین ایرانی می باشد به بازار کشور عرضه نموده است. محصولات این مجموعه فاقد هرگونه ماده غیر مجاز مانند تینر و نفت سفید و … می باشند. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصول تنظیم نقطه احتراق موتور می باشد. با تنظیم نقطه احتراق، اکثر مشکلات موتور از جمله لرزش موتور، لرزش اتاق، میزان مصرف سوخت، شتاب و توان موتور، عملکرد کلی و …. بهبود محسوسی پیدا می کند و شما از رانندگی خود لذت خواهید برد.

از چه اکتان افزایی باید استفاده کنیم؟

بهترین مکمل بنزین ایرانی

امروزه به دلیل وجود انواع متنوع اکتان افزا ها با برند های متفاوت، انتخاب محصول مناسب، مقرون به صرفه و با کیفیت و اصالت، کار بسیار دشواری است . استفاده از بهترین اکتان بوستر که توسط شرکت مدپا فرموله شده است باعث افزایش خواص اکتان افزایی بنزین می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار بنزین، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.

عدد اکتان بنزین چیست؟

عدد اکتان معیاری برای سنجش کیفیت سوخت است. هر قدر این عدد بالاتر باشد، سوخت بهتری خواهیم داشت. موتورهای بنزینی جدید برای احتراق بهتر به سوخت‌هایی با عدد اکتان بالاتر نیاز دارند . این عدد معیاری برای اندازه‌گیری مقاومت یک سوخت در برابر احتراق خود‌به‌خودی است. در یک موتور بنزینی، مخلوط سوخت و هوا فشرده می‌شود و با جرقه‌ شمع خودرو، احتراق صورت می‌گیرد.

اهمیت استفاده از سوخت با عدد اکتان بالا

درجه اکتان یا ON معیار استاندارد عملکرد موتور یا بنزین است. هرچه عدد اکتان بیشتر باشد ، سوخت قبل از سوختن می تواند فشار بیشتری را تحمل کند. در مقابل ، سوختهایی که ON کمتری دارند (اما عدد ستان بالاتری دارند ) برای موتورهای دیزلی ایده آل هستند ، زیرا موتورهای دیزلی (که به آنها موتورهای احتراق فشاری نیز گفته می شود) سوخت را فشرده نمی کنند ، بلکه فقط هوا را فشرده می کنند و سپس سوخت را به داخل موتور تزریق می کنند. موتورهای بنزینی به احتراق هوا و سوخت فشرده شده به عنوان مخلوط متکی هستند ، که با استفاده از شمعک های فعال شده الکتریکی در نزدیکی انتهای ضربه روشن می شوند. بنابراین ، تراکم پذیری زیاد سوخت به طور عمده برای موتورهای بنزینی اهمیت دارد. بنابراین استفاده از بنزین با اکتان پایین ممکن است منجر به مشکل ضربه موتور شود.

استفاده از سوخت با عدد اکتان بالا و جلوگیری از ناک زدن

وقتی که از سوختی برای خودرو استفاده ‌شود که مقدار اکتان موجود در آن کمتر از میزان استانداردی است که خودرو نیاز دارد. در نتیجه خودرو در سر بالایی و یا مواقعی که با دنده مرده و دور موتور کم در حال حرکت است صدایی از اتومبیل شنیده می‌شود که مانند تقه است. این صدا را اصطلاحا ناک زدن خودرو می‌نامند که با برداشتن پا از پدال قطع می‌شود. با توجه به کیفیت پایین بنزین در کشور، سوپراکتان بوستر مدپاتکس جدیدترین محصول تولید شده با فناوری نانو می باشد که با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارد.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.7/5 - (25 امتیاز)

مطالب مرتبط

37 دیدگاه‌

  1. بهزاد شعبانی گفت:

    من در تعمیرگاه از طریق یه مشتری که اصرار داشت مکمل مشکی رنگ مدپاتکس رو بخره با این مکمل آشنا شدم. همونجا منم خریدم و الان شتاب ماشینم خیلی خوب شده و راضیم خودمم به دوستام معرفی میکنم.

  2. جواد احمدی گفت:

    بهتر از برندهای تقلبی خارجی بود، تغییر را کاملا حس کردم

  3. سیامک رستمی گفت:

    هر کس نگیره و استفاده نکنه از دستش رفته بسیار عالی هست و افزایش توان و کاهش صدای موتور محسوس هست. ممنون از شما که کالای اصل رو به دست مصرف کننده میرسونید.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما جناب رستمی و ممنون از اینکه تجربه خودتان را با دیگر کاربران سایت به اشتراک میگذارید.

  4. محمد پیروی گفت:

    ببخشید برا توربو نمیشه از اکتان اقتصادیتون استفاده کنم؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      خیر برای استفاده از مکمل مناسب برای خودروتان می توانید از بخش مقالات کمک بگیرید یا با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

  5. ارشیا وثوق گفت:

    بسیار عالی و قابل محسوس

  6. مهیار کاظمی گفت:

    صدای موتور خیلی واضح کم شد .
    ممنون از کیفیت خوبتون

  7. سارا حاج محمد گفت:

    قدرت موتور خودرو خیلی زیاد شد وتاثیر بسیار خوبی روی کیفیت سوخت داشت.

  8. rastin گفت:

    قبلا خارجی می خریدم اما الان اصلا بهشون اطمینان نیست. از بس تقلبی تو بازار زیاد شده . این مکمل را معرفی کردند که خریدم برای موتورهای توربو پیشنهاد می کنم حتما استفاده کنید خیلی راضی کننده بود. هم مصرف سوخت و هم شتاب و هم ناک موتور تاثیر مثبت بود.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. باعث افتخار ماست که رضایت داشتید.

  9. Majid گفت:

    من تازه استفاده کردم محصول معتبر و باکیفتی بود👌

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  10. amir گفت:

    برای 206 از مکمل بنزین استفاده کردم تاثیر خوبی روی سرعت خودرو داشت و صدای موتور خیلی کمتر شده بود

    • پاسخگو مدپا گفت:

      مکمل سوپراکتان بوستر مدپاتکس، مناسب برای خودرو 206، کیفیت بنزین را افزایش داده و از احتراق زودرس یا ناک زدن جلوگیری می کند هم چنین شتاب و قدرت موتور را بطور چشمگیری افزایش می دهد.

  11. اصغر جلالی گفت:

    ناک خودرو بعد از استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپا کمتر شد.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما و ممنون از اینکه تجربه خودتان را با دیگر کاربران سایت به اشتراک میگذارید.

  12. فردین گفت:

    من برای 206 استفاده کردم ، بسیار ممنونم از محصولتون. مصرف سوختم خیلی اومده پایین

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  13. میلاد کرمانی گفت:

    با محصولا این برند تازه اشنا شدم و بعد از استفاده کاملا تاثر روی موتور خودرو و مصرف سخت ماشین تاثیر گذاشت

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  14. amirali گفت:

    این مکمل بر پایه چیست؟ mmt

    • پاسخگو مدپا گفت:

      خیر. مکمل های ما فاقد سرب و فروسن و mmt هستند. این مکمل ها یک ترکیب آروماتیکی و الکلی بدون کوچکترین ضرر و آسیب هستند.

  15. آرش اشرفی گفت:

    واقعا میتونم بگم بهترین بود . من از مکمل های مختلف استفاده کردم ولی این محصول جواب دهی خیلی بیشتر نسبت به بقیه داشت. واقعا از شرکت تولید کننده این محصول تشکر میکنم.

  16. رحمت گفت:

    شتاب ماشین تو سربالایی خیلی بیشتر شد . دمتون گرم

  17. bahram گفت:

    باورم نمیشه جنس ایرانی با کیفیت به این بالایی. دمتون گرم

  18. فرزاد فرخی گفت:

    خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *