بهترین مکمل بنزین مخصوص موتور سیکلت

بهترین مکمل بنزین برای موتورسیکلت می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق موتور، افزایش خواص اکتان افزایی بنزین( تا 8 واحد RON)، کاهش ناخالصی های بنزین ،افزایش شتاب موتور، بهینه سازی مصرف بنزین و کاهش لرزش و ناک موتور را داشته باشد. نانو اکتان مدپاتکس یک مکمل بنزین ایرانی قدرتمند می باشد که به واسطه فناوری انحصاری نانو که در تولید آن به کار رفته است موفق به اخذ انواع تاییدیه رسمی از مراجع ذی صلاح شده است. با توجه به کیفیت پایین بنزین در کشور، استفاده از نانو اکتان مدپاتکس در هر باک بنزین جهت کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات موتورسیکلت شما توصیه می شود.

بهترین قدرت دهنده به بنزین مخصوص موتورسیکلت
نانو اکتان مدپاتکس

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین مخصوص موتورسیکلت سواران

نانو اکتان مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای موتورسیکلت
مزایای استفاده از مکمل سوخت موتور سیکلت
بهترین نوع بنزین برای موتورسیکلت
چرا موتورسیکلت ها به تمیز کردن سیستم سوخت نیاز دارند؟
اجزای اصلی موتور سیکلت
مفهوم تراکم یا فشرده سازی
نرخ اکتان چیست؟
مدپاتکس و فواید آن


نانو اکتان مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای موتورسیکلت

مکمل بنزین نانو اکتان مدپاتکس با از بین بردن رسوبات مضر کربن به خروج مایعات و تجزیه ذرات آب که باعث رقیق شدن سوخت می‌شود، کمک می‌کند که در نتیجه کیفیت سوخت را بالا می‌برد.

نانو اکتان پرو
(Nano Octane Pro )

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین مخصوص موتورسیکلت سواران

بهینه سازی مصرف بنزین
جایگزین مناسب بنزین سوپر
مناسب برای انواع موتورسیکلت
کاهش لرزش و ناک موتور خودرو
مخصوص استفاده در هر باک بنزین
مناسب برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی با حجم باک کمتر از 40 لیتر

قیمت مکمل بنزین نانو اکتان پرو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

مزایای استفاده از مکمل سوخت موتور سیکلت

بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص موتورسیکلت

یکی از مزیت های مهم استفاده از مکمل بنزین موتور سیکلت، افزایش اکتان بنزین می باشد. استفاده از مکمل نانو اکتان مدپاتکس به نوعی باعث می شود موتور سالم تر کار کرده و مصرف بنزین نیز کاهش یابد. همچنین مکمل نانو اکتان پرو باعث کاهش دمای موتور می شود، بنابراین با استفاده طولانی مدت از موتور سیکلت دمای موتور افزایش پیدا نمی کند. با استفاده از مکمل نانو اکتان ناخالصی های انباشته به خوبی تمیز خواهند شد و مشکل گرفتگی در محفظه احتراق نیز رفع می شود. رفع زنگ زدگی انژکتورها نیز از دیگر مزایای استفاده از این مکمل بنزین موتور سیکلت به شمار می آید. موتور سیکلت ها با مصرف این نوع مکمل، بنزین کمتری مصرف کرده و میزان آلودگی های تخلیه شده کمتری دارند. فرسایش کمتر، عمر طولانی تر و قدرت موتور بیشتر نیز از دیگر مزایای استفاده از مکمل نانو اکتان مدپاتکس به شمار می آید.

بهترین نوع بنزین برای موتورسیکلت

بهترین مکمل بنزین ایرانی

وقتی سوختی به صورت خود به خودی قبل از احتراق متراکم می شود یعنی عدد اکتان آن بالاست و این عدد اکتان بالا کمک می کند تا سوخت در مقابل پدیده احتراق مخرب مقاوم باشد. سوختی مناسب می باشد که پس از جرقه شمع دچار اشتعال شود و به صورت آرام، اشتعال در کل اتاقک احتراق صورت گیرد و در نتیجه بر تاج پیستون انرژی مفید وارد شود. مکمل بنزین نانو اکتان مدپاتکس با توجه به فرایند پیشرفته محلول، از جمله مکمل‌های پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت سوخت موتورسیکلت می باشد. متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور آسیب وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات توصیه می شود در هر باک بنزین از مکمل نانو اکتان مدپاتکس استفاده نمایید.

چرا موتورسیکلت ها به تمیز کردن سیستم سوخت نیاز دارند؟

هرچه انژکتورهای سوخت شما بیشتر مسدود شود، بازده سوخت شما بیشتر می شود

بسیاری از مشکلات کوچک را می توان با تمیز نگه داشتن انژکتورهای سوخت برطرف کرد. در حالی که انژکتورهای سوخت قسمت کوچک موتور سیکلت هستند و شاید این قسمت زیاد به چشم نیاد، ممکن است بر اثر رسوبات مسدود شوند و برای موتور سیکلت ما مشکل بزرگ ایجاد کند. هرچه انژکتورهای سوخت شما بیشتر مسدود شود، بازده سوخت شما بیشتر می شود. انژکتور موتور سیکلت شما برای وارد کردن ترکیب مناسب سوخت و هوا به داخل محفظه احتراق تلاش می کند و اگر برای این قسمت مشکلی پیش بیاد عملکرد موتور شما کاهش می یابد. کیفیت بنزین (مخصوصاً در فصل تابستانی و فصل زمستان) نیز می تواند به مرور زمان مشکلاتی ایجاد کند، بدون اینکه ما متوجه شویم پس با استفاده از مکمل نانو اکتان مدپاتکس برای موتور سیکلت از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

اجزای اصلی موتور سیکلت

بهترین مکمل بنزین ایرانی

موتور از اجزای مختلفی ساخته شده ولی نسبت به سایر وسایل نقلیه دارای اجزای کمتری است برای این که آشنایی کامل تری پیدا کنیم اجزای اصلی آن را معرفی می کنیم.

موتور

موتور

موتور قلب تپنده هر موتورسیکلتی است. از یک موتور مسابقه ای مثل یاماها تا یک اسکوتر، هر موتورسیکلتی برای حرکت به موتور احتراق داخلی متکی است. به طور کلی دو نوع موتور اصلی در موتور سیکلت وجود دارد، دو زمانه یا چهار زمانه.
این ها در یک محفظه کوچک محصور هستند که در آن شمع ها مخلوط کنترل شده ای از هوا و سوخت را مشتعل می کنند. سوخت مشتعل شده به سرعت در داخل سیلندر خود منبسط شده و فشار ایجاد کرده در نتیجه به پیستون نیرو وارد می کند. این پیستون که توسط میله ای به هم متصل می شوند، یک محور بزرگ به نام میل لنگ را می چرخاند که سپس چرخ عقب را به حرکت در می آورد و بعد میل لنگ پیستون را دوباره به داخل سیلندر هل می دهد و تمام گاز سوخته را خارج می کند. سپس گاز از طریق دو سوپاپی که به اگزوز می رسد از موتور خارج می شود.

کابراتور

کابراتور

کابراتور موتور سیکلت چیست؟ کاربراتور این وظیفه را برعهده دارد که هوا و بنزین قابل احتراق را ترکیب کند که این کار باعث ایجاد نیرو در موتور و در نتیجه، حرکت موتور می شود. کابراتور ها هم مانند سایر وسایل دیگه در طول زمان شاهد تغییر و تحول های زیادی شده اند.

سیلندر

سیلندر

قسمتی استوانه ای شکل موتور است که از دو طرف باز است و پیستون در آن قرار می گیرد، حتما شنیده اید که می گویند موتور سیکلت شما چند سیلندره یا این که تعداد سیلندر ها را برای شما توضیح می دهند. بله درست است موتور از یک سیلندر شروع می شود تا شش سیلندر و هرچقدر سیلندرهای آن بیشتر باشد قدرت آن هم بیشتر است.

پیستون ها

پیستون

پیستون های داخل سیلندر وظیفه این را دارند که حرکت انرژی را با بالا و پایین کردن از سمت موتور به سایر قسمت ها منتقل کنند.

مخزن سوخت

مخزن سوخت

مخزن سوخت یا باک بنزین موتور سیکلت یک مخزن ایمن برای نگهداری سوخت که قابل اشتعال است می‌باشد. همانطورکه می‌توان این نام را برای انواع مخزنهای سیالات به کار برد، اما این اصطلاح به‌طور اختصاصی به عنوان قسمتی از اجزای موتور است که وظیفه ذخیره کردن سوخت مایع برای تأمین نیاز موتورسیکلت را دارد. جنس باک موتورسیکلت بیشتر به صورت پلاستیک فشرده و فلزی می‌باشد و مکان قرار گیری آن در موتورسیکلت‌های مختلف مفاوت می‌باشد.

مفهوم تراکم یا فشرده سازی

مفهوم تراکم یا فشرده سازی

کلیه موتورهای احتراق داخلی با توجه به مشخصات وسیله نقلیه و شرایطی که موتور در آن کار خواهد کرد، طراحی شده اند. تولید کنندگان ، انرژی و تحقیق زیادی را صرف می کنند تا نسبت فشرده سازی و طراحی محفظه را به درستی بدست آورند، که در داخل آن هوا و سوخت به درستی مخلوط شوند. اگر نمی دانید نسبت فشرده سازی چیست پس برایتان توضیح می دهیم! این نسبت چیزی نیست جز ظرفیت موتور برای فشرده سازی مخلوط هوا و سوخت در هر بار که پیستون به سمت بالای استوانه / محفظه حرکت می کند.
فشرده سازی بالا و موتورهای با کارایی بالا به سوخت اکتان بالاتر هم احتیاج دارند، زیرا نسبت فشرده سازی بالاتر قدرت بیشتری را در طی سیر نزولی و انبساط پیستون استخراج می کند. با این حال، این فشارها منجر به ایجاد درجه حرارتهای بالاتر در سیلندر می شوند، که در موتور اگر مقداری از مخلوط قبل از احتراق، مهار شود، باعث ایجاد ضربه و سر و صدا و لرزش در موتور می شود.

نرخ اکتان چیست؟

نرخ اکتان چیست

نرخ اکتان نشان‌دهنده میزان کیفیت و نحوه عملکرد بنزین است. اگر موتور شما تراکم بالاتری داشته باشد، در حقیقت بنزین مورد استفاده برای موتورسیکلت شما هم باید دارای اکتان بالاتری باشد. تراکم به مرحله‌ای گفته می‌شود که طی آن پیستون ماشین، مخلوط بنزین و هوا را به میزان مشخصی متراکم کرده و مرحله احتراق شکل می‌گیرد. میزان این تراکم را با اعداد مختلفی نمایش می‌دهند.
به عبارتی میزان اکتان موجود در یک سوخت، توانایی متراکم شدن آن سوخت قبل از احتراق را نشان می‌دهد. در نتیجه هرچه تراکم موتور بالاتر باشد، موتورسیکلت مورد نظر به بنزینی با اکتان بیشتر نیاز خواهد داشت. امروزه موتور بسیاری از موتورسیکلت ها از تراکم نسبتا بالایی برخوردارند به همین دلیل استفاده از بنزین با اکتان بالا نیز از اهمیت ویژه برخوردار است. اگر بنزین استفاده شده در موتورسیکلت اکتان کمی داشته باشد موتور دچار ناک و لرزش می‌شود.

مدپاتکس و فواید آن

مدپاتکس و فواید آن

مدپاتکس یک تقویت کننده بنزین و شوینده سیستم سوخت رسانی دستگاه های موتوری (ماشین، موتورسیکلت و …) است که می تواند انواع ایراداتی که ممکن است با مصرف بنزین بدون کیفیت برای موتور پیش بیاید را رفع کند مانند :
– سوخت را تمیز و باعث انتشار کمتر آلودگی می شود.
– باعث افزایش عدد اکتان بنزین می شود و قدرت موتور، موتورسیکلت را بهبود می بخشد.
– مناسب برای استفاده در موتورهای انژکتوری و کاربراتوری است.
– مصرف سوخت را بهبود می بخشد.
– رسوبات موجود در شیرهای ورودی و محفظه های احتراق را پاک می کند.
– سیلندر فوقانی را روان می کند.
– یک لایه محافظ روی صندلی های سوپاپ برای عمر بیشتر و کاهش ضربه سوپاپ فراهم می کند.
– بی خطر برای توربوها، حسگرهای اکسیژن و مبدل های کاتالیزوری است.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو