بهترین مکمل بنزین برای X55

خودرو X55 یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو X55 بیشتر خواهد شد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

مکمل سوخت مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با توجه به فرایند پیشرفته محلول، بهترین مکمل بنزین برای خودرو x55 می باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این مسئله برای موتور خودرو x55 محقق می شود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
( Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص X55

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به موتور X55

بهترین مکمل بنزین برای X55
بهترین مکمل بنزین برای X55

موتور های توربو، GDI و TGDI با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودروها می شود. خودرو x55 یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو x55 بیشتر خواهد شد. با توجه به ممنوعیت واردات انواع مکمل سوخت خارجی از سال 1396 به بعد، این مجموعه تمام تلاش خود را جهت تولید و بسته بندی یک مکمل ایرانی استاندارد به کار بست و در حال حاضر محصولات سری جدید نانو را که بهترین مکمل بنزین ایرانی می باشد به بازار کشور عرضه نموده است. محصولات این مجموعه فاقد هرگونه ماده غیر مجاز مانند تینر و نفت سفید و … می باشند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

تاریخچه خودرو X55

تاریخچه خودرو X55
تاریخچه خودرو X55

ام وی ام X55 از جمله جدیدترین محصولات شرکت مدیران خودرو است که در آذرماه 1398 رسما در ایران رونمایی شد. این خودرو در چین با نام تیگو 5X روانه بازار می‌شود و در برخی بازارهای خارج از چین نیز به تیگو 4 معروف است، اما در ایران نام X55 را به خود گرفته و در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت به دست مشتریان ایرانی می‌رسد. ام‌وی‌ام X55 با اینکه خودرویی کوچک (ساب کامپکت) به حساب می‌آید اما متاسفانه در محدوده قیمتی خودروهای بزرگتر از خودش، یعنی کامپکت‌ها، ایستاده است. به عبارت بهتر، X55 تقریبا قیمتی بین تیگو5 و تیگو7 دارد درحالیکه از هردوی آنها کوچکتر است. در سال 1400 شرکت مدیران خودرو نسخه فیس لیفت کراس‌اوور جمع‌وجور خود با نام ام وی ام X55 پرو را به‌عنوان جایگزین نسخه قبلی به فهرست محصولات خود اضافه کرده است.

مصرف سوخت نسبتا بالا خودرو x55

مصرف سوخت نسبتا بالا خودرو x55
مصرف سوخت نسبتا بالا خودرو x55

صرف سوخت در خودروی ایکس 22، یک مزیت بود. اما برای یک کراس‌اوور با توان فنی نه‌ چندان قدرتمند همچون ایکس 55، مصرف سوخت 8 لیتری در هر 100 کیلومتر مصرف بالایی است. بنابراین طبیعی است که استفاده از این کراس‌اوور به عنوان یک خودروی شهری، از نظر مصرف انرژی به‌ صرفه نیست. در مقایسه با برخی رقبا، مصرف بالای سوخت را می‌توان از معایب mvm x55 دانست. با استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می توانید مصرف سوخت خودرو خود را کاهش دهید و شتاب و توان موتور را بالا ببرید.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.2/5 - (20 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. سعید گفت:

    من حدود یکساله از این اکتان استفاده می کنم واقعا بی نظیره صدای موتور خیلی کم میشه از خریدم راضیم .

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *