مشکلات عمده رانندگان ( پراید ، 206 ، پژو ، زانتیا ،mvm 110 ، )

یکی از مشکلات عمده رانندگان استفاده از سوخت بی کیفیت می باشد. متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور خودرو آسیب وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور مضر است. محلول های سری جدید نانو با توانایی افزایش چشمگیر عدد اکتان تا حداکثر 12 واحد RON و تا 4 واحد MON کمک به حذف ناخالصی های بنزین می توانند علاوه بر کاهش ناک و لرزش و صدای موتور، کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت و شتاب موتور را نیز به همراه داشته باشند.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

بهترین مکمل بنزین ایرانی
بهترین اکتان بوستر ایرانی

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و روانکاری موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

پرايد

اين خودرو يكی از كم مصرف ترين و البته كم هزينه ترين خودروهای توليدی كشور است چرا كه قطعات يدكی آن در مقايسه با ديگر خودروها بسيار ارزان قيمت بوده و البته كيفيت پايين تری نيز دارند.

مشکلات عمده رانندگان
خودروی پراید
اين خودرو بيشتردر حوزينگ ديفرانسيل و بلبرينگ های حوزينگ دچار خرابی میشود كه درخوش بينانه ترين حالت 100هزارتومان هزينه تعميرات در بر خواهد داشت كه البته اين رقم به 250 هزار تومان نيز با توجه به شدت آسيب ديدگی خواهد رسيد. قسمت جلوبندی نيز از ناحيه ی پلوس آسيب پذيراست چرا كه پلوس های اين خودروضعيف بوده و ممكن است زود به زود خراب شوند.اما بدليل اين كه جلوبندی این خودروپيچيده نبوده و تعميرات آن ساده است با هزينه كمی تعمير میشود ناگفته نماند كه پلوس پرايد حدود 45 تا 50 هزارتومان قيمت دارد كه البته كيفيت مناسبی هم ندارد به همين دليل خيلی زود آسيب پذير است.

پژو206

يكی از محبوب ترين خودرو های ايران پژو206 است. اين خودرو در تيپ های مختلفی به بازار عرضه ميشود، خودروی هاچ بك كه مدل های صندوق دار آن نيز درچند سال اخير راهی بازار شد و با اقبال خوبی نيز همراه بود. ضعف جلوبندی در اين خودرو بعضا به چشم مي خورد و به اين مشكل ميتوان احتمالا ايرادات برقی را هم اضافه كرد. البته مشكلات برقی دراكثر خودروهای فرانسوی وجود دارد ولی درمدل های جديد پژو 206 اين ايرادات تا حدودی گزارش شده است.

مشکلات عمده رانندگان
206خودروی پژو
تعويض جلوبندی كامل اين خودرو از 300 تا 400 هزارتومان هزینه در برخواهد داشت اما روغن ريزی های آن نيز كه بيشتر از جعبه فرمان و اورينگ های پای فيلتر نشات می گيرد را بايد مد نظر قرارداشت تا در صورت بروز نشتی، نسبت به رفع آن اقدام كرد.
روغن ريزی جعبه فرمان درحدود 250 هزارتومان هزينه در بر دارد. همچنين مصرف بالای سوخت خودروهای پژو 206 كه قابل حل است. پژو 206 اتوماتيك نيزعلاوه برداشتن اين ايرادات احتمالی، گيربكس هايی دارد كه ممكن است صاحب خود را راهی تعميرگاه كند كه البته تعمیر كاران اين گيربكسها نيز زياد نبوده وهمين موضوع، اندكی كار را سخت می كند.حال به اين مشكل، هزينه بالای تعميرات را نيز اضافه كنيد كه از 250هزار تومان تا يك ميليون و 400 هزارتومان متغير است.

خانواده پژو و سمند

پژو405، پارس وسمند كه تقريبا دراكثر قطعات با يكديگر مشترك هستند نيز مشكلات خاص خود را دارند. پژو405 كه پيرترين خودرو پژو در بازار ايران به حساب میآيد، اين روزها با كم اقبالی مواجه شده است و ديگر دربازار خريدار آنچنانی همچون گذشته را ندارد. البته اين كم اقبالی ازكاهش كيفيت سا خت و مصرف بالای اين خودرو نشات میگيرد.

مشکلات عمده رانندگان
خودروی پژو و سمند
برخی اوقات دربعضی ازنمونه های صفركيلومترصدای زوزه ی ديفرانسيل شنيده میشود وراننده بايد با آن خوبگيرد.اما سمند اين روزها طرفداران زيادی داشته و يك خودروی خانوادگی نيز به حساب میآيد وضعيت بسيار بهتري دارد. ازسوی ديگر پژوپارس هم بعضا با مشكلاتی مواجه میشود. اين خودرو در واشر سرسيلندر ضعيف است چرا كه بعد از مدتی ممكن است خراب يا پوسيده شود و نياز به تعويض داشته باشد. البته هزينه تعميرآن كم نيست و درحدود 350 هزارتومان است. جلوبندي پژو پارس از جلوبندي خانواده پژو 206 بهتر بوده و مشكلات كمتری دارد اما ايرادات برقی درآنها ديده می شود.

MVM110

خودرويی كوچك كه جايگزين ماتيز در بازار شد. اين خودرو در اوايل ورود به بازار ايران با مشكلات زيادی مواجه بود كه البته مسئولين اين شركت اعلام كردند كه مشكلات تا حد زيادی برطرف شده است. تعمير كاران بعضا از خرابی گيربكس اين خودروسخن می گويند. قسمت كلاج ودنده ها مشكلات احتمالی دارند و در سيستم برقی اين خودرو همانند دريچه ی گاز نيز در برخی موارد مشكل به چشم میخورد. گيربكس اين خودرو دردو نمونه است كه يكی پنج سرعته دستی بوده كه گفته می شود دنده های برنجی آن ضعيف است وديگری گيربكس های اتوماتيك، كه در سنسور گيربكس ممكن است دچار خرابی شده و با مشكل مواجه شود.

مشکلات عمده رانندگان
خودروی mvm110
اين در حالی است كه موتور اين خودرو خوب و بی استهلاك است. هزينه تعميرات گيربكس دستی اين خودرو در حدود 250 هزار تومان است كه اين رقم درگيربكس اتوماتيك درخوش بينانه ترين حالت 400 هزار تومان هزينه دارد و شايد به يك ميليون و 200 هزار تومان هم برسد.اگر استپر موتور نيزخراب شود بايد دريچه ی گازنيزتعويض گردد كه این دریچه حدود 90 تا 110 هزار تومان قيمت دارد.

زانتيا

اين خودرو در اوايل حضور در بازار ايران به دليل داشتن سيستم تعليقی متفاوت و البته شتاب و سرعت خوب مورد توجه بسياری از مردم قرار گرفت. اما بعد ازحضورچند ساله اين خودرو دربازار،همگان به استهلاك بالای آن پی بردند وتا حدی ازمحبوبيت آن کاسته شد. خودرويی كه ديگر ازچرخه ی توليد خارج شده ونمونه های صفركيلومتر آن دربازار وجود ندارد.اين خودرو كه سيستم تعليق معروفی دارد يكی از پر استهلاك ترين خودرو های بازاربه حساب میايد كه قيمت بالای قطعات يدكی آن را نيز بايد به آن اضافه كرد.

مشکلات عمده رانندگان
خودروی زانتیا
عمده ايرادی كه برای اين خودرو به وجود می آيد روغن ريزی سيستم هيدروپنوماتيكی آن است.سيلندرهای ترمز، پمپ هيدروليك وديگر قطعات اين سيستم خيلي زود مستهلك می شوند كه هزينه های تعمير و رفع ايراد اين سيستم حداقل حدود 500 هزار تومان آب می خورد كه البته بسته به درصد خرابی اين رقم بالاترهم می رود.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *