بهترین مکمل بنزین مخصوص پژو 405

ته نشینی رسوبات و آلودگی‌ها در مسیر سوخت‌رسانی، انژکتور و موتور خودرو می‌تواند باعث خوب کار نکردن موتور، مصرف بالای بنزین و کاهش سرعت و شتاب خودرو شود. از مزایای استفاده از بهترین مکمل بنزین می‌توان به تمیز شدن سیستم انژکتور و حذف آب از سیستم سوخت‌رسانی، بهبود عملکرد کاتالیزور خودرو، بهبود عملکرد سیستم اگزوز، مصرف سوخت بهینه تر، افزایش عمر مفید موتور خودرو و کاهش انتشار گازهای سمی اشاره کرد.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

کاهش مصرف بنزین با استفاده از مکمل

مکمل ‎های سوخت مایع باید با بنزین مخلوط شوند تا وارد سیستم سوخت رسانی شده و کارکرد مناسب‌ تری داشته باشند. با مصرف مکمل سوخت شما علاوه بر رسیدگی به خودروی خود، مانع از بروز آلودگی هوا خواهید شد. مصرف مکمل سوخت باعث کاهش مصرف بنزین نیز می‌شود و علاوه بر کاهش هزینه، شما گامی مهم هم در جهت صرفه‌جویی از منابع طبیعی، برای نسل‌های آینده برداشته اید.

سوپر اکوکتان مدپاتکس بهترین مکمل بنزین برای 405

مکمل بنزین سوپر اکوکتان دارای افزودنی ویژه تثبیت کننده سوخت Fuel Stabilizer می‌باشد که با جذب آب و کاهش سرعت روند اکسیداسیون و تجزیه شیمیایی سوخت به حفظ کیفیت آن کمک می‌کند. علاوه بر آن در فرمول این محصول مدرن از ترکیباتی استفاده می‌شود که از خوردگی، که باعث خراب شدن موتور خودرو 405 می‌شود نیز جلوگیری می‌کند. مکمل بنزین سوپر اکوکتان مدپاتکس با از بین بردن رسوبات مضر کربن به خروج مایعات و تجزیه ذرات آب که باعث رقیق شدن سوخت می‌شود، کمک می‌کند که در نتیجه کیفیت سوخت را بالا می‌برد.

سوپر اکوکتان
(Super EcOctane)

سوپر اکوکتان
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص خودرو پژو 405

افزایش کیفیت بنزین
کاهش ناخالصی های بنزین
بهسوزی بنزین داخل موتور
کاهش لرزش و ناک موتور خودرو
مخصوص روانکاری موتور خودرو
مناسب برای تمام خودروهای داخلی
اکسیژن رسانی ویژه به محفظه احتراق

قیمت مکمل سوپر اکوکتان نانو
تاییدیه کیفیت

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

کیفیت پایین بنزین در کشور و صدمات آن به موتور 405

بهترین مکمل بنزین مخصوص پژو 405
بهترین مکمل بنزین مخصوص پژو 405

متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور پژو 405 آسیب وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور خودرو مضر است. بهترین مکمل بنزین برای پژو 405 می بایست قابلیت تنظیم نقطه احتراق را داشته باشد. یکی از فواید تنظیم نقطه احتراق کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب خودرو است که با استفاده از مکمل سوخت سوپر اکوکتان این مسئله برای موتور خودرو پژو 405 محقق می شود.

آشنایی دقیق تر با خودرو پژو 405

آشنایی دقیق تر با خودرو پژو 405
آشنایی دقیق تر با خودرو پژو 405

یکی از اتومبیل‌های پرفروش در ایران پژو ۴۰۵ است. پژو ۴۰۵ را در دنیا به نام GTI می‌شناسند. ایران خودرو این ماشین را به بازار ایران عرضه کرد. پژو 405 سال‌ها است که دیگر تولید نمی‌شود اما هنوز طرافداران زیادی دارد. پژو 405 در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد به ایران وارد شد و سپس در سال 1399 تولید این خودرو متوقف گردید. این خودرو در ابتدا در دو تیپ GL و GLX عرضه می‌شد و دارای موتور کاربراتوری 1.6 لیتری و 2 لیتری بود. از سال 81 این دو موتور حذف شدند و موتور XU7 1.8 لیتری انژکتوری به جای آن‌ها قرار گرفت.

سیستم سوخت رسانی پژو 405

سیستم سوخت رسانی پژو 405
سیستم سوخت رسانی پژو 405

سیستم های سوخت رسانی در پژو 405 به 2 دسته کاربراتوری و انژکتوری تقسیم می شود که وظیفه سیستم سوخت رسانی هر دو دسته پژوهای 405، انتقال سوخت از باک و پاشش آن در محفظه احتراق، به میزان لازم و در زمان تعیین شده می باشد. این کار باید متناسب با شرایط عملکردی موتور در هر لحظه انجام شود. تفاوت عمده این دو سیستم در نحوه تزریق سوخت درون سیلندرها است. سیستم های انژکتوری سوخت را به صورت ذرات بسیار ریز درون سیلندر می پاشند در حالی که سیستم های کاربراتوری سوخت را درون سیلندر می ریزند. در سیستمم های انژکتوری، مقدار سوخت تزریقی از طریق اطلاعات بدست آمده از سنسورهای مختلف و با دستور مغز الکترونیکی خودرو ECU پاشش می شود. در مقابل در کاربراتوری خبری از منطق و محاسبه نیست و مصرف سوخت نسبت به نمونه های انژکتوری بالاتر است.


:

محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.4/5 - (17 امتیاز)

مطالب مرتبط

14 دیدگاه‌

  1. محمد گفت:

    شتاب ماشین من خیلی بالا رفت. عالیه. به همه توصیه میکنم حداقل یکبار بریزن

  2. سینا گفت:

    این که میگید مخصوص ماشین 405 پژو پارس هم میتونه استفاده کنه دیگه؟

    • Alireza hosseini گفت:

      بله تمام ماشین هایی که موتور عادی دارند می توانند استفاده کنند

  3. کامران گفت:

    من 2ماه بود که بنزین سوپر گیرم نمیومد ، ماشینم چانگانه صدای ناک موتور در سر گاز در اومده بود ، از این مکمل استفاده کردم صدا رفع شد و کمی شتاب بیشتر شد

    • پاسخگو مدپا گفت:

      تعدادی از مصرف کننده های ما علاوه بر اینکه بنزین سوپر میزنند از مکمل هم استفاده میکنند و تغییر رو کاملا حس میکنند.

  4. farzin گفت:

    چندباری خریدم و میصرفه بجا بنزین سوپر . بنزین سوپر که همه جا نیست و بنزین معمولی هم که خیلی بی کیفیته .. با هر باک بنزین یدونه میریزم تو باک که جبران بشه

    • پاسخگو مدپا گفت:

      بله دقیقا همینطوره.تعدادی از مصرف کننده ها علاوه بر بنزین سوپر از مکمل هم استفاده می کنند و تغییر رو کاملا متوجه می شوند

  5. حامد گفت:

    واسه ۴۰۵ ی باک پر چقد بریزم؟؟

  6. آرش گفت:

    برای پژو پارس استفاده میکنم و بسیااار راضی ام

    • پاسخگو مدپا گفت:

      ممنون از حسن اعتماد شما. رضایت شما افتخار ماست.

  7. میثم گفت:

    من برای پرشیا از مکمل بریز و کلینر استفاده کردم تونستم معاینه فنیمو بگیرم

    • پاسخگو مدپا گفت:

      سلام. ممنون از حسن اعتماد شما. هر دو مکمل در دسته تمیز کننده ها قرار دارند که از ویژگی های آن ها به این موارد اشاره میکنم که مکمل سوپر کلینر مسیر سوخت رسانی خودرو را پاکسازی کرده و مکمل سوپر بریز گازهای آلاینده در آزمون آلایندگی را کاهش می دهد. لازم به ذکر است باید این مکمل ها جداگانه استفاده شوند تا بهترین نتیجه را بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *