اکتان بوستر و مکمل بنزین

بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران – مکمل سوخت ایرانی – مطابق با استانداردهای بنزین یورو5 با کاهش فشار بخار رید بنزین RVP به میزان حداقل 2 psi ، باعث کاهش محسوس مصرف بنزین و تبخیر بنزین در خودرو می شود. همچنین درجه آرام سوزی بنزین به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. کاهش تبخیر بنزین در حفاظت از محیط زیست نقش بسیار موثری دارد و مانع انتشار مواد سمی در محیط زیست می شود. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین بخصوص در فصل گرما می شود.

حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین تولید کننده اختصاصی مکمل سوخت برای موتورهای توربو، GDI، TGDI

بهترین اکتان بنزین یا بهترین مکمل بنزین

هر محصولی که افزایش دهنده کیفیت بنزین است میتواند اکتان بنزین و یا مکمل بنزین باشد. البته وقتی صحبت از اکتان بنزین میشود در اصل فقط هدف تعریف شاخص ضد کوبش بنزین است. بر این اساس اکتان خوب بنزین فقط کافیه لرزش موتور که به علت پایین بودن عدد اکتان بنزین است را کاهش دهد، اما مکمل بنزین علاوه بر کاهش لرزش و ناک می تواند قدرت بنزین را افزایش دهد ، بنزین را پایدار کند، فشار بخار بنزین را کنترل کند، سطح اکسیژن را داخل بنزین بالا ببرد، مانع از رسوب دوده و ناخالصی ها در محفظه احتراق بشود.

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس یک مکمل بنزین ایرانی قدرتمند می باشد که به واسطه فناوری انحصاری نانو که در تولید آن به کار رفته است موفق به اخذ انواع تاییدیه رسمی از مراجع ذی صلاح شده است. این مکمل به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را که در پایین به آن اشاره شد، دارا می باشد. با توجه به کیفیت پایین بنزین در کشور، استفاده از سوپر اکتان بوستر مدپاتکس در هر باک بنزین جهت کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات توصیه می شود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

="بهترین
بهترین مکمل بنزین ایرانی

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل سوپر اکتان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.
اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


رفع کوبش و ناک موتور خودرو با استفاده بهترین اکتان بنزین ایرانی

عدد اکتان مقیاسی برای نشان دادن مقاومت بنزین در برابر گرما، فشار و احتراق خودبه‌خود (بدون جرقه) است. هر چه عدد اکتان بیشتر باشد، بنزین در مقابل پدیده احتراق مخرب ناشی از فشار و گرما مقاوم‌تر خواهد بود و احتراق بهتری خواهد داشت. پیشرانه خودروهای مدرن به بنزینی با اکتان بالا نیاز دارد زیرا ضریب تراکم این پیشرانه‌ها بالا است و استفاده از بنزین اکتان پایین باعث ناک زدن موتور می‌شود. ناک زدن به احتراق مخلوط سوخت و هوای داخل سیلندر زودتر از زمان جرقه زدن شمع گفته می‌شود که می‌تواند آسیب‌های زیادی به قطعات مختلف موتور وارد کند. با استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی یعنی مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می‌توان کیفیت بنزین را افزایش داد و از احتراق زودرس یا ناک زدن جلوگیری کرد. این نوع مکمل به لطف ترکیبات شیمیایی که دارد پس از اضافه شدن به سوخت، در طی واکنشی سریع، عدد اکتان بنزین را افزایش می‌دهد تا احتراق به شکل بهتری انجام گیرد.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو


محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. پیمان گفت:

    سلام، من دقیقا بخاطر همین مطالبی که در سایت شما خوندم از اکتانهای خودتون خریداری کردم ولی متأسفانه همین تستی که خودتون رو گفتید انجام دادم و بطور کامل بوی تینر میداد و حتی با خود تینر هم مقایسه کردم تفاوتی ندیدم.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام ممنون از شما. انواع حلال های پایه هیدروکربن رنج بوی کاملا مشابهی دارند و تفکیک و تشخیص این مواد از همدیگر کار افرادی هست که با آن ها سروکار دارند. ما مطلب درج شده در مقاله را برای دوستانی که با مواد پتروشیمی سر و کار دارند و بخصوص دانشجوها و محققین عزیز نوشتیم. اگر فرد غیر متخصص بوی حلال 402 یا 410 را هم استشمام کند آن ها را با تینر اشتباه می گیرد. در اصل پیش زمینه ذهن مردم روی تینر است زیرا بیشترین مواجهه با آن را در طول زندگی تجربه کرده اند. اگر از یک متخصص مواد پتروشیمی کمک بگیرید به راحتی با استشمام بوی محلول به شما خواهند گفت که این مواد هیچ شباهتی با تینر ندارند. برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با بخش فنی شرکت تماس بگیرید.

  2. افشین گفت:

    با سلام
    آیا کد برچسب روی محصولات مدپاتکس و ارسال آن و تاییدیه ارسال شده برای تشخیص اصالت مکمل کفایت می کند ؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام بله. می توانید بخش استعلام در سایت را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *