بهترین مکمل بنزین برای آریزو6

با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت خودرو ها و بهر بردن از فناوری های جدید موتور خودرو ها به کیفیت بنزین حساس شده اند و عدم کیفیت مناسب بنزین به موتور آنها آسیب وارد میکند. پس به دلیل اینکه کیفیت بنزین کنونی انتظارات را برآورده نمیسازد استفاده از یک مکمل سوخت خوب به باعث بهبود کیفیت بنزین شود ضروری است تا به موتور خودرو آسیبی وارد نشود. سوپر اکتان بوستر مدپاتکس یکی از این مکمل ها است .

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

چرا سوپر اکتان بوستر مدپاتکس ؟

بهترین مکمل بنزین باید با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق که نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) دارد باعث افزایش طول عمر موتور شود . از دیگر مزایای بهترین مکمل بنزین افزایش اکتان سوخت ، افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور ، کاهش ناک موتور ، خنثی‌سازی اثرات سوخت نامرغوب و …. است.

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل برای آریزو6

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را دارا می باشد. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی برای خودرو آریزو 5 و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین می شود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

محافظ مخصوص موتور خودرو
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص انواع خودرو

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

تاریخچه آریزو 6

چری آریزو6 سومین عضوی بود که در سال 2016 به این خانواده ملحق شد. اما در شرایطی که به نظر نمی‌رسید عرضه مدلی بین آریزو 5 و آریزو 7 چندان منطقی باشد ، ناگهان چری غافلگیرمان کرد و در نمایشگاه خودرو پکن 2018 از خودرویی به‌نام آریزو GX پرده برداشت؛ خودرویی که حالا با نام آریزو 6 در کشورمان شناخته می‌شود. چینی‌ها، آریزو6 را با پلتفرم M1X ساخته‌اند؛ یعنی همان پلتفرمی که با همکاری جگوار لندرور، برای خودروهای چری طراحی و تولید شده است.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

طراحی داخلی آریزو 6

آریزو 6 علاوه بر طراحی جذاب خارجی ، دارای طراحی داخلی زیبا و جذابی نیز می باشد . نمایشگر دوگانه 20 اینچی (صفحه کیلومتر 10 + صفحه نمایش 10) ، تریم داخلی زیبا و تغییر رنگ فضای داخلی از دیگر دلایل جذابیت خودرو آریزو 6 GT می باشد که این طراحی با استفاده از مواد با کیفیت و خطوط ظریف و مدرن ، فضایی لوکس و اسپرت برای راننده و سرنشینان آن فراهم آورده است .

طراحی خارجی آریزو 6

طراحی جلو خودرو بر اساس حرف X طراحی شده که خودرو را عضلانی تر نمایش میدهد و استفاده از جلوپنجره مشبک سبب می شود گردش هوای کافی جهت خنک شدن موتور خودرو همواره در دسترس باشد. طراحی چراغهای عقب خودرو به صورت ماتریسی و مجهز به لامپ LED می باشد که روشنایی کافی جهت دیده شدن خودرو در هر شرایط آب و هوایی را ممکن می سازد. همچنین طراحی بدنه و خطوط بکار رفته در آن علاوه بر ظاهر مدرن ضریب ایرودینامیک قابل قبولی را برای خودرو فراهم آورده است.

مصرف سوخت آریزو 6

مشخصات فنی چری آریزو 6 این خودرو را جزو خودروهای قدرتمند قرار می دهد و مجهز شدن آن به موتوری با قدرت 147 اسب بخار به ازای هر 5500 دور در یک دقیقه، مهر تاییدی بر این ادعا است. ظرفیت و گنجایش موتور نصب شده بر روی این خودرو چینی 1.5 لیتر است و مقدار شتاب 0 تا 100 آن 9 ثانیه است که این مقدار شتاب، خود کماکان گواه قدرت فنی بالای چری آریزو 6 است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *