مشکلات عمده رانندگان ( پراید ، 206 ، پژو ، زانتیا ،mvm 110 ، )
یکی از مشکلات عمده رانندگان استفاده از سوخت بی کیفیت می باشد. متاسفانه کیفیت سوخت موجود در کشور شدیدا به موتور خودرو آسیب وارد می نماید. برای جلوگیری از خرابی موتور و صرف هزینه های گزاف تعمیرات پیشنهاد می شود حتما به توصیه کارشناسان توجه نمایید. عدم تنظیم نقطه احتراق باعث خام سوزی و دیرسوزی بنزین می شود که هر دو برای موتور مضر است. محلول های سری جدید نانو با توانایی افزایش چشمگیر عدد اکتان تا حداکثر 12 واحد RON و تا 4 واحد MON کمک به حذف ناخالصی های بنزین می توانند علاوه بر کاهش ناک و لرزش و صدای موتور، کاهش مصرف بنزین و افزایش قدرت و شتاب موتور را نیز به همراه داشته باشند.
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster
محافظ مخصوص موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و روانکاری موتور خودرو
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر
اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.
پرايد
اين خودرو يكی از كم مصرف ترين و البته كم هزينه ترين خودروهای توليدی كشور است چرا كه قطعات يدكی آن در مقايسه با ديگر خودروها بسيار ارزان قيمت بوده و البته كيفيت پايين تری نيز دارند.
پژو206
يكی از محبوب ترين خودرو های ايران پژو206 است. اين خودرو در تيپ های مختلفی به بازار عرضه ميشود، خودروی هاچ بك كه مدل های صندوق دار آن نيز درچند سال اخير راهی بازار شد و با اقبال خوبی نيز همراه بود. ضعف جلوبندی در اين خودرو بعضا به چشم مي خورد و به اين مشكل ميتوان احتمالا ايرادات برقی را هم اضافه كرد. البته مشكلات برقی دراكثر خودروهای فرانسوی وجود دارد ولی درمدل های جديد پژو 206 اين ايرادات تا حدودی گزارش شده است.
روغن ريزی جعبه فرمان درحدود 250 هزارتومان هزينه در بر دارد. همچنين مصرف بالای سوخت خودروهای پژو 206 كه قابل حل است. پژو 206 اتوماتيك نيزعلاوه برداشتن اين ايرادات احتمالی، گيربكس هايی دارد كه ممكن است صاحب خود را راهی تعميرگاه كند كه البته تعمیر كاران اين گيربكسها نيز زياد نبوده وهمين موضوع، اندكی كار را سخت می كند.حال به اين مشكل، هزينه بالای تعميرات را نيز اضافه كنيد كه از 250هزار تومان تا يك ميليون و 400 هزارتومان متغير است.
خانواده پژو و سمند
پژو405، پارس وسمند كه تقريبا دراكثر قطعات با يكديگر مشترك هستند نيز مشكلات خاص خود را دارند. پژو405 كه پيرترين خودرو پژو در بازار ايران به حساب میآيد، اين روزها با كم اقبالی مواجه شده است و ديگر دربازار خريدار آنچنانی همچون گذشته را ندارد. البته اين كم اقبالی ازكاهش كيفيت سا خت و مصرف بالای اين خودرو نشات میگيرد.
MVM110
خودرويی كوچك كه جايگزين ماتيز در بازار شد. اين خودرو در اوايل ورود به بازار ايران با مشكلات زيادی مواجه بود كه البته مسئولين اين شركت اعلام كردند كه مشكلات تا حد زيادی برطرف شده است. تعمير كاران بعضا از خرابی گيربكس اين خودروسخن می گويند. قسمت كلاج ودنده ها مشكلات احتمالی دارند و در سيستم برقی اين خودرو همانند دريچه ی گاز نيز در برخی موارد مشكل به چشم میخورد. گيربكس اين خودرو دردو نمونه است كه يكی پنج سرعته دستی بوده كه گفته می شود دنده های برنجی آن ضعيف است وديگری گيربكس های اتوماتيك، كه در سنسور گيربكس ممكن است دچار خرابی شده و با مشكل مواجه شود.
زانتيا
اين خودرو در اوايل حضور در بازار ايران به دليل داشتن سيستم تعليقی متفاوت و البته شتاب و سرعت خوب مورد توجه بسياری از مردم قرار گرفت. اما بعد ازحضورچند ساله اين خودرو دربازار،همگان به استهلاك بالای آن پی بردند وتا حدی ازمحبوبيت آن کاسته شد. خودرويی كه ديگر ازچرخه ی توليد خارج شده ونمونه های صفركيلومتر آن دربازار وجود ندارد.اين خودرو كه سيستم تعليق معروفی دارد يكی از پر استهلاك ترين خودرو های بازاربه حساب میايد كه قيمت بالای قطعات يدكی آن را نيز بايد به آن اضافه كرد.
محصولات مدپاتکس
انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster
افزایش قدرت بهسوزی
جلوگیری از انباشت کربن
جایگزین مناسب بنزین سوپر
افزایش شتاب و توان موتور
نانو سیلور
Nano Silver
مکمل بنزین و انژکتورشور
بهینه سازی مصرف سوخت
پاکسازی محفظه احتراق
کاهش دهنده ضربات و لرزش خودرو