سوپر کلینر نانو

سوپر کلینر نانو

سوپر کلینر نانو جدیدترین و قوی ترین محصول مخصوص پاکسازی کامل مسیر سوخت رسانی می باشد. این محلول که در دسته تمیزکننده ها قرار دارد، تمرکزش کاملا بر پاکسازی سیستم سوخت رسانی خودرو می باشد. این محلول، قوی ترین محلول موجود در کشور است که با فرمولاسیون کاملا تخصصی، باعث پاکسازی کامل سیستم سوخت رسانی می شود.

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

سوپر کلینر مدپاتکس محلول مخصوص سرویس و نگهداری خودرو و کاهش هزینه تعمیرات می باشد که با استفاده از ماده روان کننده پترو نانون و ایجاد لایه محافظ نانو تکنولوژی در مسیر سوخت رسانی از خوردگی قطعات داخلی مسیر سوخت رسانی جلوگیری می کند. پاکسازی سوپاپ ها و تمیز کردن انژکتور و روان شدن موتور از خصایص بارز این محلول شگفت انگیز می باشد. استفاده از این محصول هر حدود 5000 کیلومتر یک بار همزمان با تعویض روغن توصیه می شود.

ویژگی های سوپر کلینر نانو

سوپر کلینر نانو

شستشوی کامل انژکتورها
پاکسازی داخل محفظه احتراق
پاک سازی سوپاپ ها و سر شمع ها
شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
افزایش طول عمر مفید موتور خودرو
پاک سازی باک بنزین و پمپ بنزین خودرو
هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار استفاده شود

نحوه استفاده از این محلول

بهترین مکمل بنزین

استفاده از مکمل سوپر کلینر نانو به یک روز زمان نیاز دارد. این مکمل را قبل از بنزین زدن داخل باک اضافه کنید و لازم است حداکثر با 15 الی 20 لیتر بنزین ترکیب شود. بعد از یک ساعت کارکرد موتور، مکمل حداقل یک شب داخل باک بماند تا اثر بخش واقع شود. مکمل سوپر کلینر نانو مدپاتکس را می توانید هر 5000 کیلومتر یکبار همزمان با تعویض روغن خودرو استفاده کنید.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو