بهترین مکمل بنزین برای مرسدس بنز

مکمل سوخت خودرو Super Octane Booster ، محصولی بسیار پیشرفته و کاربردی که از آن به عنوان مکمل بنزین برای خودروهای دارای موتور Twin Power Turbo استفاده می شود. گاهی اوقات استفاده از سوخت های بی کیفیت باعث می شود تا رسوبات در سیستم سوخت رسانی و اجزاء موتور جمع شده و باعث کاهش توان موتور خودرو، افزایش مصرف سوخت، افزایش آلاینده های اگزوز و کاهش عمر موتور شود. از آنجایی که کیفیت بنزین را نمی توان مورد سنجش قرار داد برای جلوگیری از این صدمات بهترین کار استفاده از مکمل های بنزین است تا با خیالی راحت رانندگی کنید.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای مرسدس بنز
کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به موتور توربو و تقویت شده
مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر و تاثیر آن در خودرو بنز
آشنایی دقیق با خودرو بنز
توضیحاتی برای بنزین و بهترین مکمل بنزین برای بنز

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای مرسدس بنز

مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر دارای حجم 280 میلی لیتر بوده و انواع جرم و رسوب در سیستم سوخت رسانی خودرو و دریچه های ورودی را پاک کرده تا عملکرد موتور افزایش پیدا کند؛ رعایت این امر سبب شده تا عمر موتور خودروی شما طولانی شود. مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر با توجه به فرایند پیشرفته محلول، بهترین مکمل بنزین برای خودرو بنز می باشد که نقطه احتراق خودرو را تنظیم می کند. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر این مسئله برای موتور خودرو بنز محقق می شود.


بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص خودرو بنز

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به موتور توربو و تقویت شده

بهترین مکمل بنزین برای مرسدس بنز
بهترین مکمل بنزین برای مرسدس بنز

موتورهای توربو، GDI و تقویت شده با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودروها می شود. خودرو مرسدس بنز یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو بنز بیشتر خواهد شد. با توجه به ممنوعیت واردات انواع مکمل سوخت خارجی از سال 1396 به بعد، این مجموعه تمام تلاش خود را جهت تولید و بسته بندی یک مکمل بنزین ایرانی استاندارد به کار بست و در حال حاضر محصولات سری جدید نانو را که بهترین مکمل بنزین ایرانی می باشد به بازار کشور عرضه نموده است. محصولات این مجموعه فاقد هرگونه ماده غیر مجاز مانند تینر و نفت سفید و … می باشند.

مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر و تاثیر آن در خودرو بنز

فواید استفاده از مکمل سوخت برای بنز
فواید استفاده از مکمل سوخت برای بنز

مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر با توجه به فرایند پیشرفته محلول، بهترین مکمل بنزین برای خودرو بنز می باشد که نقطه احتراق خودرو را تنظیم می کند. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر این مسئله برای موتور خودرو بنز محقق می شود. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از این مکمل بنزین قوی و با کیفیت می باشد.


آشنایی دقیق با خودرو بنز

آشنایی دقیق با خودرو بنز
آشنایی دقیق با خودرو بنز

مرسدس بنز، برند مطرح آلمانی، یکی از خودروسازانی است که در دنیا نام و آوازه و طرف‌داران بی‌شماری دارد. مرسدس بنز در سال ۱۹۲۶ در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. در ایران این برند همواره به‌عنوان یک برند لوکس و خاص در میان مردم شهرت داشته است. خودروهای مرسدس بنز از میانه دهه ۵۰ شمسی وارد ایران شد. در آن زمان، علاوه بر خودروهای سواری انواع مدل‌های کامیون و اتوبوس هم از برند مرسدس بنز به ایران وارد شد. مرسدس بنز را به‌عنوان یک برند لوکس و خاص می‌شناسیم. مدل‌های مختلف این خودرو تا چند سال قبل در کلاس‌ها و قیمت‌های مختلف وارد بازار ایران می‌شد، اما با تصویب قانون منع واردات خودروهای لوکس فعلاً خبری از مدل‌های جدید این کمپانی در ایران نیست. اگر به تاریخچه شرکت مرسدس بنز نگاه کنیم، خواهیم دید که مرسدس بنز یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های نامگذاری را در بین برندهای مطرح دارد. خودروهای این برند در کلاس‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هر یک ویژگی‌های خاصی در خود جای می‌دهند. خودروهای این برند در یک کلاس خاص با اعداد متفاوت از یکدیگر متمایز می‌شوند و تغییر در حروف اول نام مدل، نشان از تفاوت‌های ساختاری مهم دارد.
به این ترتیب، در کلاس‌بندی خودروها نام مدل‌های این کمپانی متشکل از حروف (نهایتا سه حرف) و اعداد هستند. حرف اول مشخص‌کننده کلاس خودرو و عدد پس از آن، حجم موتور تقسیم بر ۱۰ را نشان می‌دهد. اگر حرف L نیز در انتهای نام اضافه شود به این معناست که طول این خودرو از نمونه استاندارد آن بلندتر است. برای مثال S500L خودرویی در کلاس S و با موتور ۵ لیتری است که طول آن بلندتر از S500 استاندارد است!

توضیحاتی برای بنزین و بهترین مکمل بنزین برای بنز

توضیحاتی برای بنزین و بهترین مکمل بنزین برای بنز
توضیحاتی برای بنزین و بهترین مکمل بنزین برای بنز

بنزین یکی از مهم ترین محصولات در صنعت خودرو می باشد و همه ما این ماده را به عنوان اصلی ترین ماده مورد نیاز برای به حرکت درآوردن خودروها می شناسیم و اگر این ماده مهم وجود نداشته باشد خودرو هم با آن همه امکانات و تجهیزات هیچ معنای نمی تواند داشته باشند. اگر بنزین بی کیفتی داشته باشیم برای جبران کیفیت آن به بنزین با کیفیت نیاز داریم که مکمل بنزین این نقص را جبران می کند انتخاب بهترین مکمل بنزین برای بنز و خودروهای خارجی خیلی مهم و تاثیر گذار است. بنزین زمانی می تواند مفید باشد و خودرو را سالم نگهدارد که داری بهترین کیفیت باشد و بهترین کیفیت هم مساوی است با عمر مفید و عملکرد بهتر موتور خودرو. برعکس این قضیه هم این گونه می باشد که بنزین بی کیفیت و فاقد استاندارد اگر به صورت مداوم استفاده شود باعث ضربه زدن به موتور خودرو می شود و عمر مفید آن هم کاهش پیدا می کند. مکمل های بنزین می توانند بسیاری از مشکلات بنزین مانند کیفیت بنزین را حل کند و دیگر لازم نیست نگران عمر مفید خودرویتان باشید. madpatex یار همیشگی خودروی شما است و می توانید بسیاری از مشکلات خودرویتان را با این اکتان بوستر از بین ببرید. همچنین بهترین مکمل بنزین برای بنز و سایر خودرو ها داخلی می باشد.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. علی گفت:

    از کیفیت راضی بودم تاریخ انقضا هم طولانی بود

  2. ehsan گفت:

    چند وقتی میشه نخریدم ولی قبلا که میریختم شتاب ماشین زیاد میشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *