بهترین مکمل بنزین برای هیوندا

یکی از عوامل بسیار موثر و مهم در افزایش طول عمر موتور خودرو سوخت با کیفیت می باشد. متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور خودرو آسیب وارد می نماید. بهترین مکمل بنزین برای هیوندا باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس ضمن افزایش عدد اکتان، فشار بخار بنزین را تا سطح یورو 5 کاهش می دهد سوپر اکتان بوستر یک مکمل بنزین بسیار قدرتمند است که در دسته مکمل بنزین های شتاب دهنده قرار دارد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر با ایجاد لایه نانو در مسیر سوخت رسانی و قطعات موتور باعث محافظت از آنها شده و طول عمر قطعات موتور را افزایش می دهد. سوپر اکتان بوستر محافظ خودرو در برابر خوردگی ناشی از احتراق نامناسب است. این محصول با افزایش اکتان بنزین باعث کاهش ضربات و لرزش موتور شده همچنین مصرف سوخت را کاهش می دهد. محصولات مدپاتکس ساخت ایران هستند و از نظر کیفیت و کارایی دارای برچسب اصالت کالا و تاییدیه رسمی کیفیت از پژوهشکده وزارت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان ( همکار استاندارد ) می باشند.

تاثیر اکتان بوستر مدپاتکس بر خودرو هیوندا
آشنایی بیشتر با خودرو هیوندا
مزایای مکمل‌های بنزین برای خودرو هیوندا
۱. بهبود عملکرد موتور:
۲. حفظ کیفیت سوخت:
۳. جلوگیری از خرابی قطعات:
۴. کاهش انتشار کربن:

تاثیر اکتان بوستر مدپاتکس بر خودرو هیوندا

مدپاتکس، بهترین اکتان بوستر ایرانی
تاثیر اکتان بوستر مدپاتکس بر خودرو هیوندا

مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌ بنزین های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت خودرو هیوندا می باشد. کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به خودروهای مجهز به موتور های توربو، GDI و TGDI می شود نکته حائز اهمیت این است که تعداد این خودرو ها رو به فزونیست یعنی نیاز به بنزین با کیفیت بیشتر احساس می شود. خودرو هیوندا از انواع خودروهای توربو است که عدد اکتان پایین بنزین باعث احتراق خود به خودی و لرزش و کوبش موتور آن ها است. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می کنیمد حتما به توصیه کارشناسان از بنزین مرغوب استفاده کنید و در صورتی که ناچار به استفاده از بنزین معمولی هستید کنارش مکمل بنزین مناسب را فراموش نکنید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور مضر است، موضوعی که سوپر اکتان بوستر آن را حل می کند. حذف ناخالصی های بنزین، کاهش ناک و لرزش موتور، افزایش قدرت و شتاب موتور از دیگر مزایای استفاده از مکمل بنزین قوی و با کیفیت سوپر اکتان بوستر می باشند.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین برای خودرو هیوندا

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت سوپر اکتان بوستر پترونانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

آشنایی بیشتر با خودرو هیوندا

مدپاتکس، بهترین اکتان بوستر ایرانی
آشنایی بیشتر با خودرو هیوندا

هیوندای موتور شرکت خودروسازی کره‌ای که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ (بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تأسیس شد. هیوندای موتور و کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های گروه هیوندای موتور به‌شمار می‌روند، که امروزه پس از شرکت‌های تویوتا و گروه فولکس‌ واگن به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود. هیوندا یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های خودرو در جهان است. خودروهای تولیدی هیوندا در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند؛ به طوری که خیلی از افراد آرزوی رانندگی با این خودروها را دارند. هیوندای توسان، هیوندای سوناتا، هیوندای النترا و هیوندای اکسنت چند نمونه از خودروهای تولیدی این شرکت هستند. این شرکت خودروهای مختلفی را وارد بازار خودرو کرده است که هر کدام از آن ها طرفداران زیادی دارند. مقر اصلی این شرکت در کره جنوبی است . در کشور ما به دلیل منع واردات خودروهای خارجی، قیمت خودروهای هیوندا و تمامی قطعات آن ها بسیار بالا است.

مزایای مکمل‌های بنزین برای خودرو هیوندا

مدپاتکس، بهترین اکتان بوستر ایرانی
مزایای مکمل‌های سوخت برای خودرو هیوندا

۱. بهبود عملکرد موتور:

وقتی رسوبات موجود در سوخت از بین بروند، سوخت و مایعات راحت‌ تر در سیستم موتور جاری می‌شوند. این بدان معناست که موتور با همان مقدار سوخت همیشگی، سایش و فرسایش کمتری را تجربه کرده و در حد توان خود عمل می‌کند.

۲ . حفظ کیفیت سوخت:

بنزینی که برای خودرو مصرف می‌کنید وقتی از قسمت‌های مختلف سیستم سوخت عبور می‌کند، تجزیه می‌شود. این تجزیه‌شدن باعث افت کیفیت سوخت می‌شود که آن هم به‌نوبه خود، به تشکیل رسوبات خورنده از جمله کثیفی چسبناک، زنگار و کربن می‌انجامد. این مواد می‌توانند دریچه‌های ورودی و دهانه‌های کاربراتور را مسدود کنند. استفاده از مکمل‌های سوخت مناسب می‌تواند باعث تثبیت سوخت و جلوگیری از افت کیفیت زودرس آن شود.

۳ . جلوگیری از خرابی قطعات:

بهترین مکمل بنزین توانایی مهار کردن خوردگی‌ها را دارد و به همین دلیل می‌تواند فرسودگی و خرابی زودرس قطعات فلزی خودرو را کاهش دهد. با استفاده از مکمل بنزین نیاز نیست به‌شکل مکرر قطعات موتور را بررسی کنید.

۴ . کاهش انتشار کربن:

بیشتر مکمل‌های بنزین می‌توانند رسوبات کربن موجود در سوخت را از بین ببرند که این به احتراق بهتر و انتشار کمتر کربن در محیط کمک می‌کند.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

6 دیدگاه‌

  1. مهران گفت:

    سلام وقت بخیر. اگه مکمل دو برابر در یک باک استفاده بشه اکتان هم دو برابر میشه ؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام وقت بخیر. هر قوطی مناسب 50 تا 55 لیتر بنزین می باشد.

  2. hesam گفت:

    با سلام.این محصول فقط برای بالا رفتن اکتان استفاده میشه یا انژکتور شور هم هست؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام. سوپراکتان بوستر خاصیت اکتان افزایی دارد. شما میتوانید از مکمل دو کاره پترو سیلور که هم زمان توانایی شستشوی سیستم سوخت رسانی و افزایش عدد اکتان بنزین و در نتیجه افزایش قدرت سوخت را دارد استفاده کنید.

  3. افشین گفت:

    سلام
    این مکمل جهت آزرا قدیم 2008 مناسب هست ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *