بهترین مکمل بنزین برای ام وی ام (MVM)

بهترین سوخت مصرفی برای خودرو ام وی ام بنزین یورو5 (euro 5) می باشد. خودرو MVM برای کار کرد ایده آل نیاز به بنزین یورو5 با اکتان بالای 92 دارد. بهترین مکمل بنزین برای خودرو ام وی ام باید عدد اکتان بنزین ، فشار بخار بنزین و کیفیت سوختن بنزین را به سطح بنزین یورو 5 برساند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین تولید کننده اختصاصی مکمل سوخت برای موتورهای توربو، GDI، TGDI

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد. سوپراکتان بوستر با کاهش ناخالصی های بنزین ، جلوگیری از رسوب صمغ بنزین ، کاهش فشار بخار بنزین در سطح بنزین یورو5 باعث افزایش طول عمر و سلامت انژکتورها، تمیز ماندن محفظه احتراق، تمیز ماندن سوپاپ ها، تمیز ماندن باک خودرو و کاهش مصرف بنزین می شود.


سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای ام وی ام
کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به خودرو ام وی ام
چند نکته درباره استفاده از اکتان بوستر مدپاتکس
تاریخچه شرکت ام وی ام (MVM) در ایران
عدد اکتان بنزین چیست؟
ناک زدن موتور نشانه چیست؟


سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای ام وی ام

خودرو ام وی ام به دلیل اینکه ناک های زیادی دارد باعث خرابی دسته موتور ها میشود که در نتیجه لرزش اتاق ماشین اتفاق میفتد. پس از خراب شدن دسته موتور ها شما مجبور به تعویض آنها میشوید که برای تعویض اونها علاوه بر صرف هزینه زیاد، احتمالا کالایی هم که به شما عرضه می شود نیز مرغوبیت کالای اولیه را ندارد و بنابراین به صورت مداوم باید تعویض شود. سوپراکتان بوستر با توانایی افزایش چشمگیر عدد اکتان، کمک به حذف ناخالصی های بنزین می توانند علاوه بر کاهش ناک و لرزش و صدای موتور، کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت و شتاب موتور ام وی ام را نیز به همراه داشته باشند.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
( Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص خودرو ام وی ام

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

محلول سوپر اکتان بوستر با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارد.

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به خودرو ام وی ام

کاهش مصرف سوخت با استفاده از مکمل سوخت
قدرتمندترین شبیه ساز خواص اکتان بنزین

در خودروهای نسل جدید که دارای موتور های توربو، GDI و TGDI هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. خودرو ام وی ام یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو ام وی ام بیشتر خواهد شد. به همین دلیل و به جهت افزایش راندمان خودرو ام وی ام و کاهش هزینه سنگین تعمیرات و همینطور به جهت کاهش خسارات وارده به موتور ام وی ام که به واسطه بنزین بی کیفیت موجود در ایران اتفاق می افتد، این مجموعه اقدام به تولید و توزیع مکمل سوختی جدیدی به نام سوپر اکتان بوستر با استاندارد جهانی که مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI می باشد، در سطح کشور نموده است.

بهترین مکمل بنزین برای x55


چند نکته درباره استفاده از اکتان بوستر مدپاتکس

توجه داشته باشید که قبل از بنزین زدن، اکتان بوستر مدپاتکس را درون باک خودرو خالی کنید و سپس بنزین بزنید. این کار باعث می‌شود که مکمل سوخت کاملا با بنزین مخلوط شده و بهترین عملکرد را درون باک داشته‌باشد. پیشنهاد میشود در سفرهای جاده‌ای و طولانی مدت خود، استفاده از مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر را فراموش نکنید.

فروش مستقیم و بدون واسطه از دفتر مرکزی تهران
توجه
ارسال سفارشات در این مجموعه به صورت روزانه و فوری انجام می شود.
سفارشات تهران از طریق پیک و سفارشات شهرستان از طریق پست پیشتاز سفارشی.
ارسال باکس های 6تایی و بیشتر به سراسر کشور رایگان می باشد.


تاریخچه شرکت ام وی ام (MVM) در ایران

تاریخچه شرکت ام وی ام (MVM) در ایران
تاریخچه شرکت ام وی ام (MVM) در ایران

شرکت مدیران خودرو از سال 1381 فعالیت خودش را برای اولین بار در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می شود و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. این شرکت، مونتاژ کننده برخی از محصولات شرکت چینی اتومبیل چری می باشد. این شرکت دو گروه اتومبیل به نام های ام وی ام و چری در بازار ایران عرضه کرده است.این شرکت در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی خود در زمینه حفظ محیط زیست، با ارتقا کیفیت محصولات خود در تابستان سال ۱۳۹۲ استاندارد آلایندگی EU IV را کسب نموده است. شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارائه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد.

عدد اکتان بنزین چیست؟

به‌طور خلاصه، عدد اکتان نشان‌دهنده میزان کیفیت و نحوه عملکرد بنزین است. اگر موتور اتومبیل شما تراکم بالاتری داشته باشد، در حقیقت بنزین مورد استفاده برای خودروی شما هم باید دارای اکتان بالاتری باشد. تراکم به مرحله‌ای گفته می‌شود که طی آن پیستون ماشین، مخلوط بنزین و هوا را به میزان مشخصی متراکم کرده و مرحله احتراق شکل می‌گیرد. میزان این تراکم را با اعداد مختلفی نمایش می‌دهند.

توضیح کامل در مورد عدد اکتان

به عبارتی میزان اکتان موجود در یک سوخت، توانایی متراکم شدن آن سوخت قبل از احتراق را نشان می‌دهد. در نتیجه هرچه تراکم موتور خودرو بالاتر باشد، خودروی مورد نظر به بنزینی با اکتان بیشتر نیاز خواهد داشت. امروزه موتور بسیاری از خودروها از تراکم نسبتا بالایی برخوردارند به همین دلیل استفاده از بنزین با اکتان بالا نیز از اهمیت ویژه برخوردار است. اگر بنزین استفاده شده در خودرو اکتان کمی داشته باشد موتور خودرو دچار ناک می‌شود.

ناک زدن موتور نشانه چیست؟

اگر بنزین مصرفی خودروی شما اکتان کمی داشته باشد، هنگامی که شما در مسیرهای سربالایی حرکت می‌کنید، یا هنگامی که با دور موتور پایین مشغول رانندگی هستید متوجه صدایی می‌شوید که بین مکانیک‌ها به نام صدای سوپاپ شناخته می‌شود. این صدا در واقع همان ناک( Knock ) زدن موتور خودرو است. لازم به ذکر است که در خودروهای توربو شارژ، موتور هنگام رانندگی در دور موتورهای بالا و به اصطلاح تخته گاز راندن نیز ناک می‌زند. شنیدن این صدا به منزله زنگ خطری برای شروع تهدیدات جدی‌تر است که این موضوع در موتور اتومبیل‌های توربو شارژ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ناک زدن موتور نشانه چیست؟

همان‌طور که قبلا اشاره کردیم کیفیت پایین بنزین، موجب عملکرد نامناسب موتور خودروهای بنزینی و در نتیجه ناک زدن آن‌ها خواهد شد. این پدیده که نوعی احتراق ناقص است، ضرر زیادی به موتور خودرو می‌زند. بنابراین دارندگان خودروها برای جلوگیری از ناک زدن موتور و همچنین جبران کیفیت پایین بنزین مصرفی خود از مکمل‌های افزایش دهنده اکتان استفاده می‌کنند. دارندگان ماشین‌های مسابقه‌ای هم برای افزایش تراکم موتور و در نتیجه بهبود عملکرد موتور اتومبیل خود از اکتان بوسترها استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه موتور خودروهای مسابقه‌ای تراکم بالایی دارند، دارندگان این خودروها نیز از مکمل‌های قدرتمند‌تری استفاده می‌کنند.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.4/5 - (76 امتیاز)

مطالب مرتبط

14 دیدگاه‌

  1. rayan گفت:

    محصول خوبیه واقعا از عملکردش رو ماشینم راضیم

  2. حمید از بوشهر گفت:

    من به پیشنهاد دوستم از این محصول استفاده کردم نسبت به مکمل های دیگه بهتر بود

  3. ramin گفت:

    به موقع وباکیفیت خوب بدستم رسید

  4. محسن گفت:

    برای ماشینم سوپر اکتان سفارش دادم باکیفیت بود رو شتاب ماشینم تاثیر داشت دوباره سفارش دادم.

  5. میثم گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید طریقه مصرف برای خودروی x22 پرو به چه روشی است ؟ هر باکی که بنزین بزنیم میخاد یا یه باک در میان باید از این مکمل استفاده کرد؟ ممنونم

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام ممنون از شما. در هر باک بنزین قبل از بنزین زدن می توانید یک قوطی محلول را اضافه کنید. سوپراکتان بوستر را بهتر است هر باک استفاده نمایید. اگر عادت دارید باک که نصفه می شود بنزین می زنید یک باک در میان و اگر زمانی که بنزین در باک به حداقل می رسد بنزین می زنید توصیه می شود در هر باک از سوپر اکتان بوستر استفاده کنید.

  6. M گفت:

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما این محصول ساخت چه کشوری است؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام. وقت شما هم بخیر
      مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس مهندسی معکوس شده از برندهای معتبر خارجی و با افتخار ساخت ایران می باشد. مکمل های خارجی کشورهای مختلف مناسب بنزین های خاص همان کشور ها هستند. برای مثال خودروسازهای آمریکایی برای تولیدات خود در دفترچه خودرو مکمل های خاصی دارند که خریدار خودرو باید از همان مکمل به خصوص استفاده کند.همچنین واردات مکمل از سال 1396 ممنوع شده و به خاطر قابل اشتعال بودن کسی آن را قاچاق حمل نمی کند.

  7. محمد گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید برای خودرو X33 S با گیربکس AT باید چجوری از این مکمل استفاده کنم؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام ممنون از شما. مکمل سوپراکتان مناسب برای اضافه کردن به حداکثر 50 لیتر بنزین می باشد. قبل از بنزین زدن داخل باک اضافه کنید و بلافاصله بنزین بزنید. این مکمل مخصوص استفاده در هر باک بنزین می باشد.