بهترین مکمل بنزین برای تیگو 7

تیگو 7 مجهز به موتور توربو است. خودروهای مجهز به موتور توربو ، موتور GDI و TGDI نسبت به سوخت مصرفی حساسیت بیشتری دارند . کیفیت پایین بنزین درحال ارائه در کشور با حساسیت این موتور ها سازگار نیست و به مرور با افزایش استهلاک قطعات مسیر سوخت رسانی و موتور خودرو ، هزینه های گزافی برای تعمیرات می تراشد. مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش عدد اکتان و تنظیم نقطه احتراق شتاب خودرو را افزایش داده همچنین مصرف سوخت را کم می کند. سوپر اکتان بوستر با کاهش فشار بخار، بنزین مصرفی خودرو شما را به سطح بنزین یورو 5 می رساند. این در حالی است که بنزین یورو 5 در ایران وجود ندارد و در صورت عدم استغاده از این بنزین، خودروهای مجهز به موتور توربو موتور GDI و TGDI دچار مشکلات بسیاری از جمله صداهای ناهنجار می شوند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

مناسب ترین نوع بنزین برای خودرو تیگو 7
مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس و تاثیر آن در کیفیت بنزین
آشنایی بیشتر با خودرو تیگو 7

مناسب ترین نوع بنزین برای خودرو تیگو 7

بنزین یورو5 مناسب ترین نوع بنزین برای خودرو تیگو 7

بنزین یورو 5 برای خودرو های مجهز به موتور توربو (مانند تیگو 7) یک الزام است. در ایران بنزین یورو 5 عرضه نمی شود بنابراین بهترین مکمل بنزین برای تیگو باید بتواند در وهله اول کیفیت سوخت مصرفی این خودرو را به بنزین یورو 5 برساند. تیگو 7 جزو آن دسته از خودر های لوکس است که در صورت رسوب ناخالصی و صمغ بنزین در مسیر سوخت رسانی آن به قطعات این مسیر و موتور خودرو هزینه بی رویه ای تحمیل می کند. سوپر اکتان بوستر با حل این ناخالصی ها در خود از رسوبشان جلوگیری می کند. این اکتان بوستر ایرانی همچنین عدد اکتان بنزین را تا سطح استاندارد بین المللی افزایش می دهد.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر مناسب خودرو تیگو 7

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس و تاثیر آن در کیفیت بنزین

مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس و تاثیر آن در کیفیت بنزین

بهترین مکمل بنزین برای تیگو 7 باید دارای تاییدیه تست رسمی باشد تا بتوانیم مطمئن باشیم که در ساخت آن از هیچ ماده ممنوعه ای استفاده نشده است. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس تنها مکمل بنزین ایرانی است که تاییدیه تست رسمی از پژوهشکده شرکت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان دارد. مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس پس از ترکیب با بنزین قادر به ایجاد روان کنندگی بالا در حرکت پیستون داخل سیلندر است. این محصول می تواند نقش برجسته ای در محافظت از درون سیلندر و سوپاپ ها داشته باشد. درواقع سوپر اکتان بوستر به عنوان مکمل بنزینی که عدد اکتان را افزایش و فشار بخار را کاهش می دهد همچنین از رسوب ناخالصی های بنزین جلوگیری می کند و خلاصه همه جانبه بانی ارتقای کیفیت بنزین می شود، می توان بهترین مکمل بنزین ایرانی برای تیگو 7 نامید .

آشنایی بیشتر با خودرو تیگو 7

آشنایی بیشتر با خودرو تیگو 7

در سال 1396 مدیران خودرو تیگو 7 را به بازار ایران عرضه کرد. در ایران فقط نسخه 1.5 لیتری توربو آن حضور دارد. این موتور 4 سیلندر توانایی تولید 147 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و نیروی خود را از طریق یک گیربکس 6 دنده دابل کلاچ به محور جلو منتقل می کند.
در ابتدا تنها تیپ اکسلنت چری تیگو 7 به ایران آمد، اما تقریبا یک سال بعد مدل فیس‌لیفت این خودرو هم با نام IE توسط مدیران خودرو وارد بازار شد. این مدل در حال حاضر با برخورداری از آپشن‌هایی همچون ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری و رینگ‌های ده شاخه جدید به‌عنوان نمونه فول آپشن چری تیگو 7 شناخته می‌شود.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *