بهترین مکمل بنزین برای تویوتا

پایین آمدن توان موتور ممکن است برای خیلی از ما پیش آمده باشد، یکی از راه حل‌هایی که در این مواقع کارساز است استفاده از اکتان بوستر است. مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش عدد اکتان، مصرف سوخت را پایین می‌آورد و باعث کاهش آلودگی هوا نیز می‌گردد. همچنین این مکمل می‌تواند عملکرد سوخت را افزایش داده و از آسیب موتور ناشی از احتراق سوخت (ناک) جلوگیری کند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای تویوتا

بهترین مکمل بنزین برای تویوتا باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این مسئله برای موتور خودرو تویوتا محقق می شود.


بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
( Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین مخصوص خودرو تویوتا

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل سوپر اکتان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

بهترین مکمل بنزین هیوندا


تاثیر اکتان بوستر مدپاتکس بر خودرو تویوتا

بهترین مکمل بنزین برای تویوتا
بهترین مکمل بنزین برای تویوتا

مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو تویوتا می باشد. در خودروهای نسل جدید که دارای موتور های توربو، GDI و TGDI هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. خودرو تویوتا یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور تویوتا مضر است. حذف ناخالصی ها ی بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از مکمل قوی و با کیفیت نانو سوپر اکتان بوستر می باشد.


فروش مستقیم و بدون واسطه از دفتر مرکزی تهران
توجه
ارسال سفارشات در این مجموعه به صورت روزانه و فوری انجام می شود.
سفارشات تهران از طریق پیک و سفارشات شهرستان از طریق پست پیشتاز سفارشی.
ارسال باکس های 6تایی و بیشتر به سراسر کشور رایگان می باشد.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

آشنایی بیشتر با خودرو تویوتا

آشنایی بیشتر با خودرو تویوتا
آشنایی بیشتر با خودرو تویوتا

تویوتا یکی دیگر از برندهای چند ملیتی ژاپنی و پرطرفدار در سراسر جهان است. مرکز فرماندهی این برند در شهر تویوتا در ژاپن واقع شده است. این برند بزرگ بیش از سه هزار و ششصد کارمند در کارخانه‌هایش در کشورهای مختلف دارد. در بین چند برند خودروسازی ژاپنی مثل سوزوکی (Suzuki) و هوندا (Honda)، تویوتا بزرگ‌ترین کمپانی خودروسازی کشورش و پس از غول فولکس واگن (Volkswagen)، دومین هیولای خودروسازی دنیا محسوب می‌شود. آمار تولیدات این کمپانی شگفت آور و دیوانه کننده است. این برند اولین کمپانی بود که از سال 2012، هر سال به طور متوسط بیش از 10 میلیون دستگاه ماشین تولید می‌کند. این آمار برای یک برند آسیایی آن هم در بازاری که توسط خودروهای اروپایی قبضه شده است، بسیار افتخار آمیز محسوب می‌شود. موفقیت‌ها و افتخارات این برند نسبتا قدیمی به همین جا ختم نمی‌شود. کمپانی تویوتا در دنیای خودروهای هیبرید و الکتریکی از همه رقبا جلوتر و پیشتاز این بازار رو به رونق است. در ژانویه سال میلادی جاری بود که این برند در کنار برند لاکچری لکسوس (Lexus) توانست رکورد فروش 15 میلیون دستگاه خودروی هیبریدی را بشکند.
تویوتا پریوس (Prius)، قوی‌ترین و موفق‌ترین مدل برند Toyota از خانواده خودروهای هیبرید است و تاکنون بیش از 6 میلیون دستگاه در بازار جهانی فروش داشته است. در حال حاضر این شرکت تحت پنج برند هینو (Hino)، لکسوس، رنز (Ranz)، تویوتا و دایهاتسو (Daihatsu) به تولیدات خود ادامه می‌دهد. این برند در برخی از کمپانی‌های خودروسازی دیگر نیز سهام قابل توجهی دارد.

مزایای بهترین مکمل بنزین برای تویوتا

مزایای بهترین مکمل بنزین برای تویوتا
مزایای بهترین مکمل بنزین برای تویوتا

استفاده از مکمل سوخت مزایای زیادی دارد و مزایای بهترین مکمل بنزین برای تویوتا علاوه بر جلوگیری از آسیب های احتمالی، حفظ کیفیت و افزایش اکتان بنزین عبارتند از:
-افزایش شتاب موتور تویوتا
-جلوگیری از فرسایش قطعات موتور تویوتا
-افزایش اکتان و حفظ کیفیت بنزین
-تنظیم نقطه احتراق خودرو تویوتا
-بهبود عملکرد و قدرت موتور تویوتا
-کاهش مصرف سوخت


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.7/5 - (77 امتیاز)

مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. دانیال کریمی گفت:

    اول بگم که بسته بندی بسیار شیکی داشت و لیبل اصالت هم داشتند که استعلام گرفتیم و تایید شد. با توجه به بنزین بی کیفیت، شتاب ماشین بسیار بهتر شد و مصرف سوخت هم حدود 15 تا 20 درصد کمتر شد .

  2. کامران گفت:

    حضوری هم میتونم مراجعه کنم برای خرید مکمل؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *