بهترین مکمل بنزین برای 206

عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین در موتور خودرو 206 می‌شود که هر دو برای آن مضر است. بهترین مکمل بنزین برای تقویت موتور 206 می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس تنها مکمل سوخت نانو چند منظوره موجود در کشور برای تقویت بنزین است. این مکمل به صورت کاملا تخصصی با توجه به کیفیت بنزین موجود در کشور و با حداقل استانداردهای بین المللی برای انواع خودروهای موجود در کشور تولید شده است. استفاده از این محصول ویژه و استثنایی سلامت موتور خودروی شما را تضمین می نماید.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین مخصوص خودرو 206

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای 206

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس محلول افزایش دهنده عدد اکتان بنزین می باشد. با اضافه کردن این محلول به بنزین، عدد اکتان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند و در نتیجه بالا رفتن عدد اکتان، مصرف سوخت کاهش پیدا می‌کند. افزایش عدد اکتان باعث کاهش ناک و ضربات موتور شده و لرزش، کوبش و صدای موتور نیز کاهش پیدا می کند. این محلول با استفاده از تکنولوژی نانو باعث افزایش طول عمر قطعات سوخت رسانی و موتور می‌شود و به طور قطعی قدرت و شتاب خودرو را افزایش می‌دهد.


ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

بهترین مکمل بنزین پژو ۲۰۶ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
بنزین بی کیفیت در کشور و آسیب آن به موتور خودرو 206
چرا سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای پژو ۲۰۶ است ؟
نحوه استفاده از سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
تاریخچه پژو 206
مصرف سوخت پایین خودرو پژو 206
استاندارد آلایندگی خودرو پژو 206
نقد و بررسی فضای داخلی پژو 206
کلام آخر


بهترین مکمل بنزین پژو ۲۰۶ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین قدرت دهنده به بنزین
سوپر اکتان بوستر

بهترین اکتان بوستر ایرانی

یک مکمل بنزین مناسب کارایی های زیادی دارد از جمله اینکه باعث کمتر شدن لرزش موتور میشود و طول عمر آن را بیشتر میکند و باعث میشود که خودرو بهتر و روان‌تر کار کند و همچنین قطعات داخلی موتور دچار خرابی و خوردگی نشوند. از دیگر ویژگی های یک مکمل بنزین خوب این است که مصرف سوخت را بهینه می کند و مسیر سوخت رسانی را شستشو میدهد و باعث حفظ کیفیت سوخت می شود و همچنین موجب می شود که ایجاد رسوبات در آن کمتر شود. بهترین مکمل بنزین مناسب باعث حفاظت از سنسورهای مسیر سوخت رسانی و جلوگیری از چسبندگی دریچه های سوخت می شود، همچنین افزایش طول عمر و کارایی انژکتور از دیگر عملکرد های مکمل بنزین است. افزایش عدد اکتان، بهبود کیفیت بنزین، کاهش انتشار کربن و آلایندگی از دیگر خصوصیاتی است که یک مکمل بنزین مناسب آنها را داراست. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس همه ویژگی های نامبرده را در خود جای داده است و چون یک مکمل بنزین ایرانی می باشد در خودروهای ایرانی بهترین عملکرد را دارد و بهترین مکمل بنزین برای پژو ۲۰۶ است.

بنزین بی کیفیت در کشور و آسیب آن به موتور خودرو 206

بهترین مکمل بنزین برای 206

مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو پژو 206 می باشد. متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور 206 آسیب وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور خودرو مضر است.

تنظیم نقطه احتراق با استفاده از سوپر اکتان بوستر

بهترین مکمل بنزین برای موتور 206 باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر این مسئله برای موتور خودرو 206 محقق می شود. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از این مکمل قوی و با کیفیت می باشد.

چرا سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای پژو ۲۰۶ است ؟

بهترین قدرت دهنده به بنزین

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای پژو ۲۰۶ است چون ایران یک کشور چهار فصل است و آب و هوا های متفاوتی را در آن تجربه میکنیم بنابراین باید مکملی بنزینی استفاده کنیم که گرانروی متغیر داشته باشد. گرانروی میزان مقاومت مایع در برابر حرکت است . مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر این ویژگی را داراست وبرای خودروهای ایرانی مناسب تر است. در میان انواع برندهای خارجی که هیچ معلوم نیست اصل است یا تقلبی انتخاب یک برند ایرانی شناخته شده بهترین کار است.

نحوه استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

نحوه استفاده از این محلول
نحوه استفاده از این محلول

به پمپ بنزین بروید. ابتدا قوطی را به آرامی چند بار تکان دهید. سپس درب قوطی را باز کنید. پلمپ روی در را بکشید تا باز شود. قیف همراه محصول را روی درب قوطی ببندید. محلول را داخل باک خودرو بریزید. بنزین زدن را تا حداکثر 50 لیتر داخل باک ادامه دهید. گروه مدپا با استفاده از مهندسی معکوس و دست یابی به ترکیب مواد مختلف از برندهای مطرح جهانی موفق به ساخت نسل جدیدی از اکتان بوسترها با قدرت افزایش عدد اکتان و افزایش روان کاری در محفظه احتراق گردیده است.

مصرف سوخت پایین خودرو پژو 206

مصرف سوخت پایین خودرو پژو  206

یکی از مزایای پژو 206، مصرف سوخت پایین آن است و از این نظر، یک خودروی بسیار اقتصادی محسوب می‌شود. میزان مصرف سوخت آن در مسیرهای شهری، 8.9 لیتر و خارج از شهر و اتوبان‌ها 5 لیتر در هر صد کیلومتر است؛ هم‌چنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود. این ارقام، نشان‌دهنده مصرف سوخت پایین این ماشین و وضعیت بسیار بهتر آن نسبت به خودروهای هم‌رده است. هم‌چنین این روزها با توجه به گران‌شدن بنزین، میزان مصرف سوخت خودروها اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است و مصرف سوخت کمتر، هزینه‌ نگه‌داری خودرو را تا میزان زیادی کاهش می‌دهد و از این نظر باید آن را خودرویی اقتصادی دانست.

استاندارد آلایندگی خودرو پژو 206

استاندارد آلایندگی خودرو پژو 206

براساس اعلام رسمی، استاندارد آلایندگی خودرو پژو 206 یورو 4 است ، موردی که از دیگر مزایای پژو 206 محسوب می‌شود و نشان‌دهنده میزان آلودگی پایین آن است. در شرایطی که هوای بسیاری از شهرهای کشور در اکثر روزهای سال آلوده است و مشکلات بسیاری را برای ساکنان آن‌ها به‌وجود می‌آورد، پژو 206 که آلودگی کمتری تولید می‌کند، می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های شهری باشد که تأثیر زیادی بر کاهش آلودگی و حفظ محیط ‎‌زیست دارد.

تاریخچه پژو 206

تاریخچه پژو 206
تاریخچه پژو 206

در سالهای نخست دهه ۱۹۹۰، شرکت پژو فرانسه برای جایگزینی خودروی محبوب خود ۲۰۵ خودروی کوچک و نیرومندی را به نام پژو ۲۰۶ به بازار معرفی کرد تا بتواند بازار فروش مدلهای ارزان تر را به دست آورد و بعد از آن تولید ۲۰۷ نیز در سال ۲۰۰۶ آغاز شد.شرکت ایران خودرو در ابتدا تولید خودروی ۲۰۵ را آغاز کرد، ولی با محبوبیت خودروی ۲۰۶ تولید آن را متوقف و در سه ماهه دوم سال ۱۳۸۰، محصول ۲۰۶ را جایگزین کرد. با تغییرات مختلف در تجهیزات این اتومبیل در زمستان سال ۱۳۸۴ پژو ۲۰۶ صندوقدار(پژو آریان) را نیز وارد بازار کرد، که به عنوان یک خودرو نقش خوبی را برای خانواده های پر جمعیت ایفا کرد. در حال حاضر ۲ تیپ از مدل ۲۰۶ هاچ بک(تیپ 2 و تیپ 5) و 1 مدل صندوقدار(پژو V8) در شرکت ایران خودرو تولید می شود. تیپ بندی یک محصول با توجه به تغییرات در آپشن های آن صورت می گیرد که قدرت خرید و انتخاب محصول را آسان می کند. زمانی ایران خودرویی ها 206 هاچ بک را در تیپ بندی مختلف عرضه می کردند و یا در مدل صندوقدار با گیربکس اتومات پژو 206 صندوقدار V9، پژو 206 صندوقدار V2، پژو 206 صندوقدار V10، پژو 206 صندوقدار V20و… که مجهز به پیشرانه های مختلف و گازسوز بود تولید می کرد.

نقد و بررسی فضای داخلی پژو 206

نقد و بررسی فضای داخلی پژو 206

داخل کابین پژو ۲۰۶ از یک طراحی کاملا اروپایی برخوردار است.
این خودرو به لطف طراحی خوب داشبورد توانسته است رضایت مشتریان خود را در بکارگیری از امکانات و تجهیزات جلب نماید.
در ساخت داشبورد این خودرو از مواد خوبی استفاده شده است، که نسبت به رقیب خود، یعنی ام‌ وی‌ ام ۳۱۵ از کیفیت بهتری برخوردار است. این دو خودرو اکنون به دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو و سیستم ترمز ABS ،EBD ،EBA و ايموبيلايزر مجهز می باشد.

کلام آخر

بهترین مکمل بنزین برای 206

یکی از عوامل مهم خرابی موتور انواع خودرو استفاده از سوخت بی کیفیت و بروز احتراق ناقص در موتور می باشد، این مشخصات همان بنزینی است که در داخل کشور وجود دارد. این بنزین علاوه بر اینکه برای موتور و سیستم سوخت رسانی ماشین مانند سم است، در آلودگی هوا نقش بسزایی دارد و همچنین باعث مصرف زیاد بنزین میشود. درست است که بنزین های سوپر بی تاثیر نیستد اما نقش بسزایی هم در بهبود وضعیت سوخت ندارند. این سوال پیش می آید که بهترین گزینه کدام است ؟ بهترین گزینه استفاده از اکتان افزا ها و مکمل هایی مانند مدپاتکس است. در همین راستا ما به شما توصیه می کنیم به صفحه محصولات ما سری زده و با محصولات ما آشنا شوید.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

24 دیدگاه‌

  1. علیرضا گفت:

    مقایسه کردم به نسبت محصولات بازار خیلی متفاوت بود.ممنون

  2. shirin گفت:

    مکمل نانو پترو کتان رو برای ماشینم که 206 هست به تازگی استفاده کردم خیلی خوبه به نظرم

  3. mani گفت:

    من قبلا از یه برند دیگه خرید کردم دقیقا بعد از استفاده ماشینم خراب شد کلی خرجش کردم تا درست شد کلی شک داشتم که باز مکمل بریزم یا نه ولی از این که مکمل بنزین شما رو انتخاب کردم راضیم

  4. امیر گفت:

    خیلی شتاب ماشین رو زیاد کرد. صدای موتور هم کم شد. مصرف بنزین هم پایین آورد. این قوطی سیاه رنگ عالی بود

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  5. reza گفت:

    برای 207 هم میشه استفاده کرد؟

  6. ماهور مولایی گفت:

    مکملهایی شبیه این میتوانند تاحدی کیفیت بد بنزین را جبران کنند .

    • پاسخگو مدپا گفت:

      بله مکمل سوپراکتان بوستر کیفیت بنزینتون رو بالا میبره و سلامت خودرو شما رو تضمین میکنه.

  7. صادق ترابی گفت:

    چندوقت بود احساس میکردم ماشینم نفس نداره به پیشنهاد رفیقم مکمل بریز رو استفاده کردم و احساس میکنم نفس ماشینم باز شد

  8. سامان گفت:

    سلام روزبخیر. من چند وقتی هست ماشینم پرقدرت استارت نمیخوره میخواستم بدونم علتش چیه و لازمه از مکمل استفاده کنم؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام روزتون بخیر. متاسفانه سوخت بی کیفیت باعث شده نقطه احتراق خودروی شما تغییر کنه برای تنظیم نقطه احتراق موتور لازمه که از مکمل استفاده کنید.برای مشاوره میتوانید با بخش مشاوره و فروش تماس بگیرید.

  9. مهرداد گفت:

    سلام من هفته پیش خرید کردم اکتان خیلی خوب بود راضیم ممنون

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام ممنون از حسن اعتماد شما.رضایت شما افتخار ماست.

  10. پرویز گفت:

    زود به دستم رسید و کیفتیش عالی بود ممنونم

  11. نادر گفت:

    از وقتی که مکمل داخل باک میریزم ماشین خیلی بی صدا و خوب حرکت میکنه

  12. diba گفت:

    من راضی بودم‌ خیلی خوب بود. مکمل مشکی تون حرف نداره خدایی

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از نظر شما و انرژی خوبتون باعث افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *