بهترین مکمل بنزین برای لاماری
با توجه به پیشرفت در ساخت خودروها در سال های اخیر ، موتور خودروها با توجه به تکنولوژی جدید به کیفیت بنزین حساس تر شده است. اما از آنجایی که کیفیت بنزین کنونی انتظارات را به خوبی برآورده نمیسازد بهترین پیشنهاد استفاده از مکمل های بنزین است که قابلیت های بیشماری برای موتور خودرو دارند . از آنجا که خودرو لاماری یکی از ماشین هایی است که کیفیت بنزین برای آن دارای اهمیت است بهترین پیشنهاد میتواند سوپر اکتان بوستر مدپاتکس باشد.
چه مکملی برای لاماری مناسب است؟
عدد اکتان نشانگر میزان کیفیت و نحوه عملکرد بنزین است و هرچه این عدد بالاتر باشد موتور عملکرد و سوخت بهتری دارد. به این ترتیب هرچه موتور خودرو قدرتمندتر و با عملکرد بالاتر باشد لازم است از بنزین با اکتان بالاتر استفاده شود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس بهترین پیشنهاد ما برای بالا بردن عدد اکتان بنزین و بهبود عملکرد موتور خودرو به شما است .
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر
اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.
چرا سوپر اکتان مدپاتکس بهترین مکمل برای لاماری است ؟
سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور خودرو لاماری دارد همچنین سوپر اکتان بوستر مدپاتکس به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را دارا می باشد. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی برای خودرو لاماری و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین می شود.
تاریخچه لاماری در ایران
پس از ممنوعیت واردات خودرو در سال 1397، شرکت آرین موتور، دستش از میتسوبیشی و برند لوکس DS کوتاه شد و نتوانست این محصولات محبوب را به ایران بیاورد. این ماجرا سبب شد تا این شرکت، خط تولید جدیدی را احداث کند تا محصولاتش را به صورت مونتاژی، در کشورمان عرضه کند. به این ترتیب، شرکتی با نام «آرین پارس موتور» تاسیس کرد و ابتدا خودروهای تجاری جک (JAC) شامل کامیونت جک و همچنین ون جک سانری را به تولید رساند. بعد از این خودروها، اولین محصول سواری که آرین پارس، روی آن دست گذاشت، خودرویی متعلق به شرکت دانگفنگ بود که البته در بازار چین، تحت برند فورتینگ (FORTHING) فروخته میشود اما در اکثر بازارهای صادراتی، با همان لوگوی معروف DFM بدست خریدارانش میرسد. نام این اصلی کراساور، دانگفنگ T5 EVO است ولی برای بازار ایران، شرکت آرین پارس موتور، نامش را ایما (EAMA) گذاشته و آنرا با برند لاماری (LAMARI) به بازار کشورمان معرفی کرده است.
طراحی ظاهری لاماری
طراحی دماغه لاماری ایما بر مبنای سبک ترند روز طراحی شده است و با این دیلایتهای باریک، جلوپنجره بزرگ و چراغهای اصلی که همچون دو دندان نیش ترسناک از دو سمت دهانش بیرون زدهاند، خیلی وحشی و درندهخو به چشم میآید. خطوط کلی بدنه نیز سیال و شناور ترسیم شدهاند و اوج هنر طراحان این بوده که قوس کاپوت، شیب انتهای سقف و خطوط مواج بدنه، از هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر برخوردارند.
طراحی داخلی لاماری
یکپارچگی نمایشگرهای جلو (مرکزی و کلاستر) و همچنین استفاده از دریچههای تهویه دایرهای شکل، به یاد محصولات مرسدس بنز می افتیم. نمایشگرهای به هم پیوسته جلو هم عریض و کارآمد هستند . لاماری برای 5 سرنشین بزرگسال با جثه متوسط یا 4 سرنشین درشت و یک کودک جای کافی دارد. دربرگیرندگی صندلیها و ارگونومی آنها نیز مناسب است و به این سادگیها از سواری خسته نخواهید شد.
مصرف سوخت لاماری
مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد لاماری ایما ایکس هم به ترتیب برابر با 6.9 لیتر در صد کیلومتر و 9.5 ثانیه است. البته در مشخصات لاماری ایما ایکس شاهد یک تغییر مثبت نسبت به نمونه اولیه هستیم و آن، مجهز شدن گیربکس به حالت تیپ ترونیک است.