بهترین مکمل بنزین برای X55 پرو

بهترین سوخت مصرفی برای خودرو x55 بنزین یورو5 (euro 5) می باشد. خودرو x55 pro برای کار کرد ایده آل نیاز به بنزین یورو5 با اکتان بالای 92 دارد. بهترین مکمل بنزین برای x55 پرو باید عدد اکتان بنزین ، فشار بخار بنزین و کیفیت سوختن بنزین را به سطح بنزین یورو 5 برساند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای خودرو x55 پرو

ویژگی های بهترین مکمل بنزین برای خودرو x55 پرو

با بهترین مکمل بنزین برای x55 پرو حس جدیدی از رانندگی را تجربه میکنید. کارکرد آرامتر و روانتر موتور بعلاوه افزایش شتاب خودروی x55 پرو کاملاً محسوس و لذت بخش خواهد بود. استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی یعنی مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت موتور خودروی x55 پرو دارد. کاهش ناخالصی های بنزین ، جلوگیری از رسوب صمغ بنزین ، کاهش فشار بخار بنزین در سطح بنزین یورو5 باعث افزایش طول عمر و سلامت انژکتورها، تمیز ماندن محفظه احتراق، تمیز ماندن سوپاپ ها، تمیز ماندن باک خودرو و کاهش مصرف بنزین می شود.

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای x55 پرو

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر برای X55 پرو

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل سوپر اکتان بوستر پترونانو

تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

استفاده از بهترین اکتان بوستر x55 پرو که توسط شرکت مدپا فرموله شده است باعث افزایش خواص اکتان افزایی بنزین می شود. مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس دارای تاییدیه تست خوردگی، عدد اکتان، فشار بخار، میزان صمغ و میزان سولفور موجود در محلول از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان( همکار برتر استاندارد) می باشد که با استانداردهای بنزین یورو 5 مطابقت دارد.

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

برای مشاهده فیلم در اینستاگرام کلیک کنید.

مناسب ترین بنزین برای خودرو x55 پرو

مناسب ترین بنزین برای خودرو  x55 پرو

همانطور که در سطور بالاتر توضیح داده شد بهترین نوع بنزین مصرفی برای x55 پرو باید مطابق با استانداردهای بنزین یورو 5 باشد که متاسفانه در کشور ما موجود نمی باشد. مناسب ترین بنزین برای خودروی x55 پرو ترکیب مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با بنزین معمولی یا بنزین سوپر می باشد و استفاده مدام از این ترکیب باعث حفظ سلامت و قدرت موتور خودروی x55 پرو خواهد شد.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

مکمل بنزین برای انواع چری آریزو در ایران

مکمل بنزین برای انواع چری آریزو در ایران

مکمل بنزین مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می تواند به طول عمر موتور خودروی شما کمک چشم گیری کند و سبب صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو شما شود. برند چری در ایران دارای مدل های مختلفی است از جمله تیگو 5 ، تیگو 7 ، تیگو 8 ، آریزو 5 ، آریزو 6 ، چری 550، چری 530 ، چری 110 و چری 110s میباشد تمام این مدل ها با استاندارد های بالاتری نسب به خودرو های داخلی تولید و ارائه شده اند پس با نگهداری درست از موتور و سیستم سوخت رسانی میتوان طول عمر این قطعات را افزایش داد. همچنین مکمل سوپر اکتان بوستر برای انواع مختلف خودروهای چینی در کشورمان مناسب می باشد.

تاریخچه خودرو X55 پرو

تاریخچه خودرو X55 پرو

نسخه کراس‌اوور X55 Pro از لحاظ ظاهری شبیه به مدل قبلی است. جلوپنجره چندضلعی و بزرگ با الگوی کهکشانی و همین‌طور چراغ‌های بزرگ و کشیده در طرفین جلوپنجره، ظاهری جذاب و تهاجمی را به خود بخشیده‌اند. از دیگر مشخصات ام وی ام x55 پرو از جنبه ظاهری می‌توان به رینگ‌های چندپر با طراحی متمایز اشاره کرد. این خودرو طبق سلیقه جوانان ساخته شده و انتظار می‌رود همانند نسخه قبلی، فروش خوبی در بازار کشور داشته باشد. ام وی ام x55 پرو IE همانند مدل قبلی به موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که قدرتی معادل ۱۵۶ اسب بخار را از طریق گیربکس ۹ سرعته CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. گشتاور این موتور به ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه می‌رسد.

تفاوت خودرو x55 و x55 پرو

تفاوت خودرو x55  و x55 پرو

عمده تفاوت x55 پرو نسبت به x55 در مشخصات ظاهری است. در بخش خارجی سپر جلو و عقب و جلوپنجره باز طراحی شده اند، تم رنگی قرمز به بدنه اضافه شده و شاهد استفاده از رینگ های متفاوت با تم قرمز رنگ هستیم. رینگهای جدید، جلوپنجره بسیار متفاوت نسبت به نسخه قبلی و سپر جلو جذابتر را میتوان تفاوت ظاهر بیرونی نسبت به نسخه قبلی عنوان کرد. اگر بخواهیم از داخل خودرو شروع کنیم، اولین تفاوتی که نسبت به x55 مشاهده میشود، داشبورد کاملا متفاوت نسبت به نسخه قبلی است که حالا با تیگو 7 مشابه است و با وجود نمایشگرهای بزرگ، کاملا مدرن و جذاب جلوه می کند. در بخش فنی هم راندمان پیشرانه بهتر شده و حالا بجای 147 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور شاهد توان 156 اسبی و تورک 230 نیوتن‌متری هستیم. گیربکس 6 سرعته دوکلاچه قبلی نیز جای خودش را به مدل اقتصادی‌تر ضریب‌ پیوسته با قابلیت شبیه‌سازی 9 سرعته داده است.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. Kamiar گفت:

    واقعا راست میگفتند برای خودرو توربو شارژ مناسبه برای آریزو5 استفاده کردم شتاب ماشینم باور نکردنی بود.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *