بهترین مکمل بنزین برای تیگو 8

بنزینی که عدد اکتان آن پایین باشد، به مرور آسیب های گسترده ای به موتور خودرو ، کاتالیست و تمام اجزای مسیر سوخت وارد می کند ؛ مخصوصا خودرویی مانند چری تیگو 8 کلاسیک که موتور آن توربو است. بنزین ایرانی در صورتی برای خودرو های مجهز به موتور توربو مناسب است که همراه با بهترین مکمل بنزین ایرانی یعنی سوپر اکتان بوستر مدپاتکس در باک بنزین ریخته شود.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

عوارض استفاده از بنزین نامناسب برای تیگو 8 و راه رفع آن
استفاده از مکمل بنزین برای تیگو 8 چه تاثیری در کارکرد خودرو دارد؟
بهترین مکمل بنزین برای تیگو 8 چه ویژگی هایی دارد؟
چرا به سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین ایرانی گفته می شود؟
نحوه استفاده از مکمل بنزین ایرانی
تاریخچه خودرو تیگو 8 کلاسیک
مشخصات فنی خودرو تیگو 8

عوارض استفاده از بنزین نامناسب برای تیگو 8 و راه رفع آن

برای خودروی لوکسی مانند تیگو 8 استفاده از هر بنزینی با کیفیت پایین تر از بنزین یورو 5 ، به مرور باعث ایجاد آسیب و هزینه های گسترده خواهد شد. بنزین مناسب تیگو 8 نباید دچار احتراق خود به خودی (ناک ) شود به این معنا که باید عدد اکتان آن بالا باشد تا از این آسیب پر هزینه به موتور خودرو جلوگیری به عمل آید. ناگفته نماند که بنزین بی کیفیت دارای ناخالصی ها و صمغ های آسیب زایی است ، این موارد به مرور در مسیر سوخت و انژکتور ها رسوب کرده ، هزینه هنگفتی برای خودروی شما ایجاد می کنند. استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی مشکل را حل می کند.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر برای خودرو تیگو 8

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و روانکاری موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

استفاده از مکمل بنزین برای تیگو 8 چه تاثیری در کارکرد خودرو دارد؟

با توجه به سطح کیفیت بنزین مورد نیاز خودرو تیگو 8، برای جلوگیری از آسیب دیدن موتور و مسیر سوخت این خودرو بنزین ایرانی باید همراه با مکمل بنزین در باک خودرو ریخته شود. مکمل بنزین با تنظیم نقطه اشتعال ، فرایند احتراق را بهبود می بخشد. ضمنا محلول گفته شده باید تا جای ممکن مانع از رسوب ناخالصی ها در مسیر سوخت و انژکتور خودروی شما شود. بنا به نظر مشتریان مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس توانسته است به خوبی موارد گفته شده را به انجام برساند .

بهترین مکمل بنزین برای تیگو 8 چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مکمل بنزین موجود در ایران، باید ایرانی باشد تا مطمئن باشید مطابق سطح کیفیت بنزین ایرانی طراحی و ساخته شده است. بهترین مکمل بنزین ایرانی با افزایش عدد اکتان ، از ناک، خام سوزی و دیر سوزی خودرو تیگو 8 جلوگیری می کند. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس می تواند تمام توقعات مورد انتظار این متن را برآورده کند، در واقع سوپر اکتان بوستر به عنوان اولین مکمل بنزین مخصوص موتور های توربو، سطح کیفیت بنزین ایرانی را تا بنزین یورو 5 ارتقا می دهد.

چرا به سوپر اکتان بوستر مدپاتکس، بهترین مکمل بنزین ایرانی گفته می شود؟

به مکمل بنزین ایرانی در صورتی می توان گفت بهترین که دارای تاییدیه های مرتبط از پژوهشکده شرکت نفت و آزمایشگاه آزمای نفت ایرانیان (همکار برتر استاندارد) باشد، چنانکه سوپر اکتان بوستر مدپاتکس تمام تاییدیه تست های رسمی مورد نیاز را دارد. در سوپر اکتان بوستر مدپاتکس از مواد ممنوعه ای مانند نفت سفید، تینر ، MMT و فروسن استفاده نشده است، چراکه موارد گفته شده به مرور آسیب و هزینه های سنگینی برای خودروی شما ایجاد می کنند.

نحوه استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
نحوه استفاده از سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

پس از بنزین زدن قوطی را چند بار آرام تکان دهید. پس از آن درب قوطی را گشوده، پلمپ روی در را جدا کنید. در نهایت پس از بستن قیف همراه محصول روی درب قوطی، مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس را درون باک خالی کنید. خارج از جایگاه سوخت هم می توانید به استفاده از این مکمل بنزین اقدام کنید فقط باید احتیاط کنید پوست دستتان به طور مستقیم با خود محلول تماس پیدا نکند.

تاریخچه خودرو تیگو 8 کلاسیک

نسخه اولیه تیگو 8 به عنوان جایگزین بزرگتر تیگو 7، با یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربو شارژ خطی از جنس تیگو 7 معرفی شد که تولید انرژی آن 145 اسب بخار و 210 نیوتون بر متر بود. همچنین این خودرو به یک جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه (DCT) مجهز بود؛ ناگفته نماند که سال 2018، یعنی سال ابتدایی مونتاژ خودرو، تیگو 8 فقط در چین ارائه می شد.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

مشخصات فنی خودرو تیگو 8

مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس
مشخصات فنی تیگو 8
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
گیربکس اتوماتیک سی وی تی ۹ سرعته
پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر
قدرت 170 اسب بخار
گشتاور 230 نیوتن متر
شتاب 11 ثانیه
سرعت 180 کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی 8 لیتر در صد کیلومتر

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *