بهترین مکمل بنزین برای کیا

مکمل سوپر اکتان بوستر فرموله شده برای افزایش اکتان بنزین جهت جلوگیری از کلیه مضرات سوخت نامرغوب در موتور خودرو به‌ویژه خودروهای وارداتی به بازار آمد. نشانه‌های سوختن بنزین نامرغوب در موتور صدا و لرزش غیرعادی، دهانه اگزوز سیاه‌رنگ و کارکرد غیرطبیعی موتور است. کارکرد موتور اگر در این شرایط ادامه پیدا کند، باعث خرابی سرسیلندر، سوختن پیستون‌ها و سوپاپ‌ها، افزایش فرسایش سیلندر و اجزای مرتبط به آن می‌شود. به ازای کاهش هر واحد اکتان بنزین 1.5 برابر مصرف سوخت افزایش می‌یابد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای خودرو کیا

از مزایای مکمل سوپر اکتان بوستر افزایش اکتان سوخت، افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور، کاهش ناک زدن موتور، خنثی‌سازی اثرات سوخت نامرغوب و خنثی‌سازی کلیه اثرات منفی کارکرد درجای موتور (کارکرد درجای موتور باعث دوده و کربن گرفتن پیستون و سایر متعلقات آن شده و این امر باعث کاهش قدرت موتور، افزایش مصرف سوخت، افزایش گازهای خروجی موتور و درنهایت کاهش کارآیی موتور می‌شود) است. بهترین مکمل بنزین برای خودرو کیا، سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می باشد که تمام ویژگی های بالا را دارا می باشد.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای خودرو کیا

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

 قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به موتور خودرو
آشنایی بیشتر با خودرو کیا
علت استفاده از اکتان بوستر برای کیا
پرفروش‌ ترین محصولات کیا در ایران
کیا اپتیما‌ (Kia Optima)
کیا اسپورتیج ‌(Kia Sportage)
کیا سورنتو‌ (Kia Sorento)
کیا کادنزا ‌(Kia Cadenza)
کیا سراتو ‌(Kia Cerato)
کیا پیکانتو ‌(Kia Picanto)
کیا موهاوی‌ (Kia Mohave)

کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به موتور خودرو

بهترین مکمل بنزین برای کیا
بهترین مکمل بنزین برای کیا

در خودروهای نسل جدید که دارای موتور توربو، GDI و تقویت شده هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. خودرو کیا یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور خودرو کیا مضر است. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از مکمل قوی و با کیفیت سوپر اکتان بوستر می باشد.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

***فروش مستقیم و تحویل فوری از دفتر فروش تهران ****
ارسال روزانه برای سفارشات قبل از ساعت 14 در روزهای کاری به سراسر کشور


آشنایی بیشتر با خودرو کیا

آشنایی بیشتر با خودرو کیا
آشنایی بیشتر با خودرو کیا

کمپانی کیا موتورز، یکی دیگر از برندهای معروف و محبوب آسیایی است. مرکز اصلی این برند چندملیتی کره‌ای (کره جنوبی) در شهر سئول واقع شده است. کیا نسبت به دیگر غول‌های خودروسازی دنیا، اندکی جوان‌تر است. اما جوان بودن به معنای بی کیفیتی و بی‌تجربه بودن این کمپانی دوست داشتنی نیست. همانطور که می‌دانید، محصولات این شرکت در سراسر دنیا، طرفداران زیادی دارد. کیا، یکی از محبوب‌ترین برندهای خودروسازی دنیا محسوب می‌شود و در بازار جهانی، جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. پس از کمپانی هیوندای برند کیا، بزرگ‌ترین خودروساز کره جنوبی است. این دو کمپانی بزرگ و محبوب، همواره با یک دیگر شریک بوده و در عین صلح و دوستی با یک دیگر رقابت می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کیا، به معنای «برخواسته از شرق» است که به آسیای شرقی اشاره دارد.

علت استفاده از اکتان بوستر برای کیا

علت استفاده از اکتان بوستر برای کیا
علت استفاده از اکتان بوستر برای کیا

یکی از عوامل مهم خرابی موتور انواع خودرو استفاده از سوخت بی کیفیت و بروز احتراق ناقص در موتور می باشد، این مشخصات همان بنزینی است که در داخل کشور وجود دارد. این بنزین علاوه بر اینکه برای موتور و سیستم سوخت رسانی ماشین مانند سم است، در آلودگی هوا نقش بسزایی دارد و همچنین باعث مصرف زیاد بنزین میشود. درست است که بنزین های سوپر بی تاثیر نیستد اما نقش بسزایی هم در بهبود وضعیت سوخت ندارند. خودرو کیا بایداز بنزین با اکتان بالا استفاده کند. اکتان بوستر باعث می شد که اکتان بنزین افزایش پیدا کند و به درجه ای برسد که برای تقویت خودرو نیاز است. استفاده از بنزین معمولی و کم کیفیت، باعث ایجاد اختلال در عملکرد موتور خودرو، همچنین در ادامه باعث خرابی و ایجاد مشکلات اساسی در دیگر قطعات خودرو می شود. و این دو موردی که اشاره کردیم خود از دلایل واضحی هستند که خودروی کیا نیاز به مکمل بنزین دارد. یکی از بهترین مکمل های بنزین، سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می باشد که با داشتن عدد اکتان بالا و عملکرد فوق العاده خود بهترین مکمل بنزین برای خودرو کیا می باشد.

پرفروش‌ ترین محصولات کیا در ایران

پرفروش‌ ترین محصولات کیا در ایران
پرفروش‌ ترین محصولات کیا در ایران

در ادامه به معرفی محصولات پرفروش KIA در بازار ایران می‌پردازیم:

کیا اپتیما‌ (Kia Optima)

کیا اپتیما‌ (Kia Optima)
کیا اپتیما‌ (Kia Optima)

کیا اپتیما برای نخستین‌بار با نمونه فیس‌ لیفت نسل دوم خود و در سال 2009 مهمان جاده‌های کشورمان شد. با وجود این که در آن سال‌ها سدان‌های قدرتمند و محبوبی همچون تویوتا کمری، نیسان ماکسیما و هیوندای سوناتا در بازار کشورمان حضور داشتند، به لطف امکانات و آپشن‌های متعدد توانست توجه بسیاری را به‌ سمت خود جلب کند. آخرین و به‌روزترین نسخه از کیا اپتیما در بازار کشورمان نسل چهارم این خودرو محسوب می‌شود که به‌واسطه فعالیت‌های اطلس خودرو از سال 2016 به بازار داخلی عرضه شد. باوجود این‌ که اپتیما نسل چهارم چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی شباهت‌های فراوانی به نسل قبلی خود دارد، در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین سدان‌های کره‌ای بازار شناخته می‌شود.

کیا اسپورتیج ‌(Kia Sportage)

کیا اسپورتیج ‌(Kia Sportage)
کیا اسپورتیج ‌(Kia Sportage)

کیا کار خود را در بخش شاسی‌ بلندهای کامپکت با مدل اسپورتیج در سال 1993 شروع کرد. مدل‌های نسل اول کیا اسپورتیج دارای سواری ناراحت‌کننده، هندلینگ پایین و یک پیشرانه پرسروصدا بودند‌. خودروهای این نسل تنها دارای یک سامانه چهار چرخ محرک ‌(4WD) بودند که فقط امکان رانندگی در شهر را فراهم می‌کرد. اسپورتیج مدل سال 2004، خودرویی به مراتب بهتر از نسل قبل بود. از یک سواری نسبتاً راحت و بی‌سروصدا گرفته تا فضای داخلی جادار و پیشرفته. کیا در نسل دوم اسپورتیج تحول بنیادینی را ایجاد کرده‌بود و تقریباً همه قسمت‌ها به‌خوبی طراحی شده و کار با آپشن‌های خودرو به‌راحتی امکان‌پذیر بود. نسل سوم کیا اسپورتیج در سال 2010 همراه با طراحی کاملا متفاوت و لیست بلند بالایی از تجهیزات رفاهی به بازار جهانی معرفی شد. این نسل از اسپورتیج به‎‌عنوان یکی از پرفروش‌ ترین محصولات کیا در بازار داخلی بسیار محبوب شد. استقبال چشمگیر خریداران ایرانی از اسپورتیج نسل سوم باعث شد تا در سال 2014 اطلس خودرو نمونه فیس لیفت این خودرو را راهی بازار کند. اگر تفاوت‌های جزئی ظاهری را در نظر نگیریم، عمده تفاوت‌های این دو مدل در آپشن‌هایی نظیر فرمان سه حالته، پخش اینفینیتی با ساب، گرمکن عقب و سنسور جلو خلاصه می‌شود.

کیا سورنتو‌ (Kia Sorento)

کیا سورنتو‌ (Kia Sorento)
کیا سورنتو‌ (Kia Sorento)

از دیگر محصولات پرفروش کیا در بازار داخلی می‌توان به کیا سورنتو اشاره کرد. خط تولید سورنتو در سال 2002 راه‌اندازی شد. این کراس‌اوور خانوادگی، یک رقیب قدرتمند برای هیوندای سانتافه بود. تمرکز کیا برای تولید کیا سورنتو این بود که بتواند نیازهای برخی از خریداران که به دنبال فضای بزرگ‌تر و عملکرد بیشتر بودند را برآورده کند. نمونه فیس‌لیفت نسل اول کیا سورنتو که در سال 2008 راهی بازار ایران شد، از یک موتور 3.3 لیتری V6 با قدرت 241 اسب بخار بهره‌مند بود. در سال 2010 سروکله نسل دوم این خودرو نیز با ظاهری کاملا متفاوت و کابین بسیار جادارتر به بازار داخلی پیدا شد؛ خوشبختانه در این خودرو و نمونه فیس‌لیفت آن که سه سال بعد به خیابان‌های کشورمان راه یافت، همچنان شاهد استفاده از پیشرانه قدتمند 6 سیلندر بودیم، اما تصویب قوانین مربوط به عدم واردات خودروهای لوکس در سال 2013 باعث شد تا در کمال ناباوری در سومین نسل از این کراس‌اوور بزرگ و جذاب، شاهد حضور یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر باشیم.

کیا کادنزا ‌(Kia Cadenza)

کیا کادنزا ‌(Kia Cadenza)
کیا کادنزا ‌(Kia Cadenza)

در ادامه پرفروش‌ترین محصولات کیا در ایران می‌توان به کادنزا اشاره کرد. این خودرو در میان سدان‌های بزرگ بازار کشور، یک خودروی بسیار پرتوان و کارآمد به‌حساب می‌آید. کادنزا در سال 2010 به عنوان جایگزین کیا اپیروس وارد بازارهای جهانی شد و بین سال‌های 2011 تا 2013 نیز در بازار کشور ما حضور یافت. کادنزا نسل اول که دارای موتور 3.5 لیتری V6 است می‌تواند نیرویی برابر با 286 اسب بخار را از طریق یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته به سوی چرخ‌های جلو منتقل کند و شتاب صفر تا صد آن نیز در حدود 7.2 ثانیه اعلام شده‌است. مطمئنا پس از مشخصات فنی و چالاکی قابل قبول، طراحی نمای ظاهری کادنزا مهم‌ترین مزیت آن در قیاس با خودروهای هم‌رده محسوب می‌شود؛ شاید برایتان جالب باشد که بدانید نمای ظاهری کادنزا توسط پیتر شرایر، رئیس طراحی کیا طراحی شده و‌ از سبک Kia Tiger Nose الهام گرفته شده‌است.

کیا سراتو ‌(Kia Cerato)

کیا سراتو ‌(Kia Cerato)
کیا سراتو ‌(Kia Cerato)

یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات کیا در ایران که بسیار پرطرفدار است، سراتو نام دارد. کیا سراتو در سال 2003 به‌عنوان یک خودروی کامپکت وارد بازار جهانی شد و پس از یک تاخیر طولانی در سال 2008 راهی بازار کشورمان شد. نسل دوم کیا سراتو نیز در اواخر سال 2008 با نام کیا فورته در کره‌جنوبی آغاز به کار کرد، نامی که در بیشتر بازارهای بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گرفت. کیا سراتو نسل دوم در سه کلاس سدان، هاچبک و کوپه راهی بازار جهانی شد، اما تنها مدل‌ کوپه و سدان آن به بازار داخلی ما راه پیدا کرد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت. استقبال چشمگیر خریداران ایرانی باعث شد تا شرکت سایپا نیز برای مونتاژ نمونه سدان این خودرو اقدام کند و آن را با دو موتور مختلف و در چهار تیپ جداگانه در اختیار خریداران ایرانی قرار دهد.

کیا پیکانتو ‌(Kia Picanto)

کیا پیکانتو ‌(Kia Picanto)
کیا پیکانتو ‌(Kia Picanto)

کیا پیکانتو یکی از کوچک‌ترین محصولات کیا در ایران است که نسل اول آن از سال 2004 توسط کمپانی کره‌ای Kia Motors تولید می‌شود. عرضه این خودرو در بازار کشورمان از نسل دوم پیکانتو آغاز شد، یک هاچیک جمع‌وجور دوست‌داشتنی که ضمن برخورداری از طراحی جذاب‌تر نسبت به هیوندای i10، از امکانات بیشتر و مصرف سوخت به‌ مراتب کمتری نیز برخوردار است و به‌همین دلیل، قیمت پیکانتو کمی از این رقیب خود بالاتر است. تا سال 2017 که آخرین سال حضور کیا پیکانتو در بازار کشورمان محسوب می‌شود، سه فیس‌ لیفت مختلف از آن راهی بازار داخلی شد که علی‌رغم تمامی بهبودهای ظاهری و ارتقا سطح امکانات، تمامی آن‌ها از همان موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر بهره‌مند بودند که حداکثر توان خروجی آن به 85 اسب بخار و 121 نیوتن متر گشتاور محدود شده بود.

کیا موهاوی‌ (Kia Mohave)

کیا موهاوی‌ (Kia Mohave)
کیا موهاوی‌ (Kia Mohave)

موهاوی یکی دیگر از محصولات پرفروش کیا در بازار داخلی است که در آمریکا و چین به نام بورگو ‌(Borrego) به فروش می‌رسد، یک شاسی‌بلند تمام عیار است که نسل اول آن در سال 2008 توسط کیا موتورز به بازار عرضه شد. این خودرو نیز توسط پیتر شرایر، طراح اصلی سابق آئودی، طراحی شده‌است. موهاوی در آمریکا در سه نسخه مختلف اعم‌ از مدل LX پایه که دارای موتور 3.8 لیتری V6 با گیربکس اتوماتیک، نسخه EX که مجهزبه موتور 4.6 لیتری V8 با گیربکس اتوماتیک، نسخه The Limited دارای موتور 4.6 لیتری V8 با گیربکس اتوماتیک و آپشن‌های متعدد عرضه‌ شد. خرید شاسی بلند همیشه برای مردم ما جذابیت زیادی داشته است و این موضوع حتی در مورد موهاوی که مدل‌های جدید آن به ایران راه پیدا نکرده‌اند هم صادق است. این خودرو که در بین سال‌های 2009 تا 2013 مهمان جاده‌های کشورمان بود، در دو نسخه 6 سیلندر و 8 سیلندر در اختیار خریداران ایرانی قرار گرفت که به‌جرئت می‌توان هر دو نسخه را جزو بهترین و قوی‌ترین شاسی‌بلندهای آفرودی بازار کشور در این رنج قیمتی دانست. مواردی همچون شاسی مستقل، سیستم تنظیم ارتفاع تعلیق عقب، دفلاک و سیستم چهارچرخ محرک 3 حالته (4H-4L-Auto) تنها بخشی از تجهیزات آفرودی کیا موهاوی هستند که هنگام گشت‌وگذار در دل طبعیت می‌توانند کمک حال شما باشند.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. پیمان منصورنیا گفت:

    محصولاتتونو تکی میفروشید یا عمده

    • Alireza hosseini گفت:

      تک فروشی هم داریم . به صورت عمده هم فروخته می شود. می توانید با دفتر فروش تماس بگیرید

  2. mohammd گفت:

    با چه قدر بنزین باید ترکیب بشه؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      10 لیتر بنزین داشته یاشید مکمل سوپر اکتان رو داخل باک بریزید و بعد 40 لیتر بنزین بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *