بهترین مکمل بنزین برای ساینا

هدف اصلی انتخاب بهترین مکمل سوخت افزایش عدد اکتان بنزین، به میزان کنترل شده است تا باعث شود بنزین معمولی به بنزین مرغوب در باک خودرو تبدیل گردد. بهترین مکمل بنزین برای ساینا باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکوکتان مدپاتکس این مسئله برای موتور خودرو ساینا محقق می شود.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکوکتان بهترین مکمل بنزین برای ساینا

اگر می‌خواهید فضای درون موتور خودروی خود را تمیز نگه دارید، عملکرد موتور خودروی خود را بهبود دهید و از شتاب و قدرت بیشتری بهره‌مند شوید، می‌توانید مکمل بنزین سوپر اکوکتان را انتخاب کنید. هنگامی که انژکتورها کثیف می‌شوند، سوخت به‌صورت نامنظم اسپری می‌شود و همین امر سبب می‌شود تا قابلیت بخار شدن و کوچک شدن ذرات بنزین کم شده و سرعت انتشار سوخت پایین بیاید. سوپر اکوکتان مدپاتکس ، با از بین بردن ذرات هیدروکربنی موجود در محفظه موتور و انژکتور، هم باعث عملکرد بهتر موتور و هم افزایش عمر آن می‌گردد. همچنین با از بین رفتن این ذرات، قدرت و شتاب موتور خودرو نیز افزایش می‌یابد.

سوپر اکوکتان
(Super EcOctane)

سوپر اکوکتان
بهترین مکمل بنزین برای خودرو ساینا

افزایش کیفیت بنزین
کاهش ناخالصی های بنزین
بهسوزی بنزین داخل موتور
کاهش لرزش و ناک موتور خودرو
مخصوص روانکاری موتور خودرو
مناسب برای تمام خودروهای داخلی
اکسیژن رسانی ویژه به محفظه احتراق

قیمت سوپر اکوکتان پترونانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

مکمل بنزین سوپر اکوکتان و تاثیر آن در کیفیت سوخت خودرو ساینا

مکمل سوخت سوپر اکوکتان مدپاتکس با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو ساینا می باشد. متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور خودرو ساینا آسیب وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور ساینا مضر است.

تنظیم نقطه احتراق موتور یا استفاده از مکمل سوپر اکوکتان

بهترین مکمل بنزین برای ساینا می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکوکتان این مسئله برای موتور خودرو ساینا محقق می شود.حذف ناخالصی های بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از این مکمل قوی و با کیفیت می باشد.

آشنایی دقیق تر با خودرو ساینا

آشنایی دقیق با خودرو ساینا

ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است. مشخصات فنی و پلتفرم این خودرو مطابق با خودروی تیبا است که طراحی بدنه با انجام فیس‌لیفت به‌روزرسانی شده‌است و به تازگی نسخه فیس‌لیفت این خودرو به نام ساینا S رونمایی شده‌است. تولید این خودرو در سال ۱۴۰۱ به دلیل قدیمی بودن پلتفرم و عدم امکان ارتقا متوقف شد و در حال حاضر مدل ساینا اس و جی‌ایکس تولید می شود.

مصرف سوخت خودرو ساینا مدل دنده ایی

مصرف سوخت  خودرو ساینا مدل دنده ایی

ساینا در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک عرضه می‌شود که تقربیا میزان مصرف سوخت هر دو مدل مشابه با یکدیگر است.
ساینا در نمونه دنده‌ای خود در مسیرهای شهری و پرترافیک مصرف سوختی برابر با ۸.۷ لیتر بنزین را دارا بوده و در مسیرهای خارج شهری و اتوبان، مصرف ساینا دنده‌ای برابر ۵.۹ الی ۶.۱ لیتر بنزین در هر صدکیلومتر خواهد بود که بدین ترتیب، این خودرو در نمودار سیکل ترکیبی مصرفی برابر با ۷.۱ لیتر بنزین را به‌خود اختصاص می‌دهد. گنجایش باک این خودرو برابر با ۴۱ لیتر بنزین بوده و استاندارد آلایندگی این مدل برابر با یورو۴ اعلام شده است.

مصرف سوخت خودرو ساینا مدل اتوماتیک

مصرف سوخت  خودرو ساینا مدل اتوماتیک

اما در سوی دیگر، ساینا اتوماتیک در مسیرهای شهری و پرترافیک مصرفی برابر با ۸.۹ لیتر و در مسیرهای خارج شهری واتوبان مصرفی برابر با ۶.۰ الی ۶.۲ لیتر بنزین را از خود به جای می‌گذارد که بدین ترتیب، میزان مصرف سوخت ساینا اتوماتیک به‌صورت ترکیبی برابر با ۷.۳ لیتر خواهد بود. گنجایش باک این خودرو برابر با ۴۱ لیتر بنزین بوده و استاندارد آلایندگی این مدل نیز یورو۴ اعلام شده که قابلیت ارتقا به یورو۵ را دارد.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

6 دیدگاه‌

  1. فرزاد گفت:

    خوب و متناسب با قیمت

  2. محمد جواد گفت:

    مکمل برای هر ماشینی لازمه. من راضی بودم از خریدم ممنون از شما

  3. مجتبی گفت:

    من از اکتان نارنجی و آبی شما استفاده کردم برای ماشینم و واقعا راضی بودم از خریدم ممنونم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *