بهترین مکمل بنزین ایرانی

بهترین مکمل بنزین ایرانی، می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق بنزین در موتور، افزایش خواص اکتان افزایی بنزین (در حد بنزین سوپر استاندارد بین الملل – بنزین یورو 5)، کاهش فشار بخار بنزین (سطح بنزین یورو5)، جلوگیری از انباشت کربن، کنترل و حذف آب از بنزین و نرم کنندگی و روان کاری حرکت پیستون ها را داشته باشد، که در نتیجه آن باعث حذف ناک (لرزش اضافه موتور) و افزایش قدرت و شتاب موتور خودرو می شود.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

 قیمت مکمل سوپر اکتان بوستر

تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، افزایش عدد اکتان سوخت، فشار بخار بنزین، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان (همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.
اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین برند مکمل بنزین
رایج ترین سوالات در مورد بهترین مکمل بنزین ایرانی
افزایش خواص اکتان افزایی با سوپر اکتان یوستر
کاهش فشار بخار بنزین با استفاده از مکمل بنزین
بهترین مکمل بنزین با فناوری نانو
عدد اکتان بنزین چیست؟
چرا باید از اکتان افزا استفاده کنیم؟
از چه اکتان افزایی باید استفاده کنیم؟
وجود آب داخل بنزین و بهترین راه حل برای آن
مهم ترین ویژگی های یک مکمل بنزین ایرانی
مشخصات بنزین‌ و انواع آن
نظرات شمادر مورد بهترین مکمل بنزین ایرانی


سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین برند مکمل بنزین

بهترین قدرت دهنده به بنزین
سوپر اکتان بوستر

بهترین اکتان بوستر ایرانی

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس یک مکمل بنزین ایرانی قدرتمند می باشد که به واسطه فناوری انحصاری نانو که در تولید آن به کار رفته است موفق به اخذ انواع تاییدیه رسمی از مراجع ذی صلاح شده است. این مکمل سوخت به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را که در بالا به آن اشاره شد، دارا می باشد. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین بخصوص در فصل گرما می شود. همچنین این مکمل سوخت عدد اکتان بنزین را تا حد استاندارد جهانی نیز بالابرده و باعث افزایش کیفیت سوخت می شود.

رایج ترین سوالات در مورد بهترین مکمل بنزین ایرانی

1.بهترین مکمل بنزین ایرانی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

بهترین مکمل بنزین ایرانی می بایست نقطه احتراق موتور را تنظیم کند. زمانی که نقطه احتراق تنظیم شود از خام سوزی و دیرسوزی بنزین جلوگیری می شود در نتیجه قدرت و توان موتور افزایش یافته و مصرف بنزین کاهش پیدا می کند.

2.بهترین مکمل بنزین ایرانی چه تاثیری در خواص بنزین دارد؟

بهترین مکمل بنزین ایرانی پس از ترکیب شدن با بنزین، باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر می شود و با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق، نقش مهمی در افزایش طول عمر موتور خودرو دارد.

3.مکمل سوخت باکیفیت لازم است چه تاییدیه هایی را داشته باشد؟

بهترین مکمل و اکتان بوستر ایرانی باید دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول باشد.

4.چرا سوپر اکتان بوستر مدپاتکس به عنوان بهترین مکمل بنزین ایرانی توصیه می شود؟

این مکمل سوخت فوق العاده که غالبا برای موتورهای توربو ،TGDI ،GDI و تقویت شده استفاده می شود جدیدترین و قوی ترین محلول نانو تکنولوژی موجود در کشور می باشد. سوپر اکتان بوستر که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد مطابق با استانداردهای بنزین یورو5 با کاهش فشار بخار رید بنزین RVP به میزان حداقل 2 psi، باعث کاهش محسوس مصرف بنزین و تبخیر بنزین در خودرو می شود. همچنین این مکمل باعث کاهش ناک و صدای موتور بخصوص در فصل تابستان می شود.


افزایش خواص اکتان افزایی با سوپر اکتان یوستر

سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین برند اکتان بوستر ساخت ایران توانایی افزایش خواص اکتان افزایی بنزین تولید شده در داخل ایران را دارد. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد. این مکمل نانوتک عدد اکتان قطعی (MON) را تا 4 واحد می تواند افزایش دهد.

کاهش فشار بخار بنزین با استفاده از مکمل بنزین

بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران – مکمل سوخت ایرانی – مطابق با استانداردهای بنزین یورو5 با کاهش فشار بخار رید بنزین RVP به میزان حداقل 2 psi، باعث کاهش محسوس مصرف بنزین و تبخیر بنزین در خودرو می شود. همچنین درجه آرام سوزی بنزین به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. کاهش تبخیر بنزین در حفاظت از محیط زیست نقش بسیار موثری دارد و مانع انتشار مواد سمی در محیط زیست می شود. با توجه به کیفیت پایین بنزین در کشور، استفاده از سوپر اکتان بوستر مدپاتکس در هر باک بنزین جهت کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات توصیه می شود.

بهترین سوپر اکتان بوستر ایرانی

بهترین اکتان بنزین ایرانی

مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر با بالا بردن میزان بهسوزی بنزین در بهبود عملکرد موتور نقش موثری دارد. این مکمل سوخت میزان سطح اکتان بنزین را بالا برده و موجب ‌‌ کاهش مصرف سوخت در خودرو می‌شود. استفاده از این مکمل سوخت موجب کاهش دود تولید شده از اگزوز می‌شود و آلاینده‌های کمتری را نیز تولید می‌کند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

بهترین مکمل بنزین با فناوری نانو

بهترین قدرت دهنده به بنزین
سوپر اکتان بوستر

بهترین اکتان بوستر ایرانی

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد. سوپراکتان بوستر جدیدترین محصول تولید شده با فناوری نانو می باشد که با قدرت روان کنندگی بالا پس از ترکیب با بنزین باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر میشود محلول سوپر اکتان بوستر با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود) و افزایش طول عمر موتور دارد.


عدد اکتان بنزین چیست؟

عدد اکتان بنزین چیست

عدد اکتان بنزین مقیاسی است برای نشان دادن مقاومت بنزین یا دیگر سوخت‌ها در مقابل گرما، فشار و شروع احتراق خود بخود (بدون جرقه). به ایزو اکتان عدد ۱۰۰ و به نرمال هپتان عدد صفر داده می‌شود. عدد اکتان بنزین عبارت است از درصد ایزواکتان در نرمال هپتان که که دارای خاصیت ضد کوبشی برابر با بنزین مورد آزمایش در شرایط آزمون استاندارد باشد. هر چه عدد اکتان بیشتر باشد آن سوخت در مقابل پدیده احتراق مخرب فشار و گرما مقاومتر است.

چرا باید از اکتان افزا استفاده کنیم؟

چرا باید از اکتان  افزا استفاده کنیم

خودروسازان همواره استفاده از سوخت با عدد اکتان مشخص را برای کارایی حداکثری موتور خودرو توصیه می‌کنند. از آنجا که قیمت بنزین افزایش پیدا کرده و کیفیت بنزین در کشور ما با کیفیت مورد نظر فاصله دارد، لازم است حتی در صورت استفاده از بنزین سوپر هم از مکمل سوخت برای جبران این کیفیت پایین استفاده کرد اما در بنزین معمولی استفاده آن ضروری است.

از چه اکتان افزایی باید استفاده کنیم؟

از چه اکتان افزایی باید استفاده کنیم

امروزه به دلیل وجود انواع متنوع اکتان افزا ها با برند های متفاوت، انتخاب محصول مناسب، مقرون به صرفه و با کیفیت و با اصالت، کار بسیار دشواری است. استفاده از بهترین اکتان بوستر که توسط شرکت مدپا فرموله شده است باعث افزایش خواص اکتان افزایی بنزین می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان (همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.


وجود آب داخل بنزین و بهترین راه حل برای آن

تا آنجایی که می دانیم، سوخت در ابتدا وارد پیشرانه و محفظه احتراق آن می شود، جایی که شمع های جرقه زن، مخلوط سوخت و هوا را محترق می کنند. تراکم مخلوط هوا و سوخت انفجاری را ایجاد می کند که موجب حرکت میل لنگ و میل بادامک در پیشرانه می شود و در نتیجه، خودرو توان لازم را برای حرکت رو به جلو به دست می آورد. اما چه اتفاقی رخ می دهد زمانی که به جای سوخت، آب وارد محفظه احتراق شود؟ در این صورت، انفجاری ضعیف یا اصولاً هیچ انفجاری در محفظه احتراق سیلندر رخ نخواهد داد. آب داخل باک نخست به پمپ بنزین و باک و سیستم سوخت رسانی و سپس به موتور آسیب میزند. پاک کننده آب داخل باک سوپر اکتان بوستر حاوی ایزوپروپیل الکل و افزودنی های ویژه ای است که برای حذف ایمن و موثر رطوبت از بنزین و سوخت های دیزل طراحی شده است. هنگامی که به مخزن سوخت اضافه می شود، سوپر اکتان بوستر آب را جذب می کند در حالی که از زنگ زدگی نیز جلوگیری می کند.

مهم ترین ویژگی های یک مکمل بنزین ایرانی

بهترین مکمل سوخت خودرو باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

افزایش عدد اکتان

افزایش عدد اکتان

هدف اصلی انتخاب بهترین مکمل سوخت افزایش عدد اکتان بنزین ، به میزان کنترل شده است تا باعث شود بنزین معمولی به بنزین مرغوب در باک خودرو تبدیل گردد. مکمل های تقویت‌کننده یا افزایش دهنده اکتان به پاک‌سازی رسوبات کربن از سیستم سوخت‌رسانی کمک می‌کند. سطح بالاتر اکتان در بنزین مصرفی موتور خودر انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد. با بالارفتن کیفیت بنزین و منظم شدن حرکت پیستونها، کارایی موتور افزایش پیدا کرده و مصرف سوخت به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

کاهش ضربات و لرزش موتور (ناک – KNOCK)

کاهش ضربات و لرزش موتور (ناک – KNOCK)

مکمل بنزین خوب باید کاهش ضربات و لرزش موتور (ناک) را برای موتور خودرو ایجاد کند که در نتیجه باعث افزایش قدرت و شتاب خودرو می‌شود. لرزش و ضربات موتور (ناک – KNOCK) دلایل مختلفی دارد که یکی از اصلی ترین آنها کیفیت پایین بنزین مصرفی در خودرو شما است. هر پیشرانه‌ درون‌سوز برای فعالیت صحیح و بدون مشکل به سوخت مناسب و استاندارد نیاز دارد که این استاندارد با عدد اکتان مشخص شده است در نتیجه استفاده از سوخت سازگار با موتور اتومبیل شما، موجب کاهش فشار بر پیشرانه می‌شود و وقوع رخدادی همچون ناک را غیرمحتمل می‌کند. هرچقدر عدد اکتان سوخت به کمک مکمل سوخت بالاتر باشد، اشتعال این سوخت یکنواخت‌ تر است و جرقه‌های کوچک را ایجاد نمی‌کند. بنابراین یکی از دلایل صدای ناک از زیر کاپوت اتومبیل، حاصل از سوخت نامناسب موجود در باک خودرو است.

پاکسازی مسیر سوخت رسانی، محفظه احتراق و انژکتورها

پاکسازی مسیر سوخت رسانی، محفظه احتراق و انژکتورها

مسیر سوخت رسانی و احتراق خودرو به دلیل وجود بنزین های با کیفیت پایین پس از مدتی دچار رسوب کربن ناشی از احتراق نامناسب میشود. اکتان افزای استاندارد باید بتواند رسوبات کربن در مسیر سوخت رسانی و انژکتور ها، کاتالیست و باک بنزین را در خود حل کرده و از طریق احتراق از خودرو خارج کند. یک مکمل سوخت خوب بهترین پاک کننده سیستم سوخت خودرو و موتور آن باید باشد.

ايجاد لايه محافظ نانو و تمیز کننده

بهترین مکمل سوخت باید بتواند با تکنولوژی نانو یک لايه محافظ بسیار قوی در مسیر سوخت رسانی و سیلندر ها ایجاد کند تا از خوردگی و زنگ زدگی قطعات داخلی جلوگیری نماید. در نتیجه ایجاد این لایه محافظ باعث طولانی تر شدن عمر مفید پیشرانه خودرو و سایر قطعات آن شده و با حل کردن رسوبات داخل باک بنزین محفظه سوخت را نیز تمیز می‌کند.

مشخصات بنزین‌ و انواع آن

بنزین ها با توجه به کاربردی که در موتور خودرو دارند، دارای یک سری مشخصات هستند که در ادامه به مشخصات بنزین اشاره می­‌گردد.

1. چگالی

چگالی سوخت ها اصولاً به وسیلۀ پیکنومتر (Pycnometer) یا هیدرومتر (Hydrometer) اندازه گیری می‌­شود. اندازه گیری چگالی مرجع در دمای 60˚ F (15˚ C) و فشار اتمسفر انجام شده و برحسب kg/liter بیان می‌­شود. در مورد بنزین هرچه چگالی بنزین بالاتر باشد و به اصطلاح بنزین سنگین تر باشد، مصرف آن کمتر بوده و برای مصرف کنندگان مطلوب تر است.

2. فشار بخار

فشار بخار رد یا (Reid Vapor Pressure) (RVP در حقیقت فشاری است که در درجه حرارت معین، توسط بخار سوخت بر سطح آزاد مایع وارد می‌شود. این فشار به وسیلۀ دستگاهی با همین نام اندازه گیری می‌شود. هر چه فشار بخار یک مایع بیشتر باشد آن مایع فرار تر است. فراریت میزان تمایل سوخت به تبخیر شدن است و هرچه فراریت گاز بیشتر باشد، سوخت بهتر و کامل تر می­‌سوزد. میزان فشار بخار استاندارد برای بنزین در دماهای مختلف متفاوت است. علی رغم این که بالا بودن فشار بخار سبب بهتر سوختن بنزین می‌شود، باید به این نکته توجه داشت که هرچه فشار بخار سوخت بالاتر باشد تبخیر و اتلاف آن بیشتر بوده و آلودگی بیشتری ایجاد می­‌نماید. پس لازم است تا با درنظر گرفتن همۀ شرایط، فشار بخار بنزین در شرایط بهینه تنظیم گردد.

3. میزان صمغ موجود در بنزین

صمغ ها (Gum) ترکیباتی هستند که در اثر اکسید یا پلیمری شدن اولفین های ناپایدار درون بنزین ایجاد می‌­شوند. غلظت صمغ موجود در بنزین نباید از 0.1 گرم بر لیتر بیشتر شود. افزایش میزان صمغ در بنزین می­ تواند موجب اشکالاتی نظیر انسداد لوله های انتقال دهندۀ بنزین و انسداد و خرابی پمپ ها شود. از دیگر اشکالات ایجاد شده در اثر افزایش میزان صمغ در بنزین، کاهش عدد اکتان بنزین در حدود 2 تا 3 واحد خواهد بود. با گذشت زمان، میزان صمغ موجود در بنزین افزایش می­‌یابد. برای جلوگیری از مشکلات یاد شده باید سعی داشت که حتی المکان میزان صمغ موجود در بنزین را کاهش داد و در صورتی که مقدار صمغ در مشخصات بنزین زیاد بود، بنزین مورد نظر باید زودتر مصرف شده و ذخیره نگردد.

4. میزان گوگرد موجود در بنزین

بنزین خروجی از پالایشگاه با وجودی که مراحل تصفیه و گوگرد گیری را گذرانده، بازهم دارای مقدار اندکی گوگرد می‌­باشد. وجود گوگرد در بنزین سبب ایجاد اشکالات متعددی می‌­شود که عبارتند از:
ایجاد خوردگی در باک، موتور و تجهیزات خودرو در اثر تشکیل اسید سولفوریک
آلودگی محیط زیست به دلیل انتشار گازهای مسموم از اگزوز خودرو
کاهش عدد اکتان بنزین
به همین دلایل باید مقدار گوگرد موجود در بنزین را تا جایی که امکان دارد کاهش داد. در گذشته مقدار مجاز گوگرد برای بنزین های معمولی 0.17 % و برای بنزین های سوپر 0.15 % بود که امروزه طبق استاندارد های جدید باید مقدار گوگرد از این مقادیر هم کمتر باشد.

5. عدد اکتان بنزین

عدد اکتان (Octane Number) معیاری برای تعیین کیفیت احتراق سوخت در موتورهای احتراق داخلی می‌­باشد. هرچه عدد اکتان بنزین بالاتر باشد، احتراق آن آرام تر بوده و بنزین با کیفیت تر می­‌باشد که برخی از مکمل های سوخت خودرو می توانند عدد اکتان را افزایش دهند. بنزین ها از لحاظ عدد اکتان دارای دو نوع بنزین معمولی (دارای عدد اکتان بین 84 تا 92) و بنزین سوپر (دارای عدد اکتان بین 87 تا 97) هستند.

سوال و جواب

1.اکتان چند درصد مصرف را کم میکند؟
مکمل بنزین بسته به کیفیت بنزین روی مصرف سوخت موثر است. کاهش فشار بخار به میزان ۲. ۲ psi در نمونه تست شده با ممانعت از تبخیر بنزین داخل باک حداقل ۲۰ درصد در کاهش هدر رفت تبخیری داخل باک موثر است. بعلاوه با ایجاد پایداری در بنزین، تثبیت خواص سوخت و کاهش تبخیر مواد سبک که به نظر می رسد قدرت اشتعال بیشتری دارند کیفیت بنزین به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

2.تو هزینه های ماهیانه ماشین با مکمل چقدر صرفه جویی میشه؟ یعنی اگه ما مکمل با بنزین استفاده کنیم با اینکه بنزین معمولی بزنیم چه توجیه اقتصادی برامون داره؟
ما طبق مشاهداتی که داشتیم، توقع کاهش ۱۰ الی ۲۵ درصدی مصرف بنزین را داریم. این کاهش زمانی قابل محاسبه است که یک خودرو در دو نوبت با و بدون مکمل یک مسیر مشخصی را با ترافیک یکسان و شرایط یکسان و سرعت یکسان طی کند. همچنین بلحاظ بررسی هزینه باید گفت استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر باعث کاهش و حذف عوامل مراجعه اجباری جهت سرویس خودرو میباشد. یعنی راننده فقط برای سرویس های دوره ای مراجعه خواهد داشت و به خاطر آسیب های ناشی از کیفیت پایین بنزین نیاز به مراجعه خارج از دوره های سرویس ندارد.
همچنین کاهش ناک و کاهش ناخالصی های بنزین عوامل موثر در حفظ سلامت موتور هستند که نیاز به تعمیرات اساسی را در طولانی مدت به شدت کاهش میدهند. سرویس شستشوی انژکتورها و یا تمیز کردن سوپاپ ها نیز به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا میکند.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


نظرات شمادر مورد بهترین مکمل بنزین ایرانی

مطالب مرتبط

56 دیدگاه‌

  1. Mehdi Bahrami گفت:

    سلام ماشینم تیگو7 هست برای شتاب بیشتر محصول سوپرگلد استفاده کنم یا سوپر اکتان پرو؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام روز بخیر . فقط برای افزایش شتاب سوپر اکتان بهترین گزینه است.

  2. سامان گفت:

    سوپراکتان مدپا بهنرین اکتانیه که تا به حال استفاده کردم امیدوارم با کیفیت بمونه

  3. مهبان گفت:

    تو تعطیلات از مکمل سوپر اکتان بوستر استفاده کردم حس کردم بنزین بهتر میسوزه و ناک موتورم کمتر شده

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  4. mobin گفت:

    از مکمل سوپراکتان اون قوطی مشکیه استفاده کردم گازخور ماشینم خیلی کمتر شده که میدونم بعدها هزینه سرویسش به همون اندازه کمتر خواهد شد.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون که تجربه‌ی خوبتون رو با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید. رضایت شما افتخار ماست.

  5. سپهر گفت:

    از سوپراکتان استفاده میکنم با اینکه تو گرما کولر می گیرم صدای موتورم کمتر شده.ممنون از محصول با کیفیتتون

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون که تجربه‌ی خوبتون رو با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید. رضایت شما افتخار ماست.

  6. تینا گفت:

    برای اولین بار بود که از این برند استفاده می کردم پاسخگویی پشتیبانی عالی بود بسته بندی بدون نشتی و مکمل هم قیف داشت از شتاب ماشینمم راضی بودم

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست. امیدواریم که همکاریمون ادامه دار باشه

  7. مصطفی گفت:

    بهبهان ساکن هستم از مکمل سوپرگلد برای ایکس 55 پرو تست گرفتم شتاب ماشینم عالی شد ناک موتورم رو کم کرد و واقعا راضی بودم از این مکمل جدیدتون

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما و ممنون که نتیجه رو به ما انتقال دادین .

  8. امیر صالحی گفت:

    سانتافه 2013 دارم.شب عید چراغ چک روشن شد و ماشینم ریپ میزد. مکانیک سرش شلوغ بود گفت برو بعد از عید بیا ماشینت خیلی کار داره باید کامل سرویس بشه. در اینترنت جستجو کردم و با شما آشنا شدم .از کارشناسهای مدپا کمک گرفتم و با محصولات شما کل مشکل برطرف شد. مسافرت هم رفتم ولی هیچ مشکلی ندارم. چراغ چک هم خاموش شد. شتاب هم شده مثل موقعی که ماشین صفر بود. بخصوص این قوطی مشکی سوپر اکتان مدپا واقعا بهترین مکمل بنزین ایرانی هست. براتون آرزوی موفقیت دارم و خواستم اینطوری تشکر کرده باشم. امیدوارم کیفیت محصولاتتون همیشه بالا بمونه و افت نکنه.
    به همه توصیه میکنم از این قوطی مشکی سوپر اکتان مدپا بخرند و استفاده کنند.
    ارادتمند شما امیر صالحی

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام جناب صالحی عزیز. ممنون از شما که تجربه خودتون رو با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید. باعث افتخار ماست که به ما اعتماد کردید و رضایت داشتین. ما هم برای شما آرزوی سلامتی برکت و موفقیت روزافزون داریم.

  9. حسین گفت:

    MG شاسی دارم محصول سوپر اکتان مشکی رو تعطیلات جاده شمال استفاده کردم لرزش موتور و سروصدا کمتر شده بود شتاب ماشینمم بهتر شده بود و راضی بودم از این برند

    • پاسخگو مدپا گفت:

      یا سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  10. سهیل گفت:

    برای هایما از مکمل سوپر گلد استفاده کردم ناک موتورم قطع شده نرم تر شده و سرعتمم خیلی خوب شده

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  11. کیوان گفت:

    برای خودرو تیگو 7 از مکمل سوپر گلد استفاده کردم ناکم قطع شده نرم تر شده مشکی رو هنوز استفاده نکردم.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما.خوشحال میشیم بعد از استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر هم نظرتون رو بفرمایین.

  12. رامین گفت:

    مکمل مشکی رنگ رو استفاده کردم در مصرف سوخت و کارکرد موتور ماشین تاثیر گذار است

  13. nila sadt گفت:

    من از محصولات این شرکت استفاده کردم برای بهبود عملکرد خودروم فوق العاده عالی بود و لرزش موتورم کمتر شد همینطور مصرف سوختم هم کمتر شد از این برند راضی بودم

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  14. میلاد گفت:

    من از پمپ بنزینا مکمل میگرفتم ولی این مکمل مشکیه واقعا یه چیز دیگه بود خیلی راضیم از شتاب ماشینم دمتون گرم

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از اعتماد شما و حس خوبی که به ما هم منتقل کردین. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  15. کیمیا گفت:

    من خریدار همیشگی مکمل سوپراکتان هستم. تفاوتش رو وقتی مکمل رو استفاده میکنم با وقتی استفاده نمیکنم کاملا حس میکنم. شتاب و قدرت موتورم رو تا حد خیلی زیادی افزایش میده و واقعا ارزش خرید داره

    • پاسخگو مدپا گفت:

      بسیار ممنون از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  16. shayan گفت:

    همیشه از مکمل سوپراکتان استفاده میکنم ولی برای مسافرت به ماسال از مکمل سوپر گلد استفاده کردم که واقعا تاثیرشو گذاشت و ماشینم تو سربالایی ها خوب می کشید

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. مکمل سوپرگلد محصول چندکاره مدپاتکس مخصوص فصل تابستان و مناطق گرمسیر می باشد.کیفیت بنزین هم در شمال و جنوب کشور بسیار پایین است. این مکمل توان موتور خودرو شما را افزایش داده و در کاهش مصرف سوخت جاده تاثیر بسزایی دارد.

  17. javad گفت:

    من از این مکمل استفاده کردم و گازخور ماشینم بهتر شده. کیفیت خوبی داشت ممنون

  18. navid گفت:

    مکمل همیشه به موقع به دستم میرسه و لرزش اتاقم رو برطرف کرده.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  19. حسام منفرد گفت:

    محصول بسیار مناسب برای خودروهای توربو

  20. majid گفت:

    تو وضعیتی که بنزین سوپر کم گیر میاد استفاده از این مکمل کمک خوبیه

  21. مازیار گفت:

    ماشین من مزدا 3 هست این محصول خیلی جواب بود براش نفس ماشین باز شد. هم بسته بندیش خیلی خوب بود و شبیه محصول های خارجی بود هم کیفیتش. چندوقتی بود ماشین نفس نداشت و تو سربالایی کم میاورد اما واقعا این مکمل معجزه کرد من که خیلی خیلی راضی ام.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  22. محمودی گفت:

    اکتانتون فقط روی موتور توربو جواب میده؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      خیر برای موتورهای تنفس طبیعی هم می توانید از مکمل های سوپر اکواکتان و نانوپتروکتان پرو استفاده کنید.

  23. نادری گفت:

    برای تیبا کدوم مکملتونو پیشنهاد می کنید ؟؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      مکمل سوخت سوپر اکوکتان مدپاتکس با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو تیبا می باشد.

  24. قاسمی گفت:

    برا تیگو ۷ استفاده کردم… بسیار عالی بود

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  25. منوچهر شبگرد گفت:

    برای سمند سورن استفاده کردم راضی بودم ممنون

  26. peykar گفت:

    آیا این مکمل برای ماشین های کرمان موتور موثر است ؟

    • sadegh karimi گفت:

      بله مکمل سوپر اکتان پرو مناسب ترین محصول ما برای خودرو های توربو با موتور GDI و TGDI می باشد.

  27. مانی گفت:

    قوطی مشکی خیلی عالی بود، ممنون

    • sadegh karimi گفت:

      ممنون از نظر و اعتماد شما. قوطی مشکی یا همان سوپر اکتان پرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تاثیرات بسیار مثبتی بر روی خودرو های توربو با موتور های GDI و TGDI ایجاد می کند.

  28. مهران احمدی گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *