بهترین مکمل بنزین برای ال 90

با توجه به پیشرفت در ساخت خودروها در سال های اخیر ، موتور آنها با توجه به تکنولوژی جدید به کیفیت بنزین حساس تر شده است . اما از آنجایی که کیفیت بنزین انتظارات را به خوبی برآورده نمیسازد بهترین پیشنهاد استفاده از مکمل های بنزین است که قابلیت های بیشماری برای موتور خودرو دارند .

پترونانو بهترین مکمل سوخت ایرانی
حس خوب نظرات مشتریان عزیز
اولین مکمل سوخت اختصاصی برای موتورهای توربو، GDI و TGDI در ایران

بهترین مکمل بنزین برای ال 90 باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
نانو سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای ال 90
بررسی خودرو ال 90
موتور ال 90
مصرف سوخت ال90
تیپ های ال 90

بهترین مکمل بنزین برای ال 90 باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در واقع عدد اکتان نشانگر میزان کیفیت و نحوه عملکرد بنزین است و هرچه این عدد بالاتر باشد موتور عملکرد و سوخت بهتری دارد . به این ترتیب هرچه موتور خودرو قدرتمندتر و با عملکرد بالاتر باشد لازم است از بنزین با اکتان بالاتر استفاده شود . هرچه عدد اکتان یک سوخت بالاتر باشد ، امواج احتراق داخل سیلندر منظم تر پخش شده و سوخت آرامتر و بهتر می­سوزد . با این تفاسیر استفاده از مکملی که خواص اکتان افزایی داشته باشد ضروری است . عدد اکتان سوخت معمولی ۸۷ و سوخت عالی ۹۴ است .

نانو سوپر اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای ال 90

سوپر اکتان بوستر مدپاتکس با جلوگیری از تولید کربن و دوده و ممانعت از رسوب ناخالصی های بنزین در محفظه احتراق نقش مهمی در محافظت از محفظه داخل سیلندر(محفظه احتراق) و سوپاپ ها (دریچه های سوخت و دود ) و افزایش طول عمر موتور دارد . از دیگر مزایای سوپر اکتان بوستر مدپاتکس افزایش اکتان سوخت ، افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور ، کاهش ناک زدن موتور ، خنثی‌سازی اثرات سوخت نامرغوب و خنثی‌سازی کلیه اثرات منفی کارکرد درجای موتوراست .

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
Super Octane Booster

محافظ مخصوص موتور خودرو
بهترین مکمل بنزین ایرانی مخصوص انواع خودرو

افزایش شتاب و توان خودرو
محافظ مخصوص موتور خودرو
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین-سوپر اکتان بوستر
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

بررسی خودرو ال 90

ال 90 در سال 2004 توسط کمپانی رومانیایی داچیا (Dacia) که زیرمجموعه رنو فرانسه است به بازار جهانی عرضه شد. این سدان اقتصادی و ارزان‌قیمت در همان سال‌های ورود خود از استقبال خوبی برخوردار شد و توانست فروش خوبی را تجربه کند . در سال 1386 خودروسازی ایران تصمیم گرفت خودرویی مناسب خانواده برای جایگزینی با پراید به بازار عرضه کند. این خودرو که در ابتدا قرار بود با قیمتی نزدیک به قیمت پراید به بازار عرضه شود، پس از مدت‌ها کشمکش با یک رده قیمتی بالاتر در اختیار خریداران قرار گرفت. خودرویی که در ابتدا بانام L90 معرفی و بعدها بانام تندر ۹۰ شناخته شد.

موتور ال 90

پیشرانه تنفس طبیعی 1.6 لیتری 16 سوپاپ با 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور وظیفه تامین قوای حرکتی ماشین را به عهده گرفته است. این موتور بدلیل هماهنگی مناسب با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی ، شتاب قابل قبولی (به نسبت یک خودرو اقتصادی) به راننده ارائه می‌نماید .

مصرف سوخت ال 90

مصرف سوخت این خودرو در حالت ترکیبی، در مدل دستی ۶. ۹ لیتر و در مدل مجهز به جعبه دنده اتومات برابر با ۸. ۳ لیتر است و شتاب صفر تا صدی برابر با 10/2 و 11/7 ثانیه، به ترتیب در مدل‌های دستی و اتومات دارد. گفتنی است رنو تندر ۹۰ از استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره می‌برد.

تیپ های ال 90

سری تندر 90 از سال 86 در 6 مدل متنوع به بازار عرضه شده اند که این 6 مدل عبارتند از؛
1-تندر 90 E0
2-تندر 90 E1
3-تندر 90 E2
4-تندر 90 اتومات
5-تندر 90 پلاس
6-تندر 90 پلاس اتومات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *