تعمیر انژکتور یا تمیز کردن انژکتورها

انژکتور وظیفه پاشش سوخت را بر عهده دارد کـــه هر چند وقت یکبار باید شستشو شود تا مواد ناشی از گذر بنزین کـــه به مرور زمان در آن رسوب می کند شسته شود. وظیفه انژکتورها این اســـت کـــه سوخت را در زاویه مناسب و به مقدار موردنیاز برای کارکرد بهینه موتور به داخل آن بپاشند و از آنجا کـــه در هر موتور چندین انژکتور وجود دارد کـــه باید سوخت را به‌ صورت یکنواخت بپاشند، تنها یک انژکتور کثیف ميتواند در عملکرد موتور تأثیر بگذارد. سوپر کلینر نانو جدیدترین و قوی ترین محصول مخصوص پاکسازی کامل مسیر سوخت رسانی می باشد. این محلول که در دسته تمیزکننده ها قرار دارد، تمرکزش کاملا بر پاکسازی سیستم سوخت رسانی خودرو می باشد.

سوپر کلینر نانو
(Super Cleaner Nano)

روانکاری سیستم سوخت
ایجاد لایه محافظ با ماندگاری بالا در کل مسیر سوخت رسانی

شستشوی کامل انژکتورها
پاکسازی داخل محفظه احتراق
پاک سازی سوپاپ ها و سر شمع ها
شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
افزایش طول عمر مفید موتور خودرو
پاک سازی باک بنزین و پمپ بنزین خودرو
هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار استفاده شود

قیمت مکمل سوپر کلینر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

دیر یا زود انژکتورهای خودروی شما کثیف خواهند شد یا تا حدی مسدود ميشوند. این موضوع به‌خصوص در خودروهایی کـــه در سیکل‌های کوتاه‌مدت حرکت ميکنند، بیشتر اتفاق ميافتد (مانند پیمودن مسافت‌های کوتاه در شهر) زیرا روشن و خاموش کردن مکرر موتور، گرفتگی انژکتورها را افزایش ميدهد. این موضوع یکی از مسائل غیرقابل‌اجتناب در قلمرو عملکرد موتورهای انژکتوری اســـت. لذا برای جلوگیری از هزینه های اضافی، می‌توانیم از محصولاتی که برای همین منظور (پاکسازی سوپاپ ها، انژکتور ها) وجود دارد، استفاده کنیم.

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

نحوه کار کردن انژکتور

نحوه کار کردن انژکتور
نحوه کار کردن انژکتور

کنترل کننده این قطعه ایسیو است. سوخت با فشار در پشت انژکتور قرار می گیرد. درون این قطعه یک سیم وجود دارد و زمانی که جریان الکتریکی به این سیم برسد باعث می شود سوزن انژکتور باز شود و سوخت وارد سیلندر شود. ایسیو باید کنترل جریان را مدیریت کند تا سوخت به میزان لازم به موتور برسد. اگر مدت زمان این جریان الکتریکی که به انژکتور می رسد زیاد باشد سوخت بیشتری هم وارد مانی فولدر می شود و در واقع خودرو با مشکل افزایش مصرف سوخت مواجه می شود. منیفولد بخشی است که سوخت را از انژکتور گرفته و زمانی که میل لنگ یک دور می چرخد مقداری از سوخت را وارد سیلندر می کند.

نشانه های خرابی انژکتور

نشانه های خرابی انژکتور
نشانه های خرابی انژکتور

-توان موتور خودرو کاهش می یابد
-خودرو به خوبی روشن نمی شود
-میزان آلایندگی خودرو افزایش می یابد
-عمر کاتالیست خودرو کاهش می یابد
-عملکرد سنسور اکسیژن خودرو دچار مشکل می شود و عمر این سنسور کاهش می یابد
-مهم ترین نشانه مشکل در این قطعه افزایش مصرف سوخت است
-موتور خودرو دچار لرزش شده
-آمدن بوی سوخت در خودرو
-خراب شدن سوزن انژکتور



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *