روش تولید اکتان بوستر ایرانی

اکثر خودروها از موتورهای ۴ زمانه بنزینی تشکیل می شوند که می توان گفت همان مرحله تراکم هستند یعنی زمانی که سیلندر پر از هوا و سوخت در پیستون می شود که حجم آن کاهش خواهد یافت قبل از اینکه سیستم جرقه زنی اقدام به جرقه زنی توسط شمع بنماید مقدار این تراکم را نسبت تراکم یا عدد اکتان می گویند. موتورها ممکن است نسبت تراکم بین ۷ تا ۹ باشند.

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

افزایش عدد اکتان بنزین با سوپر اکتان بوستر مدپاتکس

اکتان بوستر باعث زیاد شدن میزان اکتان بنزین می شود که این امر موجب افزایش کیفیت بنزین و احتراق بنزین در سیلندر می شود. که امری بسیار تاثیرگذار بر روی موتور خواهد بود یکی از مواردی که اهمیت بالایی در کارایی موتور خودرو دارد، کیفیت بنزین مصرفی است. عدد اکتان بنزین‌های تولیدی در ایران، نشانگر نداشتن کیفیت مناسب بنزین است. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب دیدن موتور خودرو باید به طریقی عدد اکتان بنزین مصرفی خودور را بالا ببریم. با کمک اکتان بوستر مدپاتکس می‌توان عدد اکتان بنزین را افزایش داد و کیفیت بنزین را بهبود بخشید.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین  سوپر اکتان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره

هرچه بنزین مصرفی ما بهتر باشد، موتور خودرو کمتر آسیب می‌بیند. محلول های سری جدید نانو با توانایی افزایش چشمگیر عدد اکتان تا حداکثر 12 واحد RON و تا 4 واحد MON کمک به حذف ناخالصی های بنزین می توانند علاوه بر کاهش ناک و لرزش و صدای موتور، کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت و شتاب موتور را نیز به همراه داشته باشند.
اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

ترکیبات کلی همه اکتان بوستر

اکتان بوستر ترکیبی نفتی است که بین ۷۰ تا ۱۷۵ درجه سانتی‌گراد تقطیر می‌شود و حاوی هیدروکربن‌های C5 تا C11 یا C12 می‌باشد. اکتان بوستر مجموعه‌ای از هیدروکربن‌ها است مانند پارافین‌ها (آلکان‌ها) نفتن‌ها (سیکلوآلکان‌ها) و اولفین‌ها (آلکن‌ها) اما می‌شود هیدروکربن های (C8H18) را به عنوان یکی از ترکیبات مشخص در اکتان بوسترها دانست. به‌طور کلی اکتان بوستر معمولی عمدتاً مخلوطی است از پارافین‌ها، آلکان‌ها، نفتن‌ها، سیکلو آلکان‌ها، آروماتیک‌ها و اولفین‌ها آلکن‌ها.

چگالی اکتان بوستر

چگالی اکتان بوستر ۰.۶۸۰ گرم بر سانتی‌متر مکعب است و به همین دلیل همیشه بر روی آب شناور می‌ماند.

اکتان بوستر چگونه و در کجا تولید می شود؟

اکتان بوستر در پالایشگاه‌های نفت تولید می‌شود. ماده‌ای که با تقطیر از نفت خام جدا و پالایش می‌شود که ویژگی‌های مورد نیاز را برای موتورهای پیش رانه دارد و بخشی از مخلوط سوخت را تشکیل خواهد داد. توده اکتان بوستر شامل هیدروکربن‌هایی دارای پنج تا هشت اتم کربن در هر مولکول می‌باشد.

مزایای اکتان بوستر برای خودروها

اکتان بوستر مزایای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش عملکرد موتور

اکتان بوستر برای افزایش تراکم سوخت قبل از احتراق به کار می‌رود. در نتیجه، قدرت موتور خودرو افزایش یافته و کارایی آن بهتر خواهد شد.

افزایش توان (اسب‌بخار)

موتور خودروی شما برای عملکرد بهتر باید سطح اکتان بالاتری داشته باشد. افزایش نسبت تراکم سوخت با اکتان بالا باعث افزایش توان یا اسب بخار می‌شود.

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای

اکتان بوستر باعث می‌شود کربن کمتری در موتور تجمع کند و با این کار به کاهش آلایندگی کمک می‌کند. تجمع بیش‌ازحد کربن در موتور خودرو به عملکرد ضعیف و حتی متوقف‌شدن خودرو می‌شود.

جلوگیری از ضربه‌زدن موتور

ضربه موتور یا ناک (knock) صدایی است که در اثر احتراق پیش از موعد مخلوط سوخت- هوا در سیلندر خودرو ایجاد می‌شود. استفاده از اکتان بوستر به‌مقدار مناسب می‌تواند به عملکرد درست خودرو کمک کند و احتمال آسیب‌دیدن موتور را به‌دلیل ضربه کاهش دهد.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. احسان گفت:

    با سلام . دارای تاییدیه از مراکز مربوطه داخلی ویا خارجی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *