بهترین مکمل بنزین برای هایما – بهترین اکتان بوستر هایما

بهترین مکمل بنزین برای هایما – سوپر اکتان بوستر مدپا

بهترین مکمل بنزین برای هایما باید قابلیت بالا بردن خواص اکتان افزایی ،تنظیم نقطه احتراق ، کاهش فشار بخار بنزین ، کاهش ناک و صدای موتور هایما و افزایش شتاب موتور هایما را داشته باشد. با تنظیم نقطه احتراق و کاهش فشار بخار بنزین کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودروی هایما را شاهد خواهیم بود. با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکتان بوستر مدپاتکس این مهم برای خودرو هایما محقق می شود.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای هایما

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس یک مکمل بنزین ایرانی قدرتمند می باشد که به واسطه فناوری انحصاری نانو که در تولید آن به کار رفته است موفق به اخذ انواع تاییدیه رسمی از مراجع ذی صلاح شده است. این مکمل به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را که در بالا به آن اشاره شد، دارا می باشد. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی برای هایما و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین می شود.

بهترین مکمل بنزین برای هایما
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر مناسب برای خودرو هایما

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به خودرو هایما

بهترین اکتان بوستر
تاثیر مکمل مدپاتکس بر روی خودرو هایما

در خودروهای نسل جدید که دارای موتور توربو، GDI و تقویت شده هستند و با توجه به فرایند واردات و تولیدات داخلی هر روز در سطح کشور تعدادشان رو به فزونی است، کیفیت پایین بنزین مصرفی در کشور باعث ایجاد صدمات جدی به موتور این خودرو ها می شود. خودرو هایما یکی از انواع خودرو توربو است که کیفیت پایین بنزین مصرفی به موتور آن صدمات سنگینی وارد می نماید. هر چه کیفیت بنزین مصرفی پایین تر باشد، صدمه وارده به موتور خودرو هایما بیشتر خواهد شد.به همین دلیل و به جهت افزایش راندمان خودرو هایما و کاهش هزینه سنگین تعمیرات و همینطور به جهت کاهش خسارات وارده به موتور هایما که به واسطه بنزین بی کیفیت موجود در ایران اتفاق می افتد، این مجموعه اقدام به تولید و توزیع مکمل سوختی جدیدی به نام سوپر اکتان بوستر با استاندارد جهانی که مخصوص موتورهای توربو، GDI و تقویت شده می باشد، در سطح کشور نموده است.

مناسب ترین بنزین برای خودرو هایما

همون طور که در سطور بالاتر توضیح داده شد بهترین بنزین مصرفی برای هایما باید مطابق با استانداردهای بنزین یورو 5 باشد که متاسفانه در کشور ما موجود نمی باشد. مناسب ترین بنزین برای خودروی هایما ترکیب سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با بنزین معمولی یا بنزین سوپر می باشد و استفاده مدام از این ترکیب باعث حفظ سلامت و قدرت موتور خودروی هایما خواهد شد. استفاده از بهترین اکتان بوستر که توسط شرکت مدپا فرموله شده است باعث افزایش خواص اکتان افزایی بنزین می شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای خودروی هایما می باشد که با کاهش فشار بخار و تثبیت کیفیت بنزین، همیشه بنزین تازه داخل باک خودروی هایما خواهید داشت که حداقل تبخیر مواد بنزین را دارد.

بهترین مکمل بنزین برای سانتافه

بهترین مکمل بنزین برای جک

بهترین مکمل بنزین برای دنا پلاس


ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

آشنایی بیشتر با خودرو هایما

خودرو هایما
خودرو هایما

هایما یک خودروی خوش ساخت و با کیفیت چینی است که توانسته فروش خوبی را در بازار کشورمان تجربه کند، چند سالی است که بازار خودروی ایران از ماشین های ساخت چین پر شده است. ماشین های چینی با مدل های مختلف مانند سدان، هاچ بک، شاسی بلند و پیکاپ توانسته بخش زیادی از فروش بازار خودروی ایران را به خود اختصاص بدهد. طراحی بسیار جذاب و آپشن های خوب و قیمت مناسب از عوامل موفقیت این خودرو ها در بازار ایران می باشد. کمپانی خودروسازی هایما چند سالی است که با همکاری شرکت ایران خودرو توانسته ماشین های خود را در بازار ایران عرضه کند. شرکت هایما در واقع زیر مجموعه گروه فاو می باشد و شعبه اصلی این شرکت در استان هاینان در چین قرار دارد و خودرو های مختلف سواری و ون را تحت برند هایما در تمامی بازار های چین و اکثر بازار های جهان عرضه می کند.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو