آموزش تقویت موتور

از آنجایی که اکثر افراد علاقه دارند با سرعت بالا رانندگی کنند به دنبال افزایش قدرت موتور خودرو خود هستند. به طور کلی تقویت موتور خودرو برای افزایش میزان گشتاور و قدرت موتور و یا بهبود این دو جزء است. همچنین، در بسیاری از موارد، تولید گشتاور بیشتر در موتور در دور موتور کمتر نیز به عنوان تقویت موتور خودرو در نظر گرفته می شود. هدف کلی از این کار بهبود یا اصلاح عملکرد موتور برای دستیابی به شتاب بهتر و همچنین توانایی رسیدن به سرعت های بالاتر است. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص تقویت موتور خودرو

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و روانکاری موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکنان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

چند راه تقویت موتور ماشین

همه ما اتومبیل های خود را دوست داریم و زمان قابل توجهی را صرف مراقبت از خودرو های محبوب خود می کنیم. با این حال، همه خودرو ها عالی نیستند و گاهی اوقات آرزو می کنیم که خودرو های ما قدرت بیشتری داشته و عملکرد بهتری داشته باشند. تعدادی از تکنیک ها و روش های اصلاح اتومبیل وجود دارد که منجر به خروجی بسیار بهتر انرژی و بهبود پویایی رانندگی می شود. در اینجا لیستی از به روزرسانی های اساسی آورده شده است که به شما کمک می کند قدرت و عملکرد بیشتری از ماشین خود بگیرید.

1.ECU Remapping:

ECU Remapping

موتورهای اتوموبیل های مدرن توسط ECU (واحد کنترل الکترونیکی) کنترل می شوند. تغییر (ECU) تنظیمات و پارامترهای پیشفرض را تغییر می دهد تا قدرت، قابلیت رانندگی و پاسخ شتاب گیری درون دنده بهتر را ارائه دهد. تغییرات در ECU یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش توان خروجی است. با این حال، شما باید اطمینان حاصل کنید که ماشین خود را توسط یک حرفه ای که تجربه مناسبی در این زمینه دارد تنظیم کنید.


2.تنظیم جعبه ها

تنظیم جعبه ها

در حالی که بازسازی ECU شامل کنترل پارامترهای مختلف برای افزایش خروجی برق است، از طرف دیگر، جعبه های تنظیم، داده های ارسالی از حسگرهای ورودی مختلف مانند سنسور جریان جرم به ECU را تغییر می دهند. با این وجود جعبه تنظیم، انتقال قدرت و قدرت موتور را بهبود نمی بخشد. اگر فقط به انرژی بیشتری نیاز دارید، جعبه تنظیم چیزی است که باید بدنبال آن باشید.


3.عملکرد فیلتر هوا

عملکرد فیلتر هوا

هوا در فرآیند احتراق یک نیاز اساسی است. فیلترهای هوایی که از شرکت های خودروساز دریافت می کنیم بسیار متراکم هستند و جریان کلی هوا را محدود می کنند. فیلتر جریان آزاد، به تنفس بهتر موتور کمک می کند. ما می توانیم با استفاده از یک فیلتر با کیفیت خوب، میزان تولید برق را حدود 5 درصد افزایش دهیم.


4.اگزوز جریان آزاد

اگزوز جریان آزاد

یک اگزوز جریان آزاد به موتور اجازه می دهد تا نفس راحتی بکشد و هوای بیشتری را بگیرد و بیرون دهد. اگر شما نیاز به خروجی اضافی از موتور داشته باشید، اگزوز جریان آزاد یکی از جنبه های مهم اصلاح خودرو است.


5.اینتركولر

اینتركولر

یك اینتركولر به خنك كردن توربوشارژر و هوای وارد شده به محفظه احتراق (منظور موتور ماشین) كمك می كند. یک کولر بزرگتر نه تنها دمای شارژر توربو را پایین نگه می دارد بلکه تراکم هوای سردتر را تضمین می کند که هوای بیشتری به محفظه احتراق ارسال شود. علاوه بر این، هوای سرد همچنین مانع از عمل ناکینگ می شود، بنابراین عملکرد مطلوبی را استخراج می کند.


6.Stiffer Springs

Stiffer Springs

اگر کسی هستید که به طور جدی می خواهید عملکرد اتومبیل خود را ارتقا دهید، به روزرسانی سیستم تعلیق و جایگزینی آن با فنرهای سخت تر، یک الزام است. این فنرها نه تنها خودرو را پایین می آورند، در نتیجه از نظر زیبایی به آن موقعیت خوبی می بخشند و همچنین پویایی رانندگی خودرو را نیز با اختلاف کمی بهبود می دهند. عملکرد ماشین های پایین آمده در سرعت های بالا با فنرهای سفت بسیار بهتر است.


7.ترمزها

ترمزها

کم کردن سرعت مهمتر از گرفتن سرعت است. اگر تمایل دارید که اصلاح ماشین خود را ادامه دهید، قطعاً باید به فکر ارتقا ترمز خود باشید. ترمز معمولی قادر نخواهند بود فشار اضافی را که به دلیل عملکرد بالاتر موتور وارد خواهد شد، تحمل کند.

موثر ترین روش برای تقویت موتور ماشین

موثر ترین روش برای تقویت موتور ماشین

موثر ترین روش برای تقویت موتور ماشین استفاده از بنزین با کیفیت بالا است؛ اما مشکلی که اکثر رانندگان با آن مواجه هستند این است که به دست آوردن بنزین خوب و با کیفیت که تاثیر مثبت بر موتور ماشین و کارکرد آن داشته باشد سخت و هزینه بر است و در بعضی از کشور ها به دست آوردن همچین بنزینی به دلیل در دسترس نبودن، شدنی نیست. حتی بنزین سوپر جواب گوی بعضی از ماشین های مدل بالا نیست!!! پس این سوال پیش می آید که باید چکار کرد؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از مکمل ها و اکتان افزا هاست که اکتان بنزین شما را بالا می برند و سلامتی موتور شما را تضمین می کنند. در همین راستا ما به شما پیشنهاد می کنیم که از صفحه محصولات ما بازدید به عمل آورید.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *