نانو اکتان پرو (280ML)

Nano Octane Pro

نانو اکتان پرو یک محلول اکتان افزای ویژه است که بر پایه ترکیبات نانو تکنولوژی می باشد. این محلول پس از ترکیب شدن با بنزین در داخل باک ماشین با افزایش فوری درجه اکتان بنزین به خاطر استفاده از مواد نانو تکنولوژی ، حتی در بنزین سوپر نیز میتواند لرزش موتور و صداهای غیر طبیعی ناشی از احتراق های نامنظم در انواع موتورهای انژکتوری و کاربراتوری را به مقدار زیادی کاهش دهد. افزایش واقعی و فوری عدد اکتان بنزین با مواد نانو تکنولوژی باعث جلوگیری از احتراق های ناخواسته در محفظه احتراق (داخل سیلندر) شده و همچنین محلول نانو اکتان پرو میتواند ناخالصی های بنزین را نیز کاهش دهد و باعث شود تا ناخالصی های موجود در بنزین در محفظه احتراق به راحتی بسوزند و مانع رسوب کردن آنها در محفظه احتراق میشود و همچنین تا حدود زیادی از تولید دوده و رسوب کربن ناشی از احتراق های ناقص داخل محفظه احتراق نیز جلوگیری می کند.

فروش و مشاورهفروش و مشاورهفروش و مشاوره

فروش و مشاوره

 

بهترین مکمل بنزین ایرانی

قیمت مکمل نانو پتروکتان پرو

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ویژگی های مکمل نانو اکتان پرو

تنظیم نقطه احتراق موتور
تثبیت کننده خواص بنزین
بهینه سازی مصرف سوخت
کنترل و حذف آب از بنزین
افزایش توان موتور خودرو
افزایش قدرت بهسوزی بنزین
کاهش ناخالصی های بنزین
جایگزین مناسب بنزین سوپر
کاهش دهنده ضربات (ناک) و لرزش موتور

اینستاگرام پترونانوورود به فروشگاه

نحوه استفاده از این محصول

بهترین اکتان ایرانی

به پمپ بنزین بروید. ابتدا قوطی را به آرامی چند بار تکان دهید. سپس درب قوطی را باز کنید. پلمپ روی در را بکشید تا باز شود. قیف همراه محصول را روی درب قوطی ببندید. محلول را داخل باک خودرو بریزید. بنزین زدن را تا حداکثر 50 لیتر بنزین داخل باک ادامه دهید. مدپاتکس با استفاده از مهندسی معکوس و دست یابی به ترکیب مواد مختلف از برندهای مطرح جهانی موفق به ساخت نسل جدیدی از اکتان بوسترها با قدرت افزایش عدد اکتان و افزایش روان کاری در محفظه احتراق گردیده است.

توصیه های لازم جهت استفاده از این محلول

برای حصول نتیجه بهتر استفاده از یک قوطی محلول سوپر کلینر نانو از محصولات مدپاتکس برای پاکسازی سیستم سوخت رسانی در سرویس های دوره ای توصیه میشود. اگر از افرادی هستید که چراغ بنزین خودرو روشن شود به پمپ بنزین مراجعه میکنید استفاده از محلول نانو اکتان پرو در هر مرتبه بنزین زدن توصیه میشود. در غیر اینصورت استفاده به صورت یک باک درمیان توصیه میشود.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو