سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی کاهش یافت

سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی در سراسر کشور به جز استان‌های مرزی، به ۵٠ لیتر کاهش یافت. این سقف تا پیش از این ۶٠ لیتر به ازای هر نوبت بود. به عبارتی دارندگان کارت سوخت شخصی با استفاده از این کارت، می‌توانند حداکثر ۵٠ لیتر بنزین در هر نوبت سوخت‌گیری دریافت کنند. همچنین دارندگان کارت سوخت شخصی تنها دو بار در شبانه‌روز امکان استفاده از این کارت را خواهند داشت .

علاوه‌بر تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی، محدودیت‌هایی برای کارت سوخت جایگاه‌ها نیز در نظر گرفته شده است. سقف سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه‌ها، ۸۰۰۰ لیتر در یک شبانه‌روز است. طی مدت اخیر کارت سوخت‌هایی با سهمیه ۷۰۰۰ لیتری در جایگاه‌های سوخت توزیع شده‌اند. تعداد قابل استفاده از هر کارت جایگاه برای سوخت‌گیری در هر شبانه روز ۲۵۵ بار است و بیش از این تعداد، آن کارت تا ساعت صفر روز بعد، قابل استفاده نخواهد بود.

کاهش مصرف بنزین با استفاده از مکمل سوپر اکتان بوستر

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس یک مکمل بنزین ایرانی قدرتمند می باشد که به واسطه فناوری انحصاری نانو که در تولید آن به کار رفته است موفق به اخذ انواع تاییدیه رسمی از مراجع ذی صلاح شده است. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین می شود. همچنین این مکمل سوخت عدد اکتان بنزین را تا حد استاندارد جهانی نیز بالابرده و باعث افزایش کیفیت سوخت می شود.

3.7/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *