سوپر بریز نانو

سوپر بریز نانو (super breathe nano)

سوپر بریز نانو یکی از محصولات منحصر بفرد گروه مدپا می باشد که در دسته تمیز کننده ها قرار دارد و تمرکزش پاکسازی بخش انتهایی مسیر سوخت رسانی است. عملکرد کاتالیست باعث می شود آلاینده های مضری که پس از احتراق تولید می شود، هنگام خروج از اگزوز تصفیه شده و وارد هوای تنفسی ما نشود. اگر این قطعه به دلیل وجود رسوبات و دوده های حاصل از احتراق به درستی عمل نکند، باعث آلودگی شدید هوا و محیط زیست می شود. این محصول شگفت انگیز و ویژه، به راحتی می تواند کاتالیست شما را احیا کند. پس با استفاده مکمل سوپر بریز مدپاتکس، علاوه بر افزایش طول عمر کاتالیست، بهبود عملکرد موتور را نیز شاهد خواهید بود.

مکمل بنزین مخصوص کاتالیست
بهترین مکمل بنزین جهت احیا و افزایش طول عمر کاتالیست
قیمت مکمل سوپر بریز نانو
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ویژگی های سوپر بریز نانو


سوپر بریز نانو
یکی از محصولات منحصر بفرد مجموعه در دسته تمیز کننده ها

بهبود عملکرد سنسور اکسیژن
پاک سازی مسیر خروجی دود
اثربخشی بالا بر روی کاتالیست
احیاء و افزایش طول عمر کاتالیست
کاهش دهنده گاز های آلاینده HC و CO
شبیه ساز عملکرد بخارشور از منیفولد دود

نحوه استفاده از مکمل سوپر بریز نانو

سوپر بریز نانو
قویترین محلول نانو تکنولوژی موجود در کشور

به ازای هر 7 لیتر بنزین، یک قوطی مکمل سوپر بریز نانو باید به باک اضافه شود تا خواص لازم را داشته باشد. بعد از نیم ساعت کارکرد موتور اثربخشی آغاز می شود. لازم به ذکر است در صورتی که خودرو دارای مشکلات فنی و مکانیکی باشد این محلول نمی تواند کمک موثری در کاهش آلایندگی و پاکسازی کاتالیست داشته باشد.

منبع: سوپر بریز مدپاتکس

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو