بهترین مکمل بنزین برای سانتافه

خودرو سانتافه یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو سانتافه بیشتر خواهد شد. بهترین مکمل بنزین برای سانتافه باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این مسئله برای خودرو سانتافه محقق می شود.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپراکتان بوستر بهترین مکمل برای سانتافه

مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بر اساس پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا برای افزودن به سوخت ساخته شده است. پایین آمدن توان موتور ممکن است برای خیلی از ما پیش آمده باشد، یکی از راه حل‌هایی که در این مواقع کارساز است استفاده از اکتان بوستر است. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس ناخالصی های بنزین را کم می کند، در نتیجه عملکرد سوخت را افزایش داده و از آسیب موتور ناشی از احتراق ناقص سوخت (ناک) جلوگیری می کند. اگر شاخص اکتان خودرو سانتاقه پایین تر از حد استاندارد باشد عملکرد موتور دچار مشکل می‌شود. مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس برای ارتقاء عملیات موتورهای بنزینی در جاهایی که شاخص اکتان پایین است طراحی شده است و باعت احتراق كامل موتور می‌شود. در نتیجه راندمان موتور به حداكثر می‌رسد و در مصرف سوخت صرفه‌جویی می شود.


بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص خودرو سانتافه

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

بهترین مکمل بنزین هیوندا


کیفیت پایین بنزین در کشور و تاثیر آن در موتورهای توربو

بهترین مکمل بنزین برای سانتافه
بهترین مکمل بنزین برای سانتافه

در خودروهای نسل جدید که شامل خودروهای تولید داخل و خودروهای خارجی، بخصوص خودروهای دارای موتور توربو و GDI و تقویت شده به دلیل ساختار پیشرفته خودرو، میزان لرزش و صدای موتور برای راننده خیلی محسوس نمی باشد ولی در حقیقت ناک و لرزش های غیر متعارف موتور که ناشی از پایین بودن عدد اکتان و وجود ناخالصی در بنزین است وجود دارد و منجر به افزایش استهلاک و خرابی موتور میشود. به همین دلیل و به جهت افزایش راندمان خودرو و کاهش هزینه سنگین تعمیرات و همینطور به جهت کاهش خسارات وارده به موتور که به واسطه بنزین بی کیفیت موجود در ایران اتفاق می افتد، این مجموعه اقدام به تولید و توزیع مکمل سوختی جدیدی به نام سوپر اکتان بوستر با استاندارد جهانی که مخصوص موتورهای توربو، GDI و تقویت شده می باشد از جمله خودرو سانتافه، در سطح کشور نموده است.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

معرفی خودرو سانتافه

معرفی خودرو سانتافه
معرفی خودرو سانتافه

هیوندای سانتافه یک خودروی شاسی بلند است که توسط خودروساز کره ای هیوندای از سال 2000 تولید می شود. نام این خودرو از شهر سانتافه در ایالت نیومکزیکو آمریکا گرفته شده است و به عنوان اولین شاسی بلند هیوندای به بازار آمد. محبوبیت این خودرو تا جایی پیش رفت که در مواقعی هیوندای برای پاسخ به تقاضای شدید برای این خودرو به دردسر می افتاد. سانتافه به سرعت به پرفروش ترین خودروی این کمپانی تبدیل شد. شرکت راین خودرو که از زیرمجموعه‌های شرکت کرمان موتور می‌باشد، برای نخستین بار نمایندگی مونتاژ و فروش دو مدل از خودروهای هیوندای، به نام‌های هیوندای ورنا و هیوندای آوانته ، در ایران را برعهده داشت.

علت استفاده از مکمل بنزین سانتافه

علت استفاده از مکمل بنزین سانتافه
علت استفاده از مکمل بنزین سانتافه

همانطور که متوجه شدید، علاوه بر هزینه های گران تعمیرات و شرایط بد اقتصادی، محبوبیت این خودرو هنوز در ایران زیاد است و افراد مایل هستند از خودرو خود به خوبی مراقبت کنند. در چنین شرایطی که حتی وضعیت کیفیت بنزین در کشور ما مطلوب نمی باشد، دارندگان خودرو را مجبور به استفاده از اکتان بوستر می کند. اگر هنوز تردید دارید که خودرو سانتافه شما نیاز به خرید اکتان بوستر دارد یا خیر، بهتر است نگاهی به کیفیت بنزین و عدد اکتان آن بیندازید، در آن صورت متوجه خواهید شد که خودروی شما در معرض آسیب های احتمالی قرار دارد و استفاده از مکمل تقویتی بنزین یکی از گزینه های مناسب پیش رو است. خودروی سانتافه نیاز به بنزین با اکتان بالا دارد ، در صورت استفاده از بنزین معمولی و یا کم کیفیت، باعث ایجاد اختلال در عملکرد موتور خودرو و دیگر قطعات آن می شود. به همین دلیل استفاده از مکمل بنزین برای خودرو سانتافه توصیه می شود.

مزایای مکمل بنزین برای خودروهای سانتافه

مزایای مکمل بنزین برای خودروهای سانتافه
مزایای مکمل بنزین برای خودروهای سانتافه

•کاهش ناخالصی های بنزین
•تنظیم نقطه احتراق موتور خودرو
•کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
•افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور خودرو
•تنظیم نقطه احتراق موتور خودرو
•محافظ مخصوص موتور خودرو
•کاهش مصرف سوخت
•کاهش انتشار گازهای سمی


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4/5 - (20 امتیاز)

مطالب مرتبط

5 دیدگاه‌

  1. محمدرضا گفت:

    من ماه پیش از مکمل سوپر اکتان استفاده کردم و لرزش اتاق و ناک ماشینم را کاملا برطرف کرد. اما در مصرف بنزین تاثیری نداشت

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از نظر شما. سوپراکتان بوستر مدپاتکس با کاهش 2 واحدی فشار بخار مانع از تبخیر بنزین می شود و بهسوزی بنزین شما را در برخواهد داشت و این تغییردر مصرف بنزین رو در فصل گرما بیشتر حس خواهید کرد.

  2. ramin گفت:

    عالی عالی حتما یه بار امتحان کنید خودتون متوجه عملکردش میشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *