بهترین مکمل بنزین برای آریزو5

کیفیت پایین بنزین به مرور باعث ایجاد صدمات زیادی به موتور خودروها مخصوصا موتورهای توربو، GDI و TGDI می شود . خودروی آریزو 5 یکی از خودروهایی است که کیفیت پایین بنزین به موتور توربو آن خسارت وارد میکند . بهترین مکمل سوخت برای آریزو 5 باید قابلیت اکتان افزایی و تنظیم نقطه احتراق که موجب کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن شتاب میشود را داشته باشد که سوپر اکتان بوستر مدپاتکس آن را فراهم میکند .

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

بهترین مکمل بنزین باید چگونه باشد؟
اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای آریزو 5
سابقه آریزو 5
طراحی داخلی آریزو 5
طراحی خارجی آریزو 5
مصرف سوخت آریزو 5

بهترین مکمل بنزین باید چگونه باشد؟

بهترین مکمل بنزین باید با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق که نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) دارد باعث افزایش طول عمر موتور شود . از دیگر مزایای بهترین مکمل بنزین افزایش اکتان سوخت ، افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور ، کاهش ناک موتور ، خنثی‌سازی اثرات سوخت نامرغوب و …. است.

اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای آریزو 5

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس به صورت کاملا انحصاری با فناوری نانو تولید شده است که تمامی مزایای بهترین مکمل بنزین ایرانی را دارا می باشد. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین مکمل بنزین ایرانی برای خودرو آریزو 5 و بهترین برند اکتان بوستر تولید شده در ایران است که توانایی افزایش و حفظ کیفیت بنزین را در داخل باک خودرو دارد و مانع افت کیفیت بنزین می شود.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

محافظ مخصوص موتور خودرو
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص انواع خودرو

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

سابقه آریزو 5

آریزو 5 یکی از خودروهای شرکت مدیران خودرو است که اولین بار در سال 1395 با موتور 1500 سی سی تنفس طبیعی و گیربکس های دستی و اتوماتیک CVT به بازار ایران راه پیدا کرد. نسل دوم این خودرو تا سال 1400 در ایران عرضه گردید و نسل سوم نیز در همین سال (1400) و با تغییرات فنی قابل توجه در بازار موجود است .

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

طراحی داخلی آریزو 5

آریزو 5 جدید از صفحه نمایشگر بزرگ تری استفاده کرده و کنسول مرکزی آن هم مرتب و شکیل تر از قبل شده است. به لطف بکارگیری جعبه دنده اتوماتیک CVT، شاهد طراحی جذاب و منظمی در کنسول ابزار و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده نیز هستیم.

طراحی خارجی آریزو 5

مشخصه اصلی آریزو 5 با توجه به ویژگی‌های فنی و هماهنگی بالای موتور و گیربکس تجربه رانندگی با شتاب و سرعتی هیجان‌انگیز است که این خودرو را به‌عنوان سدان اسپورت ام‌وی‌ام معروف کرده است. همین مؤلفه، سبب شده تا آریزو 5 اسپورت با ظاهری جدید به بازار ارائه شود. در آریزو 5 اسپورت، از ترکیب جلوپنجره و دیفیوزهای عقب جدید به همراه رینگ 17 اینچی با کالیپرهای قرمز استفاده‌شده که حس چالاکی و پویایی بیشتری به سدان اسپورت ام‌وی‌ام می‌بخشند.

مصرف سوخت آریزو 5

از مزایای این مدل مصرف نسبتاً خوب بنزین آن است که در سیکل ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند به همین دلیل مصرف سوخت پایین تری دارد و همچنین باک این خودرو ظرفیتی ۴۸ لیتری دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *