بهترین مکمل بنزین برای فونیکس FX

عدم استفاده از بنزین یورو 5 برای خودرو های مجهز به موتور توربو منجر به کاهش قدرت و شتاب خودرو می گردد. استفاده از بنزین های معمولی برای این خودرو ها باعث ایجاد لرزش، کوبش(ناک) و صدا های ناهنجار در موتور می شود که به مرور هزینه های گزاف تعمیرات را ایجاد می کند . همه این ها در حالی است که بنزین یورو 5 در ایران وجود ندارد. مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با کاهش فشار بخار بنزین تا سطح یورو 5 و افزایش عدد اکتان تا سطح استاندارد بین المللی ، از موتور و قطعات مسیر سوخت رسانی شما محافظت می کند. سوپر اکتان بوستر مصرف سوخت را کاهش و قدرت موتور را افزایش می دهد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی

بهترین اکتان بوستر ایرانی برای فونیکس FX

بهترین اکتان بوستر ایرانی باید در ابتدای امر تاییدیه تست رسمی داشته باشد تا بشود با اطمینان گفت که مواد ممنوعه ای در ساخت آن استفاده نشده است. بعد از آن این مکمل بنزین باید بتواند ضمن افزایش عدد اکتان وتنظیم نقطه احتراق ، از رسوب ناخالصی های بنزین در مسیر سوخت رسانی جلوگیری کند . رسوب صمغ های بنزین می تواند عمر انژکتور ها و کارایی آن ها را کاهش دهد. همچنین باید بدانید که اگر نقطه احتراق تنظیم نشده باشد، بنزین دچار دیرسوزی و خام سوزی می شود که این به خودی خود برای خودرو مضر و هزینه زا است مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس تنها مکمل بنزین ایرانی است که تاییدیه تست رسمی از پژوهشکده نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان دارد و تمام محاسن اشاره شده را برای بنزین مصرفی خودرو شما رقم می زند. .

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر برای فونیکس FX

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر بهترین

تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

سوپر اکتان بوستر و تاثیر آن در موتور توربو شارژ

بهترین مکمل بنزین برای خودرو فونیکس FX

در موتور توربو تراکم هوا بیشتر است این موضوع موتور را نسبت به کیفیت بنزین مصرفی خودرو حساس تر می کند. عدد اکتان بیانگر میزان مقاومت سوخت به احتراق خود به خودی است، پایین بودن این شاخص احتمال اشتعال تحت تاثیر فشار و گرما (پیش از جرقه شمع) را افزایش می دهد. اشتعال خود به خودی باعث ایجاد لرزش، کوبش (ناک) موتور خودرو می شود که صدای ناهنجاری نیز ایجاد می کند.مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش عدد اکتان و تنظیم نقطه احتراق خودروی شما، از ناک، دیرسوزی و خام سوزی بنزین جلوگیری می کند و به این سبب باعث کاهش استهلاک قطعات مسیر سوخت رسانی، محافظت از محفظه احتراق، سوپاپ ها و موتور خودرو می شود.


تاریخچه خودرو فونیکس FX

تاریخچه خودرو فونیکس FX
تاریخچه خودرو فونیکس FX

فونیکس FX به عنوان نخستین زیر برند اومودا چری با چهره ای کاملا متفاوت نسبت به تمامی محصولات قبلی این مجموعه در سال 2021، شناخته می شود. برای اولین بار در نمایشگاه گوانگژو و در سال 2021 از آن رونمایی شد. این خودرو با ظاهری اسپرت می تواند در سطح جهانی با خودروهای هم رده خود رقابت کند.
فونیکس، کراس‌اوور جمع‌و‌جور و کوپه مجهز به پیشرانه توربو GDI (مشابه تیگو‌ ۸ پرو) است با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۲۰۰۰ عرضه می کند. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (wet) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبق اعلام سازنده، بیشترین سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۹ ثانیه طی کند. موتور فونیکس FX دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶، وزن خودرو ۱۴۲۰ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۱ لیتر است.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. علی اکبر گفت:

    بنزین سوپر در همه ی پمپ بنزینها نیست. بنابر این موتور ماشینهای چینی دچار مشکل خواهند شد.

    • sadegh karimi گفت:

      بله صحیح می فرمایید برای همین پیشنهاد می شود که از سوپر اکتان بوستر های باکیفیت استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *