صفر تا صد سیستم سوخت رسانی انژکتوری

در خودروهای بنزینی که مجهز به موتور احتراق داخلی هستند سیستم سوخت رسانی از حیاتی‌ترین بخش‌های فنی خودرو است. انژکتور قطعه‌ای مهم در سیستم سوخت‌رسانی خودرو است و با پاشش سوخت، آن را به محفظه احتراق وارد می‌کند. به‌ مرور زمان کربن در انژکتورها رسوب می‌کند و باعث مسدود شدن آن می‌شود. انسداد انژکتورها می‌تواند جزئی، متوسط یا کامل باشد. بنابراین در صورت عملکرد ناقص و نادرست انژکتور، خودرو دچار مشکل شده و به اصطلاح ریپ می‌زند. نقص عملکرد انژکتور حتی می‌تواند منجر با خاموشی خودرو شود.

حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر کلینر مدپاتکس بهترین مکمل انژکتور شور داخل باک

سوپر کلینر جدیدترین و قوی ترین محصول مخصوص پاکسازی کامل مسیر سوخت رسانی می باشد. این محلول که در دسته تمیزکننده ها قرار دارد، تمرکزش کاملا بر پاکسازی سیستم سوخت رسانی خودرو می باشد. این محلول، قوی ترین محلول موجود در کشور است که با فرمولاسیون کاملا تخصصی، باعث پاکسازی کامل سیستم سوخت رسانی می شود.

سوپر کلینر نانو
Super Cleaner Nano

پاکسازی سوپاپ ها، انژکتور ها، سرشمع ها
حجم خالص: 280 میلی لیتر

شستشوی کامل انژکتورها
پاکسازی داخل محفظه احتراق
پاک سازی سوپاپ ها و سر شمع ها
شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
افزایش طول عمر مفید موتور خودرو
پاک سازی باک بنزین و پمپ بنزین خودرو
هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار استفاده شود

قیمت مکمل سوپر کلینر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

۱. انسداد جزئی انژکتورها باعث می‌شود سوخت‌رسانی به‌درستی صورت نگیرد و درنتیجه با عملکرد ضعیف موتور مواجه خواهیم شد.
۲. انسداد متوسط می‌تواند مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه‌ای را افزایش دهد، روغن موتور را رقیق کند و به مبدل کاتالیست آسیب برساند.
۳. در نهایت اگر انژکتورها کاملا مسدود شوند، استارت‌زدن سخت می‌شود، موتور به‌ شکلی خشن کار می‌کند و درنتیجه، به عملکرد ضعیف و آلایندگی بیشتر منجر خواهد شد.

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

زمان استفاده از مکمل سوپر کلینر

سوپر کلینر مدپاتکس محلول مخصوص سرویس و نگهداری خودرو و کاهش هزینه تعمیرات می باشد که با استفاده از ماده روان کننده پترو نانون و ایجاد لایه محافظ نانو تکنولوژی در مسیر سوخت رسانی از خوردگی قطعات داخلی مسیر سوخت رسانی جلوگیری می کند. استفاده از مکمل سوپر کلینر نانو به یک روز زمان نیاز دارد. این مکمل را قبل از بنزین زدن داخل باک اضافه کنید و لازم است حداکثر با 15 الی 20 لیتر بنزین ترکیب شود. بعد از یک ساعت کارکرد موتور، مکمل حداقل یک شب داخل باک بماند تا اثر بخش واقع شود. مکمل سوپر کلینر نانو مدپاتکس را می توانید هر 5000 کیلومتر یکبار همزمان با تعویض روغن خودرو استفاده کنید.

وظایف سیستم سوخت رسانی خودرو

وظیفه‌ سیستم سوخت‌رسانی در خودروها تزریق مخلوط هوا و سوخت بهینه شده به موتور خودرو است. این کار باید متناسب با شرایط عملکردی موتور در هر لحظه انجام شود. به این معنی که، سوخت رسانی باید متناسب با شرایط مختلف موتور در طول حرکت انجام شود. یعنی در زمان‌های استارت اولیه و هنگامی که موتور سرد است، فاز پس از استارت و گرم شدن موتور، موقع به حرکت در آمدن و شتاب‌گیری خودرو، موتور نیاز دارد که سوخت با سرعت‌های متفاوتی درون آن تزریق شود و سیستم سوخت‌رسانی باید این سرعت‌ها را ضمن تزریق تنظیم کند.

انواع سیستم سوخت رسانی خودرو

سیستم‌های سوخت‌رسانی به ۲ دسته کلی کاربراتوری و انژکتوری تقسیم می‌شود. سیستم‌های کاربراتوری تنها سیستم رایج تا پیش از ۱۹۸۰ بودند. اما از دهه‌ ۸۰ میلادی به بعد، خودروسازان به فکر مدیریت بهینه‌ سوخت در خودرو و به دنبال آن مدیریت عملکرد موتور به طور گسترده‌تر افتادند. چرا که در غیر این صورت، قادر به سازگاری با قوانین زیست محیطی نبودند و صنعت خودروسازی آسیب جدی در مواجه با این قوانین می‌دید. همچنین سیستم‌های قدیمی قادر به تامین نیاز‌های موتورهای جدید‌تر نبودند. بنابراین سیتم‌های انژکتوری پا به این عرصه گذاشتند. تفاوت عمده‌ این دو سیستم در نحوه‌ تزریق سوخت درون سیلندرها است. سیستم‌های انژکتوری سوخت را به صورت ذرات بسیار ریز درون سیلندر می‌پاشند، در حالی که سیستم‌های کاربراتوری سوخت را درون سیلندر می‌ریزند.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.2/5 - (27 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *