بهترین مکمل بنزین برای بی ام و(BMW)


بهترین مکمل بنزین برای بی ام و و خودروهای خارجی همیشه مسئله مهم و تاثیر گذاری بوده و هست. عدد اکتان تاثیر زیادی در خودروهای خارجی مانند بی ام و دارد اگر شما خودرو خارجی دارید باید از بنزین با اکتان بالا استفاده کنید.بهترین مکمل بنزین برای بی ام و باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت
سوپر اکتان بوستر
این مسئله برای موتور خودرو BMW محقق می شود.

تاییدیه کیفیت
فروش و مشاورهفروش و مشاوره
فروش و مشاورهفروش و مشاوره


سوپر اکتان بوستر

( Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر مناسب برای خودرو بی ام و


افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر
کنترل و کاهش گازهای بنزین در باک

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر نانو



اخطار:
از خرید محصولات ارزان قیمت در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت، تقلبی و با مواد بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


تاثیر سوپر اکتان بوستر بر خودرو بی ام و

مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی
بهترین مکمل بنزین برای بی ام و


مکمل سوخت نانو سوپر اکتان بوستر با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو BMW می باشد. در خودروهای نسل جدید که دارای موتور توربو، GDI و تقویت شده هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. خودرو بی ام و یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور بی ام و مضر است. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از مکمل قوی و با کیفیت نانو سوپر اکتان بوستر می باشد.

ورود به فروشگاهاینستاگرام پترونانو

تفاوت مدپاتکس با مکمل های دیگر برای خودرو بی ام و :



مدپاتکس
محصولی ایرانی است که برای افزایش عدد اکتان بنزین ساخته شده است. بنزین معمولی دارای اکتان پایینی است و استفاده از آن در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات متعددی برای خودرو ها می شود. مکمل بنزین مدپاتکس، بهترین مکمل بنزین است که با بسیاری دیگر از مکمل ها تفاوت دارد و این تفاوت را می توان در اصل بودن مدپاتکس یافت. چون بسیاری از مکمل ها اصل نیستند و می توانید با قیمت خیلی پایین در بازار آن ها را خریداری کنید. بعض از افراد شاید به دلیل قیمت پایین چنین مکمل های را خریداری کنند ولی مراقب باشید که این مکمل ها علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی را برای خودرو شما ایجاد نمی کند باعث می شود که تاثیرات منفی داشته باشد و موتور خودرو شما دچار مشکلات جدی شود و باید برای تعمیر خودرویتان هزینه های سنگینی را پرداخت کنید. مدپاتکس می تواند بهترین مکمل بنزین برای بی ام و باشد؛ چون باعث می شود اکتان بنزین خودرویتان افزایش یابد و از ایجاد مشکلات متعدد برای خودرو بی ام و جلوگیری کند و مشکلات ایجاد شده را رفع کند.

آشنایی بیشتر با خودرو بی ام و

آشنایی بیشتر با خودرو بی ام و
آشنایی بیشتر با خودرو بی ام و


«بی ام و» مخفف عبارت (Bayerische Motoren Werke AG) می‌باشد. یک شرکت به نام در زمینه خودروسازی که در کشور آلمان فعالیت می‎کند و از سال 1916 تاسیس شده است. موسس این شرکت بزرگ شخصی به نام فرانتس یوزف پوپ بود. تولیدات این شرکت، خودرو و موتورسیکلت است که از پرطرفدارترین محصولات در جهان را ارائه می‌دهد. برند BMW یکی از بهترین برندهای خودروسازی جهان است که برخی محصولات آن در دسته خودروهای لوکس قرار می‌گیرند. شرکت ب ام و با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری که در مسیر تولید داشته است همواره در مسیر موفقیت تلاش کرده و تا کنون توانسته بیش از 300 مدل خودروی متنوع، پر قدرت و لوکس را طراحی و تولید کرده است که همواره با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. به طوری که برخی مهندسان عقیده دارند اولین خودروی این شرکت یعنی دیکسی 3 هنوز هم یک شاهکار است.
و اما امروزه برند ب ام و یکی از معروف‌ترین برندها در سطح جهان و همچنین خودروی ملی کشور خود شده است. محصولات این شرکت از پرطرفدارترین خودروها در تمام دنیا هستند. می‌توان گفت محصولاتش را با عنوان لوکس و قدرتمند می‌شناسند و در کشورهای دیگر از خودروهای گران قیمت و اشرافی محسوب می‌شوند. تمام خودروهای شرکت ب ام دبلیو دارای طراحی ظاهری جذاب و گیرا و طراحی داخلی راحت و ایمن هستند. همچنین موتور قوی و قدرتمند آن‌ها باعث شده یکی از بهترین و برترین شرکت‌های دنیا به شمار رود که خریداری محصولاتش رویای هر کسی است. شرکت معروف و پرطرفدار ب ام و نه تنها در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس و موتورسیکلت و پیشرانه فعالیت می‌کرد بلکه در طراحی داخلی هواپیما و قطار نیز می‌کوشید، به همین خاطر بود که توانست جزو بهترین ها باشد.

سلامت خودرو شما با محصول ایرانی مدپاتکس برای همیشه تضمین خواهد شد
ارسال فوری به سراسر کشور

محلول سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی

محلول سوپر اکتان بوستر مناسب برای خودرو های با موتور توربو

فروش مستقیم و تحویل فوری از دفتر فروش تهران
ارسال روزانه برای سفارشات قبل از ساعت 14 در روزهای کاری به سراسر کشور

بی ام و(BMW)
بی ام و(BMW)

شما با استفاده از این محصول تغییرات شگرفی در خودرو خود مشاهده می کنید

4.9/5 - (61 امتیاز)

مطالب مرتبط

14 دیدگاه‌

  1. محمد گفت:

    این محصول عالی بود. میخوام بگم حتمن استفاده کنید. حتی شده یکبار. دفعه اول که اصلن کل وضع موتور را تغییر میده

  2. فرید گوهربین گفت:

    من از کارواش پلازا برای بی ام و x1 گرفتم
    شتاب ماشین خیلی بهتر شده تا الان دو تا ریختم و راضی بودم

    • مهرپویا گفت:

      این مکمل شما روی مصرف بنزین من خیلی خوب تاثیر گذاشته . شتابم تو سر بالایی بهتر از قبل شده

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از نظر شما. خوشحالیم که راضی هستین.

  3. alireza گفت:

    با سلام
    استفاده از محصولات شما واقعا در عملکرد خودرو تاثیر گذار است
    ممنون از سایت علمی شما

  4. Anika گفت:

    اين محصول من چند بار استفاده كردم مخصوصا تو سفر كه جايگاه هاي سوخت متفاوت هست و متاسفانه كيفيت بنزين پايين خيلي بدردم خورده و مصرف سوختم پايين آورده

  5. سمیه آزادی گفت:

    مکمل خوبیه،صدای ماشین من رو انداخت
    ممنون از محصول خوبتون

  6. خیلی عالیه. از مکمل خود بی ام و کیفیتش بهتره.