بهترین مکمل بنزین برای بی وای دی (BYD)

خودرو بی وای دی یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو بی وای دی بیشتر خواهد شد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

بهترین مکمل بنزین برای بی وای دی باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این مسئله برای خودرو بی وای دی محقق می شود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص خودرو بی وای دی

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

افزایش راندمان خودرو BYD با استفاه از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

بهترین مکمل بنزین برای بی وای دی (BYD)
بهترین مکمل بنزین برای بی وای دی (BYD)

در خودروهای نسل جدید که دارای موتور های توربو، GDI و TGDI هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. خودرو بی وای دی یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو بی وای دی بیشتر خواهد شد.به همین دلیل و به جهت افزایش راندمان خودرو بی وای دی و کاهش هزینه سنگین تعمیرات و همینطور به جهت کاهش خسارات وارده به موتور بی وای دی که به واسطه بنزین بی کیفیت موجود در ایران اتفاق می افتد، این مجموعه اقدام به تولید و توزیع مکمل سوختی جدیدی به نام سوپر اکتان بوستر با استاندارد جهانی که مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI می باشد، در سطح کشور نموده است.

بهترین اکتان بوستر مخصوص بی وای دی سواران

فواید استفاده از مکمل بنزین برای بی وای دی
فواید استفاده از مکمل بنزین برای بی وای دی

یکی از عوامل مهم خرابی موتور انواع خودرو استفاده از سوخت بی کیفیت و بروز احتراق ناقص در موتور می باشد، این مشخصات همان بنزینی است که در داخل کشور وجود دارد. این بنزین علاوه بر اینکه برای موتور و سیستم سوخت رسانی ماشین مانند سم است، در آلودگی هوا نقش بسزایی دارد و همچنین باعث مصرف زیاد بنزین میشود. درست است که بنزین های سوپر بی تاثیر نیستد اما نقش بسزایی هم در بهبود وضعیت سوخت ندارند. این سوال پیش می آید که بهترین گزینه کدام است ؟ بهترین گزینه استفاده از اکتان افزا ها و مکمل هایی مانند مدپاتکس است. بهترین مکمل بنزین برای بی وای دی باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این مسئله برای خودرو بی وای دی محقق می شود. این مکمل با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر (محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود) و افزایش طول عمر موتور خودرو بی وای دی دارد.


آشنایی بیشتر با خودرو بی وای دی (BYD)

آشنایی بیشتر با خودرو بی وای دی (BYD)
آشنایی بیشتر با خودرو بی وای دی (BYD)

بی‌وای‌دی (BYD) خودروسازی چینی است که در زمینه تولید و مونتاژ خودرو، اتوبوس، خودروهای برقی و لیفتراک فعالیت می‌کند. این شرکت در ابتدا در سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را در زمینه تولید باتری های قابل شارژ آغاز کرد و در سال ۲۰۰۳ به جمع خودروسازان چین پیوست. در سال ۲۰۱۰ شرکت (BYD) و دایملر که کمپانی مادر مرسدس بنز به شمار می رود قراردادی با سهم برابر، برای همکاری در ساخت خودروهای برقی لوکس امضا کردند که حاصل آن خودروهای الکتریکی Denza هستند. در سال ۲۰۱۳ کارخانه تولید اتوبوس های برقی BYD در لنکستر کالیفرنیا تاسیس و اتوبوس­های برقی و مدل E۶ این شرکت وارد آمریکا شد. در همین سال این شرکت با فروش بالای خود توانست در عرض تنها ۱۰ سال در بین ۱۰ تولیدکننده بزرگ خودروی چین قرار بگیرد و به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان بالاتر از تسلا موتورز قرار گیرد. هم اکنون کارخانجات تولید و مونتاژ BYD در کشورهای چین، روسیه و اتیوپی مستقر می‌باشند، در ایران نیز شرکت کارمانیا به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه کرمان خودرو، خودروهای BYD را به منظور عرضه به بازار داخل مونتاژ می‌کند و تاکنون مدل های F۳ و S۶ بی وای دی به خیابان های کشور راه یافته اند.

فروش مستقیم و بدون واسطه از دفتر مرکزی تهران
توجه
ارسال سفارشات در این مجموعه به صورت روزانه و فوری انجام می شود.
سفارشات تهران از طریق پیک و سفارشات شهرستان از طریق پست پیشتاز سفارشی.
ارسال باکس های 6تایی و بیشتر به سراسر کشور رایگان می باشد.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.9/5 - (18 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. مبین گفت:

    عالی بود استفاده کردم و نتیجه رو بار اول دیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *