تمیزکننده باک بنزین

همه ما می‌دانیم در طول زمان رسوبات در ته باک جمع می‌شود و احتمال خرابی پمپ را افزایش می‌دهد، برای همین معمولا ما برای تعمیر یا تعویض پمپ، باک را باز می‌کنیم که هم زمان بر می‌باشد و هم هزینه ‌های اضافی را به ما تحمیل می‌کند. لذا برای جلوگیری از هزینه های اضافی، می‌توانیم از محصولاتی که برای همین منظور (پاک کننده و تمیز کننده باک) وجود دارد، استفاده کنیم. محلول سوپر کلینر نانو مخصوص مشکلاتی مثل رسوب ته باک و تمیز کننده باک می باشد.

سوپر کلینر نانو
Super Cleaner Nano

پاکسازی سوپاپ ها، انژکتور ها، سرشمع ها
حجم خالص: 280 میلی لیتر

شستشوی کامل انژکتورها
پاکسازی داخل محفظه احتراق
پاک سازی سوپاپ ها و سر شمع ها
شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
افزایش طول عمر مفید موتور خودرو
پاک سازی باک بنزین و پمپ بنزین خودرو
هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار استفاده شود

قیمت مکمل بنزین سوپر کلینر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

دلایل رسوب گرفتن باک

به دلایل مختلفی ممکن است باک سوخت خودرو به‌مرور زمان رسوب بگیرد.

ورود گردوخاک

یکی از این دلایل، ورود گردوخاک به باک است. به‌عنوان‌مثال، کثیفی بدنه خودرو ممکن است هنگام سوخت‌گیری وارد باک شود. حتی در همان زمان سوخت‌گیری هم ممکن است گردوخاک هوا با بنزین به باک راه پیدا کند.

عوامل محیطی

علاوه بر این، ممکن است در مخازن سوخت پالایشگاه‌ها یا پمپ‌بنزین‌ها و همین‌طور کامیون‌های انتقال سوخت آلودگی و رسوبات وجود داشته باشد و این رسوبات نهایتاً به باک خودرو وارد شود؛ اما علاوه بر گردوخاک، وجود آب در بنزین هم می‌تواند باعث رسوب گرفتن باک شود. البته آب در بنزین تولید نمی‌شود بلکه به دلایلی مثل رطوبت هوا خصوصاً در مناطق شرجی می‌تواند به بنزین وارد شود که خسارت‌های زیادی به دنبال خواهد داشت.

تشخیص وجود آب در بنزین

اگر در بنزین آب وجود داشته باشد، رنگ سوخت تیره‌تر خواهد بود. همچنین در این صورت، ممکن است از باک سوخت خودرو بوی بدی به مشام برسد. علاوه بر این، در صورت وجود آب در باک سوخت خودرو ممکن است با مشکلاتی در احتراق موتور و شتاب گیری خودرو و همین‌طور توقف ناگهانی مواجه شوید

متداول‌ترین نوع رسوب در باک بنزین

یکی از متداول‌ترین نوع رسوبی که در باک خودروهای بنزینی جمع می‌شود چیزی است که به آن لجن بنزین گفته می‌شود. این ماده‌ای شبیه جلبک است که در ته باک جمع می‌شود و می‌تواند مسیر عبور سوخت از فیلتر بنزین را مسدود کند.

تاثیر لجن بنزین بر خودرو

همانطور که گفتیم متداول‌ترین نوع رسوب لجن بنزین است، هم می‌تواند به باک سوخت خودرو آسیب زده و آن را تخریب کند و هم مسیر عبور سوخت از فیلتر بنزین را مسدود کند که در این صورت جریان بنزینی که به موتور می‌رسد بسیار کمتر خواهد شد. علاوه بر این، یکی از دلایل اصلی خراب شدن فیلتر بنزین و پمپ بنزین خودرو همین رسوباتی است که در باک جمع می‌شود. درنهایت، ورود رسوبات بنزین به قسمت پیشرانه می‌تواند به قطعات حساس آسیب جدی وارد کند.

مشکلاتی که رسوب گرفتن باک به دنبال خواهد داشت

بنزین پیش از آنکه به پیشرانه برسد، از فیلتر بنزین عبور می‌کند تا آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و ناخالصی‌های آن تصفیه شده و وارد موتور نشود. بیشتر فیلترهای بنزین بخش عمده‌ای از رسوبات بنزین را گرفته و آن را تمیز می‌کنند اما اگر رسوبات باک بیش از اندازه باشند ممکن است از فیلتر بنزین عبور کرده و نهایتاً وارد سیستم سوخت‌رسانی موتور شوند که این می‌تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.7/5 - (43 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *