بهترین مکمل بنزین برای جک

خام سوزی و دیرسوزی بنزین ، لرزش و کوبش (ناک) موتور خودرو همگی عوارض عدم استفاده از بنزین یورو 5 برای خودرو های توربو هستند. موتور جک نیز توربو است، موتور های توربو تراکم هوایی بالایی دارند و نسبت به کیفیت بنزین حساس تر هستند. در ایران بنزین یورو 5 وجود ندارد اما مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می تواند ضمن افزایش عدد اکتان و تنظیم نقطه احتراق، خواص بنزین یورو 5 را در بنزین مصرفی خودروی شما ایجاد کند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

بهترین مکمل بنزین ایرانی برای خودرو جک
کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به خودرو جک
تاریخچه خودرو جک
تاثیر مکمل سوخت بر عملکرد موتور خودرو جک
آشنایی با کرمان موتور
مکمل بنزین مناسب برای خودروهای کرمان موتور
کسب اطلاعات بیشتر درباره مکمل های سوخت


بهترین مکمل بنزین ایرانی برای خودرو جک

بهترین مکمل بنزین ایرانی باید بتواند از انباشت ناخالصی های بنزین جلوگیری کند. رسوب ناخالصی ها منجر به افزایش استهلاک قطعات مسیر سوخت رسانی و موتور خودرو می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این وظیفه را به خوبی انجام می دهد. سوپر اکتان بوستر تا حدود زیادی از هزینه تعمیراتی که سوخت بی کیفیت برای خودروی شما ایجاد می کند، کم می کند. این مکمل بنزین با استفاده دوره ای، عدد اکتان را بالا برده مانع از احتراق خود به خودی شده، ناک زدن و صدای ناهنجار موتور خودرو را به مرور از بین می برد .

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به خودرو جک

بهترین مکمل بنزین برای جک
بهترین مکمل بنزین برای جک

خودرو جک یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات طبقه توصیه کارشناسان از بنزین مرغوب استفاده کنید. مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌ بنزین های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو جک می باشد. در خودروهای نسل جدید که مجهز به موتور های توربو، GDI و TGDI هستند، مانند خودرو جک، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتوشان می شود. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از این مکمل بنزین قوی و با کیفیت می باشد.

اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

تاریخچه خودرو جک

تاریخچه خودرو جک
تاریخچه خودرو جک

جک S5 یک شاسی بلند جمع و جور چینی است که توسط کرمان موتور به بازار کشورمان عرضه می‌شود. تولید این محصول از سال 1393 در کرمان موتور آغاز شد. کرمان موتور در ابتدا تیپ دنده‌ای جک S5 را وارد خط تولید خود کرد. این نسخه به موتور دو لیتری توربو و گیربکس دنده‌ای مجهز بود و در زمانی که خودروهای چینی کسل کننده بازار ایران را اشباع کرده بودند، تصوری جدید از خودروهای چینی برای مشتریان ایرانی ایجاد کرد. شتاب فوق‌العاده این خودرو عاملی جهت ترغیب مشتریان به خرید جک S5 بود. در سال 1395، کرمان موتور تصمیم به عرضه جک S5 اتوماتیک گرفت. این خودرو نسبت به نسخه دنده‌ای از امکانات بیشتری برخوردار بود و رینگ‌های آن نیز طرح جدیدی داشتند، در عین حال یک سایز نیز بزرگتر بودند. اکنون جک S5 اتوماتیک به خودرویی بی عیب و نقص در نظر مشتریان تبدیل شده بود، چرا که مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانستند با نیمی از بودجه مورد نیاز برای خرید یک خودرو وارداتی، جک S5 اتوماتیک را خریداری کنند. این خودرو شتابی قابل قبول، گیربکس اتوماتیک و امکانات رفاهی راضی کننده را در اختیار مشتری قرار می‌داد در حالی‌که شبکه نمایندگی‌های کرمان موتور نیز پشتیبان خودروهای جک بود. عمده رقیب جک S5 طی سال‌هایی که در بازار کشورمان حضور دارد، چری تیگو 5 مدیران خودرو بوده است که به پیشرانه تنفس طبیعی و کم استهلاک خود افتخار می‌کند. در کنار چری تیگو 5، خودروهای دیگری همچون بی وای دی S6، هاوال H2 و هن تنگ X5 نیز به نوعی رقیب جک S5 محسوب می‌شوند.

تاثیر مکمل سوخت بر عملکرد موتور خودرو جک

تاثیر مکمل سوخت بر عملکرد موتور خودرو جک
تاثیر مکمل سوخت بر عملکرد موتور خودرو جک

برخی از دارندگان خودرو هنگام خرید مکمل بنزین دچار تردید می شوند و می خواهند تاثیر مکمل سوخت بر عملکرد موتور خودرو جک را بدانند. خودرو جک از جمله خودروهایی است که مصرف سوخت بالایی دارد. با توجه به نوع مصرف سوخت خودرو جک اگر از سوخت های بی کیفیت و اکتان پایین استفاده کنید ممکن است خیلی زود موتور خودرو شما دچار آسیب های جدی شود. با افزایش اکتان بنزین کارایی موتور خودرو افزایش می یابد. محلول سوپر اکتان بوستر مدپاتکس کارایی موتور خودرو جک را تحت تاثیر قرار می دهد به طوری که باعث افزایش طول عمر و جلوگیری از فرسایش قطعات می شود. بنزین های معمولی عدد اکتان پایینی دارند که برای موتور های توربو، GDI و TGDI اصلا مناسب نیست و بهتر است که از مکمل بنزین هایی استفاده شود که بدون استفاده از مواد ممنوعه عدد اکتان را بالا ببرند و از ناک زدن موتور خودرو جلوگیری کنند.

آشنایی با کرمان موتور

آشنایی با  کرمان موتور
آشنایی با کرمان موتور

شرکت کرمان موتور یک شرکت خودروسازی و واردکننده ایرانی است که در اسفندماه ۱۳۷۳ به عنوان اولین و بزرگترین زیرمجموعه هلدینگ صنایع خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) برای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهر بم در استان کرمان تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد. کرمان خودرو در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۱ با واردات و مونتاژ خودروهای شرکت کره‌ای دوو به سود کلانی رسید، اما در سال ۱۳۸۱ پس از خرید دوو توسط شرکت آمریکایی جنرال موتورز و قطع همکاری «جنرال موتورز دوو» با کرمان موتور به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، این شرکت با ایجاد دو شرکت دیگر بم خودرو و خودروسازان راین در پی مونتاژ خودروهای شرکت آلمانی فولکس واگن و شرکت کره‌ای هیوندای برآمد و کرمان موتور به تولید خودروهای ارزان قیمت و چینی شرکت لیفان و سپس جک پرداخت.

مکمل بنزین مناسب برای خودروهای کرمان موتور

مکمل بنزین مناسب برای خودروهای کرمان موتور
مکمل بنزین موجب بالا رفتن سطح اکتان بنزین می‌شود

مکمل بنزین موجب بالا رفتن سطح اکتان بنزین می‌شود و قدرت احتراق موتور را نیز افزایش می دهد. همچنین از قطعات داخلی موتور در برابر سایش و زنگ زدگی محافظت می‌کند. ‌ مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر گروه مدپا با بالا بردن میزان بهسوزی بنزین در بهبود عملکرد موتور نقش موثری دارد. این مکمل بنزین عدد اکتان بنزین را بالا می‌برد و موجب کاهش مصرف بنزین در خودروهای کرمان موتور مانند( سانتافه، لیفان، هیوندا و…) می‌شود. استفاده از سوپر اکتان بوستر موجب کاهش دود تولید شده از اگزوز شده و تولید آلاینده را کم می کند.

کسب اطلاعات بیشتر درباره مکمل های سوخت

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خرید بهترین اکتان بنزین و یا کسب اطلاعات در مورد مکمل های سوخت، می توانید از طریق راه های ارتباطی از خدمات مشاوره کادر مجرب و متخصص گروه مدپا بهرمند شوید. همچنین می توانید اصالت و تضمین کیفیت محصول را نیز از این طریق درخواست کنید. همچنین در قسمت دیدگاه ها نیز پاسخگوی سوالات شما هستیم .

بهترین مکمل بنزین برای سانتافه
بهترین مکمل بنزین برای هیوندا
بهترین مکمل بنزین برای لیفان

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

8 دیدگاه‌

  1. ali گفت:

    سلام این محصولاتتون برای مدل خاصی از ماشین جک هستش یا نه همه مدلی میتونه ازش استفاده کنه؟

  2. mohamadali گفت:

    سلام من یه جک اس 5 دارم از محصولاتتون هر چند کیلومتر یه بار باید استفاده کرد؟

    • Alireza hosseini گفت:

      مکمل های اکتان افزا در هر بار سوخت گیری قابل استفاده می باشند و مکمل های سرویس دوره ای هر حدود 5000 کیلومتر قابل استفاده هستند

  3. shahin گفت:

    با اینکه بنزین سوپر میزنم ولی تغییرشتاب ماشینم رو کاملا احساس کردم. ارزش خرید رو داره

  4. morteza گفت:

    استفاده کردم دقیقا مثل بنزین سوپر میمونه واقعا در شتاب برای من تاثیر داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *