محلول شستشوی کاتالیست

خودروهای امروزی، همگی مجهز به کاتالیزور هستند. این قطعه بخش مهمی از سیستم اگزوز است که آلودگی و ذرات کربن را به شدت کاهش می‌دهد. کاتالیزورها، (مونوکسید کربن، هیدروکربن‌ها، اکسیدهای نیتروژن و سایر گازهای خروجی اگزوز) را به ترکیبات کمتر مضر تبدیل می‌کنند تا به انسان‌ و محیط‌ زیست آسیبی نرسانند. این بدان معنا است که گاهی اوقات ممکن است، خودشان مسدود شوند و نیاز به شستشو داشته‌ باشند. شست و شوی کاتالیزور یکی از بهترین راهکار هاست.

حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین تولید کننده اختصاصی مکمل سوخت برای موتورهای توربو، GDI، TGDI

چگونه می توان شستشوی کاتالیست اگزوز را انجام داد؟

یکی از سریع ترین روش ها که بدون نیاز به تعمیرگاه و دانش فنی خاصی می توانید انجام دهید ،خرید و استفاده از محلول شستشوی کاتالیست و سنسور اکسیژن است که به راحتی آن را به یک باک(مخزن) سوخت اضافه کنید و پس از آن شروع به حرکت کنید.این نوع محلول ها به مرور زمان کاتالیست و سنسور اکسیژن را از آلودگی پاک و احیا(نوسازی) می کنند .

سوپر بریز نانو بهترین مکمل بنزین برای شستشوی کاتالیست

سوپر بریز نانو یکی از محصولات منحصر بفرد مجموعه می باشد که در دسته تمیز کننده ها قرار دارد و تمرکزش پاکسازی بخش انتهایی مسیر سوخت رسانی است. عملکرد کاتالیست باعث می شود آلاینده های مضری که پس از احتراق تولید می شود، هنگام خروج از اگزوز تصفیه شده و وارد هوای تنفسی ما نشود. اگر این قطعه به دلیل وجود رسوبات و دوده های حاصل از احتراق درست و مناسب عمل نکند، باعث آلودگی شدید هوا و محیط زیست می شود. این محصول شگفت انگیز و ویژه، به راحتی می تواند کاتالیست شما را احیا کند. پس با استفاده محصول سوپر بریز نانو، علاوه بر افزایش طول عمر کاتالیست، بهبود عملکرد موتور را نیز شاهد خواهید بود.

سوپر بریز نانو
(Super Breathe Nano )

قدرت اثر بخشی بالا بر روی کاتالیست
بهترین مکمل شستشوی کاتالیست

بهبود عملکرد سنسور اکسیژن
پاک سازی مسیر خروجی دود
اثربخشی بالا بر روی کاتالیست
احیاء و افزایش طول عمر کاتالیست
کاهش دهنده گاز های آلاینده HC و CO
شبیه ساز عملکرد بخارشور از منیفولد دود

قیمت مکمل سوپر بریز نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

آشنایی بیشتر با کاتالیست؟

کاتالیست (مبدل کاتالیست، کاتالیست اگزوز یا کاتالیست کانورتور) وسیله ایست که 90 درصد گاز های سمی همچون مونوکسید کربن، اکسیدگوگرد و اکسید نیتروژن که از اگزوز خارج میشوند را با تغییر ساختار شیمیایی آن ها به کربن دی اکسید و آب تبدیل می کند و با این کار از ایجاد گاز های گلخانه ای و آلودگی هوا جلوگیری می کند کاتالیست وسیله ای مهم در خودرو می باشد که در ابتدای اگزوز قرار دارد و دود و گاز های سمی درون اگزوز را تصفیه می کند .
البته لازم به ذکر است برخی از تعمیرکاران و اگزوز سازان برای سودجویی کاتالیست را برمی دارند و با این کار صدمه ای جدی به خودرو و محیط زیست می زنند. کاتالیست بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهد و این امر باعث افزایش آلایندگی ماشین می شود.
عمر مفید کاتالیست بین 80 تا 120 هزار کیلومتر می باشد و بطور متوسط 4 سال کارایی دارد.

چرا شستشوی کاتالیزور نیاز است؟

کاتالیزورها در اکثر مواقع عمری به اندازه عمر مفید خودرو خواهند داشت. البته در بعضی مواقع بر اثر عوامل مختلفی، دچار گرفتگی خواهند شد و کارایی خود را از دست خواهند داد. در چنین شرایطی باید منتظر عوامل زیر باشید:
.کنترل ناکارآمد گازهای خروجی از اگزوز خودرو
.انتشار گازهای سمی و خطرناک در محیط زیست
.کاهش عملکرد موتور خودرو
.آسیب به سایر عملکردهای خودرو



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.8/5 - (10 امتیاز)

مطالب مرتبط

6 دیدگاه‌

  1. مهدی گفت:

    من برای تویوتا یاریس از مکمل بریز استفاده کردم. چند بار قبل معاینه فنی مردود شدم ولی این بار قبول شدم.ممنونم واقعا ازتون

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ما خوشحالیم که به ما اعتماد کردید. رضایت شما افتخار ماست.

  2. عبادی گفت:

    سلام. امروز رفتم معاینه فنی و خوشبختانه قبول شد. واقعا خیلی فرق کرد از 1.65 رسید به 0.03 که حدمجازش 0.70 بود. حتما دوباره از محصولاتتون استفاده می کنم و به دوستان هم معرفی میکنم.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام جناب عبادی عزیز. ممنون از شما که تجربه خودتون رو با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید. باعث افتخار ماست که به ما اعتماد کردید و رضایت داشتین.

  3. امیر محمد گفت:

    سلام این مکمل معرکه رو برای معاینه فنی برتر استفاده کردم که تاییدیه گرفتم و هیچ مشکلی هم نبود مرسی که خوب راهنماییم کردین

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام. ممنون که تجربه خودتون رو با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید. خوشحالیم که رضایت داشتین و امیدواریم از بقیه محصولات هم استفاده کنید و نظرتون رو بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *