بهترین مکمل بنزین برای تیگو7 پرو

بهترین سوخت مصرفی برای خودرو تیگو7 پرو بنزین یورو5 (euro 5) می باشد. خودرو تیگو7 پرو برای کار کرد ایده آل نیاز به بنزین یورو5 با اکتان بالای 92 دارد. بهترین مکمل بنزین برای خودرو تیگو 7 پرو باید عدد اکتان بنزین ، فشار بخار بنزین و کیفیت سوختن بنزین را به سطح بنزین یورو 5 برساند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای خودرو تیگو 7 پرو
سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای تیگو7 پرو
مناسب ترین بنزین برای خودرو تیگو7 پرو
معرفی خودرو تیگو 7 پرو
مشخصات تیگو 7 پرو و تفاوت آن با تیگو 7
آپشن های تیگو 7 پرو

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای خودرو تیگو 7 پرو

با بهترین مکمل بنزین برای تیگو 7 پرو حس جدیدی از رانندگی را تجربه میکنید. کارکرد آرامتر و روانتر موتور بعلاوه افزایش شتاب خودروی تیگو7 پرو کاملاً محسوس و لذت بخش خواهد بود. استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی یعنی مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت موتور خودروی تیگو7 پرو دارد. کاهش ناخالصی های بنزین ،کنترل و حذف آب از بنزین ، جلوگیری از انباشت کربن ، کاهش فشار بخار بنزین در سطح بنزین یورو5 باعث افزایش طول عمر و سلامت انژکتورها، تمیز ماندن محفظه احتراق، تمیز ماندن سوپاپ ها، تمیز ماندن باک خودرو و کاهش مصرف بنزین می شود.

بهترین مکمل بنزین برای تیگو 7 پرو

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای تیگو7 پرو

مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بنزین بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل بنزین های شتاب دهنده قرار دارد. مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس جدیدترین محصول تولید شده با فناوری نانو می باشد که با قدرت روان کنندگی بالا پس از ترکیب با بنزین باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر میشود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر مناسب خودرو تیگو 7 پرو

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

استفاده از بهترین اکتان بوستر تیگو7 پرو که توسط شرکت مدپا فرموله شده است باعث افزایش خواص اکتان افزایی بنزین می شود. مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

مناسب ترین بنزین برای خودرو تیگو7 پرو

همانطور که در سطور بالاتر توضیح داده شد بهترین نوع بنزین مصرفی برای تیگو7 پرو باید مطابق با استانداردهای بنزین یورو 5 باشد که متاسفانه در کشور ما موجود نمی باشد. مناسب ترین بنزین برای خودروی تیگو7 پرو ترکیب مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با بنزین معمولی یا بنزین سوپر می باشد و استفاده مدام از این ترکیب باعث حفظ سلامت و قدرت موتور خودروی تیگو7 پرو خواهد شد.


معرفی خودرو تیگو 7 پرو

معرفی خودرو تیگو 7 پرو

یکی از محصولات جدیدی که شرکت مدیران خودرو درسال 1396 وارد بازار کرده است تیگو 7 پرو است که در همین مدت کوتاه ورودش به بازار، توجه‌های زیادی را به‌خود جلب کرده است. تیگو 7 پرو هم در واقع نسل دوم چری تیگو 7 است که سال 2020 معرفی شد و از اوایل سال 1401 جای نسخه قبلی تیگو 7 را در خط مونتاژ مدیران خودرو گرفت. البته به‌ دلیل مسائل تحریم، تیگو 7 پرو با برند اصلی به ایران نیامده است و به‌جای چری تیگو7 پرو، با نام فونیکس تیگو7 پرو شناخته می‌شود.

مشخصات تیگو 7 پرو و تفاوت آن با تیگو 7

مشخصات تیگو 7 پرو و تفاوت آن با تیگو 7

چری تیگو 7 پرو از نظر فنی پیشرفت محسوسی نسبت به نسل اول نداشته و حالا مجدد با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر عرضه شده است. در واقع تیگو 7 پرو از همان موتور قبلی استفاده می کند و هیچ تفاوتی نسبت به آن نکرده اما جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه قبلی جای خودش را به یک سیستم انتقال قدرت CVT با قابلیت شبیه‌ سازی 9 دنده (مشابه نمونه کار شده روی چری آریزو 6 و 5 جدید) داده است که شاید روی کاغذ خصلت‌های اسپرت مدل دبل‌ کلاچ را نداشته باشد اما در عوض در بحث استهلاک برتر ظاهر می‌شود و با راندمان مناسب خود، مصرف سوخت و هزینه‌های نگهداری را در سطح معقول نگاه خواهد داشت. به عبارت دیگر باید گفت که از نظر پیشرانه و جعبه دنده، تیگو 7 پرو عیناً شبیه به آریزو 6 است. سیستم تعلیق مک‌فرسون جلو و مولتی‌ لینک عقب هم کیفیت سواری و هندلینگ قابل قبولی برای ماشین مهیا ساخته‌اند، هرچند به دلیل کلاس بدنه و ساختار دیفرانسیل جلو تیگو 7 پرو، نمی‌توان در بحث فرمان‌پذیری انتظار خیلی زیادی از این کراس‌ اوور چینی داشت. ضمناً چری مدعی است که فریم کلی بدنه محصول جدیدش تقویت شده و عملکرد بهتری در تصادفات از خود نشان می‌دهد و این در شرایطی است که حتی نسخه قبلی تیگو 7 نیز توانسته بود هر 5 ستاره ایمنی موسسه CNCAP را بدست آورد.

آپشن های تیگو 7 پرو

مصرف سوخت خودرو تیگو7 پرو

با توجه به قیمت تیگو 7 پرو، این خودرو از امکانات رفاهی مناسبی بهره می‌برد. از جمله آپشن های تیگو 7 پرو می‌توانیم به مواردی مثل کی‌لس استارتر، تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، سقف پانوراما، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، مولتی‌ مدیا با مانیتور 10.25 اینچی لمسی، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی با اتوهلد، شارژر وایرلس تلفن همراه، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و گرم‌کن، درب صندوق‌بار برقی، قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو مُد ECO و SPORT، سنسور فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، دی‌لایت، نورپردازی کابین با قابلیت تغییر رنگ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در شیب (HDC)، 6 ایربگ و… اشاره کنیم که لیستی نسبتاً کامل و راضی‌کننده برای این رده قیمتی محسوب می‌شود. ناگفته نماند که تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو، شارژر وایرلس تلفن همراه، نورپردازی کابین و درب صندوق‌بار برقی، آپشن‌هایی هستند که تیگو 7 پرو بیشتر از نسل قبلی چری تیگو 7 دارد.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *