بهترین مکمل بنزین برای تیگو 8 پرو

خودروهای مجهز به موتور توربو مانند چری تیگو 8 پرو، در صورت عدم استفاده از بنزین یورو 5 دچار خام سوزی، دیر سوزی و ناک می شوند. این عوامل به مرور فرسودگی گسترده و در نتیجه هزینه های سنگین برای موتور خودروی شما ایجاد می کنند. کیفیت بنزین ارائه شده در جایگاه های سوخت ایران مناسب این نوع موتور نیست. مدپاتکس به عنوان اولین تولیدکننده اختصاصی مکمل بنزین برای موتورهای توربو، GDI و TGDI دست به تولید یکی از بهترین محصولات خود یعنی سوپر اکتان بوستر مدپاتکس زد. این مکمل بنزین به عنوان بهترین مکمل بنزین ایرانی نیز شناخته می شود و کیفیت بنزین مصرفی خودروی شما را به سطح یورو 5 می رساند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی

عوارض استفاده از بنزین نامناسب برای تیگو 8 پرو و راه رفع آن
استفاده از مکمل بنزین برای تیگو 8 پرو چه تاثیری در کارکرد خودرو دارد؟
بهترین مکمل بنزین برای تیگو 8 پرو چه ویژگی هایی دارد؟
چرا به سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی گفته می شود؟
نحوه استفاده از مکمل بنزین ایرانی
تاریخچه خودرو تیگو 8 پرو
مشخصات فنی خودرو تیگو 8 پرو

حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

عوارض استفاده از بنزین نامناسب برای تیگو 8 پرو و راه رفع آن

معمولا بنزین به خودی خود عدد اکتان پایینی دارد. بعلاوه بنزین بی کیفیت دارای ناخالصی های بسیاری از جمله آب، مواد کربنی و برخی صمغ ها می باشد. عدد اکتان پایین منجر به ناک زدن موتور خودرو شده و ناخالصی های گفته شده نیز با رسوب در مسیر سوخت و انژکتور ها، فرایند احتراق را دچار مشکل می کنند و همچنین اسهتلاک قطعات مربوطه و موتور خودرو را افزایش می دهند. استفاده از سوپر اکتان بوستر مدپاتکس همراه بنزین، عدد اکتان و در کل کیفیت بنزین مصرفی خودروی شما را افزایش می دهد چنان که کیفیت بنزین دیگر آسیبی به خودروی شما وارد نمی کند.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر برای خودرو تیگو 8 پرو

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

استفاده از مکمل بنزین برای تیگو 8 پرو چه تاثیری در کارکرد خودرو دارد؟

مکمل بنزین با افزایش عدد اکتان از وقوع احتراق خود به خودی در موتور خودروی شما جلوگیری می کند اگر مکمل بنزین مدنظر شما مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس باشد، سوا زا موضوع گفته شده این مکمل بنزین ناخالصی های موجود در بنزین را در خود حل کرده و مانع از آسیب رساندن موارد گفته شده به موتور خودروی شما می شود. تاثیرات گزارش شده توسط مشتریان بعد از مصرف این مکمل بنزین، شامل افزایش شتاب و کاهش چشمگیر مصرف سوخت می شوند .

بهترین مکمل بنزین برای تیگو 8 پرو چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی که بنزین مصرفی خودروی تیگو 8 پرو، ایرانی باشد مهمترین ویژگی بهترین مکمل بنزین ، ایرانی بودن آن است چرا که درباه تاثیر دیگر مکمل های بنزین روی بنزین ایرانی مطالعه و یا تحقیق مشخصی صورت نگرفته است.همچنین این مکمل بنزین باید مخصوص موتور توربو طراحی شده باشد تا عدد اکتان بنزین را تا حد مطلوب آن افزایش دهد. بهترین مکمل بنزین برای تیگو 8 پرو باید بتواند ناخالصی های موجود در بنزین را در خود حل کند تا آسیبی از آن ها متوجه خودرو نشود. این مکمل بنزین باید با کنترل و حذف آب از بنزین ، کلکسیون محاسن خود را تا سر حد کمال تکمیل کند .

چرا به سوپر اکتان بوستر مدپاتکس، بهترین مکمل بنزین ایرانی گفته می شود؟

تنها برندی که تمام محصولات آن دارای تاییدیه تست رسمی از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان است، برند مدپاتکس می باشد ، سوپر اکتان بوستر نیز به عنوان گل محصولات این مجموعه از قاعده گفته شده مستثنی نیست ضمنا سوپر اکتان بوستر مدپاتکس عدد اکتان بنزین مصرفی خودروی شما را تا حد بنزین سوپر بین المللی افزایش می دهد. این مکمل بنزین سوا از حل کردن ناخالصی های بنزین در خود، با کنترل و حذف آب از بنزین محاسن خود را تا سر حد کمال کامل می کند.

نحوه استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی

ابتدا بنزین بزنید سپس قوطی را به آرامی چند بار تکان دهید؛ بعد درب قوطی را باز کرده پلمپ روی در را جدا می کنید . در نهایت پس از بستن قیف همراه محصول روی درب قوطی، مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس را درون باک خالی کنید. توجه داشته باشید که خارج از جایگاه سوخت هم می توانید به استفاده از این مکمل بنزین اقدام کنید فقط باید مراقب باشید پوست دستتان به طور مستقیم با خود محلول تماس پیدا نکند.

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی

تاریخچه خودرو تیگو 8 پرو

در برخی بازارهای خارجی به تیگو ۸ پلاس، تیگو ۸ پرو می گویند. البته در بازار چین تیگو ۸ پرو به عنوان سومین مدل از تیگو ۸ در مه ۲۰۲۲ ارائه شد. این خودرو طراحی جلو و عقب بسیار متفاوتی نسبت به سایر نسخه های موجود از تیگو 8 دارد. علاوه بر آن، کابین خودرو نیز متحول شده است .

بهترین اکتان بوستر ایرانی سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

مشخصات فنی خودرو تیگو 8 پرو

محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس 7 دنده اتومات 2 کلاچه
پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ (4J16)
قدرت 197 اسب بخار
گشتاور 290 نیوتن متر
شتاب 8.9 ثانیه
سرعت 200 کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *