پاک کننده انژکتور

انژکتور قطعه‌ای مهم در سیستم سوخت‌رسانی خودرو است و با پاشش سوخت، آن را به محفظه احتراق وارد می‌کند. به‌ مرور زمان کربن در انژکتورها رسوب می‌کند و باعث مسدود شدن آن می‌شود. انسداد انژکتورها می‌تواند جزئی، متوسط یا کامل باشد. سوپر کلینر نانو جدیدترین و قوی ترین محصول مخصوص پاکسازی کامل مسیر سوخت رسانی می باشد. این محلول که در دسته تمیزکننده ها قرار دارد، تمرکزش کاملا بر پاکسازی سیستم سوخت رسانی و انژکتور خودرو می باشد.

سوپر کلینر نانو
Super Cleaner Nano

پاکسازی سوپاپ ها، انژکتور ها، سرشمع ها
حجم خالص: 280 میلی لیتر

شستشوی کامل انژکتورها
پاکسازی داخل محفظه احتراق
پاک سازی سوپاپ ها و سر شمع ها
شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
افزایش طول عمر مفید موتور خودرو
پاک سازی باک بنزین و پمپ بنزین خودرو
هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار استفاده شود

قیمت مکمل بنزین سوپر کلینر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

مواد رایج مورد استفاده در انژکتورشور

چند ماده مختلف وجود دارد که به طور معمول در پاک کننده های انژکتور استفاده می شود. سه مورد از رایج ترین ها عبارتند از پلی ایزوبوتیلن، پلی اتر آمین و پلی ایزوبوتیلن آمین.

پلی ایزوبوتیلن

پلی ایزوبوتیلن که به اختصار PIB نامیده می‌شود هم در محصولات تمیز کننده انژکتورهای دیزلی و هم بنزین استفاده می شود به شرطی که مشکل ناشی از محدود شدن جریان سوخت در اثر تجمع رسوبات باشد، می تواند برای کاهش سو استفاده و کوبیدن در موتور استفاده شود. امتیاز این پلیمرداشتن ساختمان اشباع و عبور دادن کم آب وگازهاست.

آمین پلی ایزوبوتیلن

سوخت هنوز یک کالای مهم در این جهان است استفاده از سوخت در خودرو اغلب باعث رسوب و آلودگی ناشی از احتراق ناقص می شود. یک راه حل جایگزین برای بهبود راندمان احتراق سوخت و کاهش آلودگی ، فرموله کردن افزودنی سوخت است که می تواند رسوب را در محفظه احتراق خودرو کنترل کند. افزودنی کنترل سپرده (DCA) از سر قطبی و دم هیدروکربن تشکیل شده است ، زیرا انتهای غیر قطبی دارای ساختار مشابهی با سورفاکتانت است. یکی از نتایج واکنش آمیناسیون که Polyisobutylene (PIB) است آمین توانایی خود را به عنوان DCA ثابت کرده است. هرچه طول مولکولی PIB بیشتر باشد ، تأثیر آن در بهبود راندمان احتراق سوخت بیشتر است. می تواند به حذف رطوبت از خطوط سوخت کمک کند. سوخت کهنه گاهی اوقات باعث ایجاد میعان در انژکتورها و خطوط سوخت می شود و منجر به مشکلات احتراق می شود. اگر مشکلی در رابطه با رطوبت دارید یا اگر مدت طولانی است که ماشین شما کار نمی کند، محصولی که بر اساس این ماده شیمیایی ساخته شده است می تواند به شما کمک کند تا دوباره کارها روان شود.

پلی اتر آمین

پلی اتر آمین (PEA) ماده شیمیایی است که می تواند به از بین بردن رسوبات جامد در خطوط سوخت و انژکتور کمک کند. زباله های جامد می توانند جریان سوخت را به طور قابل توجهی محدود کنند و باعث از بین رفتن عملکرد کلی آن شوند. این ماده به عنوان قوی ترین ترکیب از بین این سه ماده در نظر گرفته می شود و می تواند در موارد شدید محدودیت جریان سوخت ،مورد استفاده قرار گیرد. در غلظت های بالا یک ترکیب عیب یابی است تا یک ماده نگهدارنده، بنابراین هر محصولی از جمله این ماده شیمیایی باید کمتر مصرف شود.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.1/5 - (25 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. Sayed Abdul Baqi گفت:

    من ازاین تولیدات شما برای افغانستان ضرورت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *