بهترین مکمل سوخت و قدرت دهنده به بنزین (تولید و فروش مستقیم)

مکمل بنزین

مکمل بنزین در واقع نوعی افزودنی است که به موتور خودرو کمک می‌کند در شرایط بهتری وظایفش را انجام دهد. مکمل بنزین ایرانی مدپا تولید شده در داخل ایران و مناسب برای ترکیب با انواع بنزین های تولیدی در داخل ایران می باشد. مکمل بنزین ایرانی با خواص اکتان افزایی ( اکتان بوستر تا 10 واحد افزایش RON ) مخصوص بنزین های داخل ایران و همچنین کاهش فشار بخار بنزین RVP باعث بهسوزی – بهتر سوختن و کامل تر سوختن بنزین – در داخل محفظه احتراق خودرو می شود. سوپر گلد مدپا بهترین اکتان بوستر ساخت ایران مخصوص خودرو هایی که دارای موتور توربو شارژ هستند، می باشد . بنزین های معمولی تولید شده در داخل ایران دارای عدد اکتان RON از 85 تا 87 می باشند. سوپر گلد توانایی افزایش عدد اکتان RON را تا 95 الی 96 دارد.


بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر گلد

بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص جاده، مسافرت و سرعت بالا

مکمل بنزین سوپر گلد یک محصول چندکاره شگفت انگیز که مخصوص جاده و مسافرت می باشد که به تنهایی تمام مکمل ها را در خود جای داده است. استفاده از این محصول علاوه بر افزایش چشمگیر قدرت و شتاب موتور ، باعث کاهش مصرف سوخت خودرو شما نیز می شود. افزایش چشم گیر قدرت و شتاب موتور مهم ترین عملکرد این محصول است. سوپر گلد یک مکمل شگفت انگیز طلایی است که بهترین مکمل بنزین مخصوص خودروهای خارجی که در ایران تردد دارند مانند: جک، لیفان، هیوندا، KMC و … که بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش ناخالصی های بنزین از مهم ترین تاثیرات آن روی عملکرد خودرو می باشد. پیشنهاد می شود جهت حفظ سلامتی موتور و بهبود عملکرد خودرو به جهت استفاده از حداکثر توان موتور از این محصول استفاده نمایید.

سوپر گلد
(Super Gold )

بهترین مکمل سوخت
بهترین اکتان بوستر تولید شده در ایران مخصوص جاده و مسافرت

افزایش توان موتور خودرو
کاهش مصرف سوخت جاده
مخصوص جاده و سرعت بالا
پاک سازی مسیر سوخت رسانی
اولین افزایش دهنده عدد اکتان جاده
پاکسازی و محافظت کامل از انژکتورها
کاهش لرزش فرمان خودرو در سرعت بالا
کاهش لرزش و کوبش (ناک) و صدای موتور
روان کننده و نرم کننده حرکت خودرو در جاده
جلوگیری از رسوب ناخالصی ها و انباشت کربن
پاکسازی سوپاپ ها و دریچه ها در محفظه احتراق
افزایش خواص ویژه اکتان افزایی
RON تا 12 واحد

قیمت مکمل بنزین سوپر گلد نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

با توجه به ممنوعیت واردات انواع مکمل سوخت خارجی از سال 1396 به بعد، این مجموعه تمام تلاش خود را جهت تولید و بسته بندی یک مکمل ایرانی استاندارد به کار بست و در حال حاضر محصولات سری جدید نانو را که بهترین مکمل بنزین ایرانی می باشد به بازار کشور عرضه نموده است. محصولات این مجموعه فاقد هرگونه ماده غیر مجاز مانند تینر و نفت سفید و … می باشند. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصول تنظیم نقطه احتراق موتور می باشد. با تنظیم نقطه احتراق، اکثر مشکلات موتور از جمله لرزش موتور، لرزش اتاق، میزان مصرف سوخت، شتاب و توان موتور، عملکرد کلی و …. بهبود محسوسی پیدا می کند و شما از رانندگی خود لذت خواهید برد.

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


فروش مستقیم و بدون واسطه از دفتر مرکزی تهران
توجه
ارسال سفارشات در این مجموعه به صورت روزانه و فوری انجام می شود.
سفارشات تهران از طریق پیک و سفارشات شهرستان از طریق پست پیشتاز سفارشی.
ارسال باکس های 6تایی و بیشتر به سراسر کشور رایگان می باشد.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

توربوشارژر چیست و چگونه کار می‌کند؟

 موتور توربوشارژر چیست؟

توربوشارژر قطعه‌ای برای رساندن هوای بیشتر به موتور است که از یک توربین و یک کمپرسور تشکیل شده که توسط یک شافت به هم متصل هستند. توربین در مسیر خروج دود یا همان منیفولد اگزوز قرار می‌گیرد و کمپرسور در مسیر ورود هوا یا منیفولد هوا. گازهای خروجی موتور که با فشار از منیفولد اگزوز خارج می‌شوند، توربین را به حرکت درمی‌آورند و توربین هم از طریق شافت، کمپرسور را به چرخش درمی‌آورد. چرخش کمپرسور نیز هوای بیشتری را به داخل موتور پمپاژ می‌کند. همچنین ازآنجایی‌که هوای سرد چگالی بیشتری دارد، در بسیاری از موتورهای توربو از اینترکولر هم استفاده می‌شود که هوا را پیش از پمپاژ داخل موتور خنک می‌کند.

مشکلات کمبود اکتان برای ماشین توربو در بنزین

مشکلات کمبود اکتان برای ماشین توربو در بنزین

همان‌طور که گفته شد، در سیلندرهای موتورهای توربو هوای بیشتری فشرده می‌شود اما علاوه بر این، هوایی که وارد این موتورها می‌شود داغ‌تر هم هست زیرا این هوا از توربوشارژ عبور کرده که در مسیر گازهای داغ اگزوز قرار دارد؛ بنابراین، در موتورهای توربو باید از بنزینی با اکتان بالا استفاده کرد که در برابر فشار و دما مقاوم است؛ اما اگر باک خودروهایی که به موتور توربو مجهز هستند را با بنزین معمولی و اکتان پایین پر کنیم، چون مقاومت بنزین در برابر فشار و دما پایین است، بنزین به‌صورت خودبه‌خود یعنی پیش از تراکم کامل پیستون‌ها و جرقه زدن شمع‌ها محترق می‌شود که به این مشکل ناک زدن میگویند. ناک زدن ضربه شدیدی به پیستون‌ها، میل‌لنگ و دیگر قطعات موتور وارد می‌کند و می‌تواند آسیب‌های بزرگی را به دنبال داشته باشد.

مزایای مکمل‌های سوخت

۱. بهبود عملکرد موتور: وقتی رسوبات موجود در سوخت از بین بروند، سوخت و مایعات راحت‌تر در سیستم موتور جاری می‌شوند. این بدان معناست که موتور با همان مقدار سوخت همیشگی، سایش و فرسایش کمتری را تجربه کرده و در حد توان خود عمل می‌کند.

۲. حفظ کیفیت سوخت: سوختی که برای خودرو مصرف می‌کنید وقتی از قسمت‌های مختلف سیستم سوخت عبور می‌کند، تجزیه می‌شود. این تجزیه‌شدن باعث افت کیفیت سوخت می‌شود که آن هم به‌نوبه خود، به تشکیل رسوبات خورنده از جمله کثیفی چسبناک، زنگار و کربن می‌انجامد. این مواد می‌توانند دریچه‌های ورودی و دهانه‌های کاربراتور را مسدود کنند. استفاده از مکمل‌های سوخت می‌تواند باعث تثبیت سوخت و جلوگیری از افت کیفیت زودرس آن شود.

۳. جلوگیری از خرابی قطعات: بهترین مکمل سوخت توانایی مهار کردن خوردگی‌ها را دارد و به همین دلیل می‌تواند فرسودگی و خرابی زودرس قطعات فلزی خودرو را کاهش دهد. با استفاده از مکمل سوخت نیاز نیست به‌شکل مکرر قطعات موتور را بررسی کنید.

۴. کاهش انتشار کربن: بیشتر مکمل‌های سوخت می‌توانند رسوبات کربن موجود در سوخت را از بین ببرند که این به احتراق بهتر و انتشار کمتر کربن در محیط کمک می‌کند.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو