مکمل بنزین ایرانی

تعداد زیادی از دارندگان خودرو از بالا بودن میزان مصرف سوخت گله دارند در صورتی که می توان با استفاده دوره ای از اکتان بوسترها این مقدار را به طرز چشمگیری کاهش داد. کیفیت پایین بنزین معمولی و ناخالصی های موجود در آن همیشه نارضایتی صاحبان خودرو را به همراه داشته است و سبب افزایش مراجعات مکرر مردم به تعمیرگاه های انژکتور و کاربراتور به علت نقص فنی خودرو شده است. اگر از بنزین معمولی برای خودروی خود استفاده می‌کنید و یا موتور خودرو شما توربو یا حساس است، حتما از اکتان بوستر استفاده کنید.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین

سوپر اکتان بوستر یکی از تولیدات گروه مدپا می باشد. این مکمل خواص زیادی برای خودرو به‌خصوص در بخش سیستم احتراق دارد. سوپر اکتان بوستر را به باک اضافه کنید و پس از ترکیب شدن با سوخت وارد سیستم احتراق می‌شود. ساختار این محلول به‌گونه‌ای است که علاوه‌بر تمیزکردن بخش‌های حساس نقشی محافظتی نیز ایفا می‌کند. این مکمل سوخت سبب بهبود عملکرد محفظه احتراق می‌شود و در بهبود عملکرد سیستم سوخت به‌خوبی انجام وظیفه می‌کند. بهبود عملکرد محفظه‌ی احتراق رابطه‌ی مستقیمی با راندمان خودرو داشته؛ در نتیجه میزان هزینه‌های تعمیر و نگهداری نیز کاهش خواهد یافت. ا

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
مخصوص موتورهای توربو، GDI و تقویت شده

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.


مکمل بنزین ایرانی و نحوه عملکرد آن

استفاده از سوخت با اکتان بالا
اهمیت استفاده از سوخت با عدد اکتان بالا

بهترین مکمل بنزین ایرانی یکی از مهم ترین مشکلات موتور خودرو که انفجار آن است را حل می کند. بنزین ماده ای است که خیلی زود در هوای آزاد از بین می رود و برای این که بر چیزی تاثیر بگذارد به یک محرک اصلی نیاز دارد. دما و اکسیژن بر روی سوخت خیلی تاثیر گذار هستند و در چنین مواقعی بنزین با یک انفجار مشتعل می شود و موتور خودرو را دچار شوکی می کند که این عمل را ناک میگویند. این موضوع را می توان با اکتان بوستر ایرانی حل کرد.
ولی اگر به آن توجه نکنیم و این اتفاق چند بار برای خودرویمان پیش بیاید، ممکن است عوارض جبران ناپذیر را برای موتور خودرو به وجود بیارد یا اینکه قسمت های دیگر موتور مانند سیلندر یا سر سیلندر را درگیر کند. در چنین مواقعی خودروی ما دچار ناک می شود که این مشکل به صورت ضربه یا لرزش قطعات فلزی نمایان می شود. در این مواقع مکمل بنزین ایرانی از ایجاد چنین مشکلی برای موتور خودرو جلوگیری می کند. مکمل سوخت چگونه این کار را انجام می دهد؟ مکمل بنزین مخلوطی از ترکیبات سوخت هیدروکربنی است که عدد اکتان بنزین را افزایش داده و پایدار می کند و از به وجود آمدن انفجار در موتور جلوگیری می کند و همین عامل باعث می شود که دیگر خودروی شما دچار ناک نشود چون اگر موتور خودرویتان دچار ناک شود برای تعمیر آن باید هزینه و وقت زیادی را صرف کنید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

فواید استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی مدپاتکس

۱- قدرت موتور خودرو افزایش پیدا می کند و در نتیجه شاهد عملکرد بهتری از خودرو می شویم.
۲- همان طور که گفتیم مکمل های سوخت باعث می شود که کربن کمتری در موتور تجمع کند و همین باعث می شود که هنگام رانندگی خودرو میزان کمتری آلایندگی تولید کند.
۳- افزایش توان اسب بخار که با افزایش تراکم سوخت بالا و اکتان بالا این اتفاق رقم می خورد.
۴- اکتان بوستر از ضربه های ایجاد شده به موتور خودرو جلوگیری می کند و موتور خودرو دچار ناک نمی شود.
۵- استفاده از مکمل بنزین راحت است و خودتان می توانید این کار را انجام بدهید.
۶- کاهش مصرف سوخت از دیگر ویژگی های مکمل بنزین می باشد.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.6/5 - (27 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *