بهترین مکمل بنزین برای موتور توربو

در موتورهای توربو، GDI و TGDI هوا از طریق یک سیستم مهندسی شده به صورت متراکم وارد موتور می شود. موتورهای توربو به دلیل وجود مقدار کافی اکسیژن در محفظه احتراق توانایی انجام احتراق کامل را دارند. موتورهای توربو شارژ و سوپر توربو برای داشتن راندمان بالا نیاز به بنزین با کیفیت بالا دارند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

بهترین مکمل بنزین برای موتور توربو ، GDI و TGDI ، می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق بنزین در موتور، افزایش خواص اکتان افزایی بنزین، کاهش فشار بخار بنزین، جلوگیری از انباشت کربن، کنترل و حذف آب از بنزین و نرم کنندگی و روان کاری حرکت پیستون ها را داشته باشد، که در نتیجه آن باعث حذف ناک و افزایش قدرت و شتاب موتور خودرو شود.

بهترین مکمل بنزین برای موتور های توربو، GDI و TGDI
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین تولید شده در ایران برای موتور های توربو، GDI و TGDI

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر نانو

تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل برای موتور توربو
چرا سوپر اکتان بوستر مدپاتکس به عنوان بهترین مکمل بنزین برای موتور توربو توصیه می شود؟
موتور توربو شارژ EF7 و بهترین مکمل بنزین برای آن
کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت موتور با سوپر اکتان بوستر
مکمل های سری جدید نانو و تاثیر آن در کیفیت بنزین
توربوشارژر چیست و چگونه کار می‌کند؟
مزیت‌های استفاده از موتور توربوشارژر چیست؟
معایب موتورهای توربو شارژ
مشکلات کمبود اکتان برای ماشین توربو در بنزین
مهم ترین نکته برای نگهداری از موتورهای توربو شارژ
بهترین سوخت مصرفی برای موتور توربو شارژ


سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل برای موتور توربو

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس یک مکمل بنزین ایرانی قدرتمند می باشد که به واسطه فناوری انحصاری نانو که در تولید آن به کار رفته است موفق به اخذ انواع تاییدیه رسمی از مراجع ذی صلاح شده است. این مکمل به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را که در بالا به آن اشاره شد، دارا می باشد. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی برای موتور های توربو، GDI و TGDI و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین می شود.

برای دیدن فیلم نحوه عملکرد موتورهای GDI در اینستاگرام کلیک کنید.


چرا سوپر اکتان بوستر مدپاتکس به عنوان بهترین مکمل بنزین برای موتور های توربو، GDI و TGDI توصیه می شود؟

بهترین قدرت دهنده به بنزین
سوپر اکتان بوستر

بهترین اکتان بوستر ایرانی

این مکمل سوخت فوق العاده که غالبا برای موتورهای توربو، TGDI، GDI و تقویت شده استفاده می شود جدیدترین و قوی ترین محلول نانو تکنولوژی موجود در کشور می باشد. سوپر اکتان بوستر که در دسته مکمل های شتاب دهنده قرار دارد مطابق با استانداردهای بنزین یورو5 با کاهش فشار بخار رید بنزین RVP به میزان حداقل 2 psi ، باعث کاهش محسوس مصرف بنزین و تبخیر بنزین در خودرو می شود. همچنین این مکمل باعث کاهش ناک و صدای موتور بخصوص در فصل تابستان می شود.

موتور توربو شارژ EF7 و بهترین مکمل بنزین برای آن

موتور EF7 یکی از پیشرانه‌های پراستفاده ایران ‌خودرو محسوب می‌شود که در مدل‌های خانواده سمند، سورن و دنا در نسخه‌های موتور تنفس طبیعی و توربوشارژ به کار می‌رود. یکی از ویژگی‌های این موتور، ضریب تراکم بالای آن است تا جایی که EF7 بالاترین ضریب تراکم را در بین همه موتورهای داخلی دارد. موتورهایی که ضریب تراکم بالایی دارند، برای کارکرد درست به بنزین با اکتان بالا نیاز دارند که در کشورمان کمتر پیدا می‌شود. استفاده از بنزین اکتان پایین در خودروهای مجهز به پیشرانه EF7 می‌تواند آسیب‌های زیادی را به دنبال داشته باشد؛ بنابراین، استفاده از مکمل بنزین برای افزایش اکتان در خودروهای EF7 را می‌توان ضروری دانست. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین برند اکتان بوستر اصلی ساخت ایران توانایی افزایش خواص اکتان افزایی بنزین( در حد بنزین سوپر استاندارد بین الملل) در داخل ایران را دارد. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس برای موتورهایی با حداکثر نسبت تراکم 1 به 11 مناسب می باشد.


کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت موتور با سوپر اکتان بوستر

بهترین برند اکتان ایرانی
سوپر اکتان بوستر مدپا

بهترین سوپر اکتان بوستر ایرانی

در خودروهای نسل جدید که دارای موتور های توربو، GDI و TGDI هستند، کیفیت پایین بنزین در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. هرچه کیفیت بنزین مصرفی در موتورهای توربو پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو بیشتر خواهد شد. به همین دلیل و به جهت افزایش راندمان موتور های توربو، GDI و TGDI و کاهش هزینه تعمیرات و همینطور به جهت کاهش خسارات وارده به موتور که به واسطه بنزین بی کیفیت موجود اتفاق می افتد، گروه مدپا اقدام به تولید و توزیع مکمل های سوختی سری جدید نانو با استاندارد جهانی که مخصوص انواع موتور های توربو، GDI و TGDI می باشد، در سطح کشور نموده است.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

مکمل های سری جدید نانو و تاثیر آن در کیفیت بنزین

بهترین بالا برنده اکتان بنزین
مکمل های سری جدید نانو گروه مدپا

مکمل های سری جدید نانو و تاثیر آن در کیفیت بنزین

محلول های سری جدید نانو با توانایی افزایش چشمگیر عدد اکتان و کمک به حذف ناخالصی های بنزین می توانند علاوه بر کاهش ناک و لرزش و صدای موتور، کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت و شتاب موتور را نیز به همراه داشته باشند. کیفیت و میزان عدد اکتان در بنزین مهمترین عامل عملکرد موتور در قسمت داخل محفظه احتراق است. تنظیم نقطه احتراق باعث برطرف شدن مشکلات پیش رو می شود.

مکمل های مدپاتکس و افزایش عمر موتور خودرو

این مکمل ها جدیدترین محصولات تولید شده با فناوری نانو می باشند که با قدرت روان کنندگی و تمیز کنندگی بالا پس از ترکیب با بنزین باعث روان تر شدن حرکت پیستون داخل سیلندر میشوند. محلول های جدید نانو با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارند.

بهترین مکمل بنزین برای دنا پلاس


توربوشارژ چیست و چگونه کار می‌کند؟

توربوشارژ چیست و چگونه کار می‌کند؟

توربوشارژ قطعه‌ای برای رساندن هوای بیشتر به موتور است که از یک توربین و یک کمپرسور تشکیل شده که توسط یک شافت به هم متصل هستند. وظیفه توربوشارژر این است که هوای بیشتری را که در سیلندر موتور جریان دارد فشرده کند. هنگامی که هوا فشرده می شود، مولکول های اکسیژن به هم نزدیک تر می شوند. این افزایش هوا به این معنی است که می توان سوخت بیشتری را برای موتورهای تنفس طبیعی با همان اندازه اضافه کرد. این امر باعث افزایش قدرت مکانیکی و بهبود راندمان کلی فرآیند احتراق می شود.

مزیت‌های استفاده از موتور توربوشارژ چیست؟

مزیت‌های استفاده از توربوشارژ

مزیت اصلی توربوشارژ افزایش قدرت موتور و درعین‌حال کاهش مصرف سوخت است. با استفاده از توربوشارژ، برای داشتن قدرت بیشتر نیازی به ساخت موتورهای بزرگ و حجیم با تعداد سیلندر و مصرف سوخت بالا نخواهد بود و درنتیجه حتی می‌توان در خودروهای کوچک شهری هم قدرت بالایی داشت. علاوه بر این، موتورهای توربو شارژ در دور موتور پایین گشتاور بالایی تولید می‌کنند که به لطف این موضوع، می‌توان از ضرایب سبک‌تری در گیربکس و دیفرانسیل استفاده کرد تا برای رسیدن به یک سرعت معین به دور موتور کمتری نیاز باشد و مسلماً کاهش دور موتور رابطه مستقیمی با کاهش مصرف سوخت و آلایندگی دارد. همچنین در موتورهای توربو گشتاور یکنواخت‌ تر و در محدوده دور موتور گسترده‌تری تولید می‌شود که این بهبود کشش و شتاب خودرو را به همراه دارد. از این‌ رو، با موتور توربو لذت رانندگی بالاتری نصیب راننده خودرو خواهد شد و پاسخ موتور به فشار پدال گاز سریع‌تر و قوی‌تر خواهد بود.

معایب موتورهای توربو شارژ

معایب موتورهای توربو شارژ

موتورهای توربو در کنار مزیت‌های زیادی که دارند، معایبی هم به دنبال خواهند داشت که اصلی‌ترین آن‌ها حساسیت بیشتر نسبت به بنزین و روغن است. اینجاست که نقش انتخاب مکمل بنزین برای موتورهای توربو و اکتان بنزین در سلامت موتورهای توربو مشخص می‌شود. همچنین این موتورها پیچیده‌تر بوده و قطعات فنی بیشتری دارند و درنتیجه نیاز به رسیدگی بیشتری دارند و شرایط نگهداری آن‌ها نسبت به موتورهای تنفس طبیعی خاص‌تر خواهد بود. در همین حال، در صورت خرابی، هزینه تعمیر موتورهای توربو نیز نسبت به همتایان تنفس طبیعی بیشتر خواهد بود؛ اما با وجود همه این موارد، اگر چند نکته مهم در استفاده و نگهداری از موتورهای توربو رعایت شود، می‌توان سال‌ها بدون مشکل خاصی از آن‌ها استفاده کرد. مهم‌ترین موضوع در موتورهای توربو استفاده از بنزین مناسب با اندازه لازم اکتان برای ماشین توربو و مکمل بنزین توربو و باکیفیت است.

مشکلات کمبود اکتان برای ماشین توربو در بنزین

مشکلات کمبود اکتان برای ماشین توربو در بنزین

همان‌طور که گفته شد، در سیلندرهای موتورهای توربو هوای بیشتری فشرده می‌شود اما علاوه بر این، هوایی که وارد این موتورها می‌شود داغ‌تر هم هست زیرا این هوا از توربوشارژ عبور کرده که در مسیر گازهای داغ اگزوز قرار دارد؛ بنابراین، در موتورهای توربو باید از بنزینی با اکتان بالا استفاده کرد که در برابر فشار و دما مقاوم است؛ اما اگر باک خودروهایی که به موتور توربو مجهز هستند را با بنزین معمولی و اکتان پایین پر کنیم، چون مقاومت بنزین در برابر فشار و دما پایین است، بنزین به‌صورت خودبه‌خود یعنی پیش از تراکم کامل پیستون‌ها و جرقه زدن شمع‌ها محترق می‌شود که به این مشکل ناک زدن میگویند. ناک زدن ضربه شدیدی به پیستون‌ها، میل‌لنگ و دیگر قطعات موتور وارد می‌کند و می‌تواند آسیب‌های بزرگی را به دنبال داشته باشد.

مهم ترین نکته برای نگهداری از موتورهای توربو شارژ

مهم ترین نکته  برای نگهداری از موتورهای توربو شارژ

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین رکن برای سالم‌تر ماندن موتور یک خودروی توربو، بنزین مورد استفاده در آن است. در واقع از آنجا که موتورهای توربو برای رسیدن به بازده قابل قبول، به سوختی با کیفیت بالا ، درصد ناخالصی پایین و در نهایت عدد اکتان استاندارد نیاز دارد. به این ترتیب اگر مالک یک خودروی توربو هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در هر بار سوختگیری از بنزین سوپر یا مکمل اکتان استاندارد و مرغوب استفاده کنید. توجه داشته باشید مکمل‌های ارزان‌قیمت نه‌تنها تاثیری در افزایش عدد اکتان ندارند بلکه موجب بروز آسیب هم می‌شوند. یکی از دلایل اهمیت استفاده از بنزین اکتان بالا در پیشرانه‌های توربو، بالا بودن عدد تراکم عمده این دسته از موتورهاست که در صورت پایین بودن اکتان مساله ناک (صدای ضربه در موتور) و پدیده خودسوزی (احتراق مخلوط هوا و بنزین پیش از جرقه‌زنی) پیش می‌آید که به مرور زمان آسیب شدیدی به قطعات پیشرانه وارد خواهد کرد.

بهترین سوخت مصرفی برای موتور توربو شارژ

بهترین نوع استاندارد آلایندگی برای موتور توربو شارژ

بهترین سوخت مصرفی برای موتور توربو شارژ بنزین یورو5 (euro 5) می باشد. موتور توربو شارژ برای کار کرد ایده آل نیاز به بنزین یورو5 با اکتان بالای 92 دارد. بهترین مکمل بنزین برای موتور توربو شارژ باید عدد اکتان بنزین ، فشار بخار بنزین و کیفیت سوختن بنزین را به سطح بنزین یورو 5 برساند. استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی یعنی سوپر اکتان بوستر مدپا نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت موتور توربو شارژ دارد. کاهش ناخالصی های بنزین ، جلوگیری از رسوب صمغ بنزین ، کاهش فشار بخار بنزین در سطح بنزین یورو5 باعث افزایش طول عمر و سلامت انژکتورها، تمیز ماندن محفظه احتراق، تمیز ماندن سوپاپ ها، تمیز ماندن باک خودرو و کاهش مصرف بنزین می شود.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

58 دیدگاه‌

  1. mahdi گفت:

    سلام مکملی که برای ماشین جکs5 استفاده میکنم میتونم برای ماشین دنا پلاس هم مصرف کنم؟ اکتان مشکی رنگ هست

  2. Vahid Moradi گفت:

    برای خرید حضوری پنجشنبه ها تا ساعت چند هستید

  3. meysam گفت:

    از مکمل سوپراکتان و سوپر کلینر میتونم همزمان استفاده کنم؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      میتوانید از مکمل پترو سیلور که هم اکتان افزا هست و هم خاصیت تمیزکنندگی دارد استفاده کنید. این مکمل رو باید هر 2500 کیلومتر یک بار داخل باک بریزید.

  4. سالار رسولی گفت:

    محصول دارای بسته بندی شیک و خوبی بود از نظر کیفیت هم روی شتاب و قدرت موتور تاثیر داشت.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست

  5. احمد گفت:

    خیلی خوب بود راضیم

  6. حسین گفت:

    واقعا از این محصول راضیم و سریع هم به دستم رسید

  7. narges گفت:

    سلام، ببخشید پنج شنبه ها تا چه ساعتی هستید برای خرید حضوری

  8. نگار گفت:

    چند وقت یه بار باید استفاده کنم؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      مکمل سوپر اکتان رو در هر باک بنزین میتونید استفاده کنید.

  9. erfan گفت:

    سلام. من برای تیگو 7 پرو استفاده کردم بعد از استفاده شتاب ماشینم عالی شد.

  10. parsa گفت:

    کیفیت بسته بندی خوب بود و تغییر راندمان محسوسی داشت

  11. حمید رضا گفت:

    برای هایما مکمل خریدم کارکردش خوب بود

  12. sadegh گفت:

    من چند ساله از این مکمل استفاده میکنم کیفیتش نسبت به قیمتش خوبه

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  13. ماهان گفت:

    با توجه به نظر دیگران خریدم امیدوارم خوب باشه

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. خوشحال میشیم بعد از استفاده هم نظرتون رو بفرمایید

  14. نوید گفت:

    من مدتیه استفاده میکنم این اکتان باعث میشه بنزین بهتر بسوزه و موتور ماشینم ناک نزنه

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  15. سهراب گفت:

    من تعطیلات تو سربالایی های جاده چالوس از دو قوطی مکمل مشکی رنگه استفاده کردم ماشینم پرواز میکرد.

  16. پوریا گفت:

    عجب جنس معرکه ایه هنوزم مشتری هستم.مرسی✌️

  17. امیر حسین گفت:

    برای دیگنیتی از مکمل مشکیه سوپر اکتان استفاده کردم کاملا تاثیرشو با وقتی که استفاده نمی کنم احساس می کنم.در کل محصولاتتون با کیفیته

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  18. ساسان گفت:

    سلام. میفرمایید مکمل مشکیه سوپراکتان برای چند کیلومتر مناسب است یا چندباک یک مکمل لازمه؟

    • پاسخگو مدپا گفت:

      مکمل سوپر اکتان بوستر مناسب برای اضافه کردن به حداکثر 50 لیتر بنزین می باشد. این مکمل را هر باک بنزین و یا یک باک در میان می توانید استفاده کنید.

  19. erfan almasi گفت:

    مکمل بسیار خوبیه برای جک استفاده کردم حدود 3 لیتر مصرف را کم کرد

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از شما که تجربه خودتان را با ما به اشتراک گذاشتید. رضایت شما افتخار ماست.

  20. امیر باوفا گفت:

    باسلام وعرض احترام لطفااگراین مکمل سوخت برای خودرو بیسو t3 هم تاثیر مثبت دارد را اعلام فرمائید تا نسبت به خرید اقدام نمایم
    ضمنا خواهشمند است برای چند کیلومتر مصرف و همچنین قیمت را نیز اعلام فرمایید

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با افزایش خواص اکتان افزایی یک مکمل بسیار قدرتمند است که با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر و سوپاپ ها و افزایش طول عمر موتور دارد. این مکمل در هر باک بنزین و یا یک باک در میان قابل استفاده است.برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

  21. negar گفت:

    حتما تهیه کنید ازش خیلی عالیه

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  22. ارسلان گفت:

    درکل خوب بود تاثیرشو رو ماشین متوجه میشه آدم. من برای جک استفاده کردم

    • پاسخگو مدپا گفت:

      با سپاس از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  23. reza گفت:

    من استفاده کردم ، پیشنهاد میکنم استفاده کنید چون موتور را تقویت میکنه و فکر‌کنم کمک به بهسوزی سوخت داره

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. بله مکمل سوخت مدپاتکس قدرت بهسوزی را افزایش داده و هم چنین با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر و سوپاپ ها و افزایش طول عمر موتور دارد.

  24. پوریا گفت:

    کوبش موتور ماشینم کامل رفع شد بعد از استفاده

  25. مجید گفت:

    آقا جسارتا باید همیشه تو ماشین توربو اکتان ریخته بشه ؟؟

    • sadegh karimi گفت:

      با توجه به کیفیت پایین بنزینی که در خودرو ها استفاده می شود پیشنهاد می گردد با هر باک بنزین پر به سبب افزایش کیفیت بنزین و رفع ایرادت پیش آمده برای موتور به واسطه بنزین های نامرغوب استفاده شود.

  26. arnik گفت:

    برای لاماری استفاده کردم خوب بود مصرف سوخت کمتر شد.

  27. مجید سعادتمند گفت:

    برای دنا پلاس استفاده کردم و ماشین نرم تر کار میکنه مصرف سوخت هم بهتر شده

  28. سپهر گفت:

    برای ماشین توربو استفاده کردم به نظر من رو شتابش تاثیر داشت جنس ایرانی ولی کیفیت خوبی داره الان که بنزین سوپر نیست برای برای سوخت درست ضروی به نطر میرسه

    • sadegh karimi گفت:

      ممنون از نظر خوب و سازنده شما. بله مکمل سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بسیار تاثیر مثبت و خوبی بر روی خودرو های توربو دارد.

  29. سعید گفت:

    همونی بود که میخواستم خیلی خوب جواب گرفتم. ممنون از حوصله و راهنمایی خوب بخش پشتیبانی.

    • پاسخگو مدپا گفت:

      نظر لطف شماست. امیدواریم یکی از همراهان همیشگی ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *