بهترین مکمل بنزین برای لیفان

استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت موتور خودروی لیفان دارد. کاهش ناخالصی های بنزین، کنترل و حذف آب از بنزین، جلوگیری از انباشت کربن، کاهش فشار بخار بنزین در سطح بنزین یورو5 باعث افزایش طول عمر و سلامت انژکتورها، تمیز ماندن محفظه احتراق، تمیز ماندن سوپاپ ها، تمیز ماندن باک خودرو و کاهش مصرف بنزین می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای خودرو لیفان دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان ( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس موثر در مصرف سوخت خودرو
سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای لیفان
تاریخچه خودرو لیفان
لیفان 320
لیفان 520
لیفان 620
لیفان 820
لیفان X50
لیفان X60


سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای لیفان

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای خودرو لیفان

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت سوپر اکتان بوستر پترونانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس موثر در مصرف سوخت خودرو

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس موثر در مصرف سوخت خودرو

سوخت هایی با عدد اکتان RON (عدد رتبه بندی اکتان) 95 و بالاتر مقاومت بالاتری در برابر سوختن دارند که نشان دهنده سطوح بالاتر انرژی موجود برای موتور خودرو است. به طور متوسط 95 RON می تواند حدود 4 درصد مصرف سوخت کمتری نسبت به 91 داشته باشد. سوخت با عدد اکتان 95 و بالاتر توانایی موتور را برای تولید انرژی از طریق افزایش چگالی سوخت بهینه می کند که باعث می شود سوخت بطور کنترل شده ای بسوزد. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک محلول بسیار قدرتمند است که شتاب و توان موتور خودرو شما را به میزان چشمگیری بالا می برد. هم چنین این مکمل قادر است تا سوپاپ ها، پیستون ها و اجزای احتراق را عاری از تجمع کربن نگه دارد که این خود به افزایش عمر مفید موتور کمک می کند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

تاریخچه خودرو لیفان

تاریخچه خودرو لیفان

کمپانی لیفان از دسته برندهای معروف چینی است که در سال 1992 تاسیس شد. در سال 2003 در ساخت اتوبوس گسترش یافت. در سال 2004، لیفان به عنوان “بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت خصوصی در چین” نامیده می شدو بالاخره در سال 2005 کار وسایل نقلیه خود را آغاز کرد. آنها خط تولید خود را با سدان‌های کوچک و میکرو ون‌هایی که شخصاً در داخل ساختند آغاز کردند. محصولات خودروی لیفان شامل خودروهای سواری، میکرو ون ها، موتورهای دوچرخه خاکی، موتورسیکلت های سطح ابتدایی، خودروهای کوچک و کامیون های تجاری است. لیفان در بازار جهانی به فروش خودروهای سواری کوچک معروف است. در حال حاضر آنها دو کارخانه مونتاژ خودرو در چین دارند. برای افزایش سطح تولید و فروش خود در بازار جهانی، کارخانه های تولیدی در ایران، تایلند، ویتنام و ترکیه نیز احداث کردند.

لیفان 320

لیفان 320

لیفان 320 یک خودروی جمع و جور است که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن در سال 2008 به عموم معرفی شد. لیفان 320 در چین و سایر بازارها از جمله پرو فروخته شد. سیستم جعبه دنده آن 5 دنده به دو صورت خودکار و دستی است. لیفان 320 دارای یک موتور 1.3 لیتری 4 سیلندر می باشد که بیشتر سرعت این خودرو 155 کیلومتر بر ساعت می باشد.

لیفان 520

لیفان 520

کرمان موتور لیفان 520 را که از اولین سدان های عرضه شده برند لیفان در ایران می باشد را وارد بازار کشور کرد. فروش آن با قیمت پایین باعث رقابت با خودروهای داخلی چون ال 90 شد. مشخصات فنی لیفان 520 در حد متوسط ارزیابی شده است. یکی از دلایل ناموفق بودن این خودرو طراحی بدنه ساده و کیفیت ساخت پایین آن بود. این خودرو پس از آن جای خود را به لیفان 520i و خودروهای دیگر داد.

لیفان 620

لیفان 620

کرمان موتور لیفان 620 را که نسخه بهبود یافته لیفان 520 بود را وارد بازار کشور کرد. طراحی ظاهری نسبتا قابل قبول و عملکرد فنی نسبتا مطلوب لیفان 620، توجه را به سمت خودروهای لیفان برگرداند. این خودرو در نسخه های ابتدایی از پیشرانه 1.6 لیتری 114 اسب بخاری 150 نیوتون متری مجهز به گیربکس دستی 5 سرعته بهره می گرفت. شرکت کرمان موتور در سال بعد، به سراغ نسخه 1.8 لیتری رفت که با اعمال تغییرات فنی، تلاش در ارتقا سطح کیفی در بخش تجربه سواری و استفاده روزمره، بهبود فراوانی داشت.

لیفان 820

لیفان 820

بعد از نسخه 620 کرمان موتور نسخه لیفان 820، که یک سدان لوکس تر و کامل تر بود را وارد کشور کرد. طراحی این خودرو به نسبت قابل قبول تر از سایر مدل های لیفان بوده و استاندارد آلایندگی در این خودرو در سطح یورو 5 می باشد. هم چنین از مزایای آن استفاده از پلتفرم مشترک با نسل قدیم تویوتا کمری می باشد که این نکته با گشودن درب خودرو و نشستن داخل کابین به وضوح قابل مشاهده است.

لیفان X50

لیفان X50

X50 در دسته هاچ بک کراس اوور کوچک شهری با ظاهری دل نشین و جوان پسند توسط کرمان موتور معرفی شد. مصرف سوخت بالا و کیفیت ساخت پایین از معایب این خودرو به شمار می رود. برای لیفان X50 یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی در نظر گرفته شده که در بهترین حالت فقط 102 اسب بخار و 133 نیوتون متر گشتاور تولید می نماید. این خودرو شتاب کاملا متوسطی داشته و کمبود کشش در سربالایی ها در آن دیده می شود. حداکثر سرعت و مصرف سوخت ترکیبی مدل دستی نیز به ترتیب برابر 160 کیلومتر بر ساعت و 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورد می شود.

لیفان X60

لیفان X60

این نسل از لیفان طراحی مشابه با نسل قدیم هیوندای سانتافه دارد و این موجب شده است تا طرفداران زیادی به این خودرو علاقه مند شوند. لیفان X60 در هر دو نسخه دنده ای و اتوماتیک، به پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه حداکثر 126 اسب بخار قدرت و 168 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. برای سیستم انتقال قدرت لیفان X60 نیز از گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT استفاده شده است.


محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *