مکمل سوخت

مکمل بنزین ایرانی مدپا تولید شده در داخل ایران و مناسب برای ترکیب با انواع بنزین های تولیدی در داخل ایران می باشد. مکمل بنزین ایرانی با خواص اکتان افزایی ( اکتان بوستر تا 10 واحد افزایش RON ) مخصوص بنزین های داخل ایران و همچنین کاهش فشار بخار بنزین RVP باعث بهسوزی – بهتر سوختن و کامل تر سوختن بنزین – در داخل محفظه احتراق خودرو می شود. سوپر اکتان بوستر مدپا بهترین اکتان بوستر ساخت ایران توانایی افزایش خواص اکتان افزایی بنزین تولید شده در داخل ایران را دارد. بنزین های معمولی تولید شده در داخل ایران دارای عدد اکتان RON از 85 تا 87 می باشند. سوپر اکتان بوستر توانایی افزایش عدد اکتان RON را تا 95 الی 96 دارد.

بهترین مکمل بنزین ایرانی
سوپر اکتان بوستر
(Super Octane Booster)

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل بنزین ایرانی

افزایش شتاب و توان خودرو 
محافظ مخصوص موتور خودرو 
کاهش صدا و لرزش موتور خودرو 
کاهش فشار بخار بنزین داخل باک
مخصوص موتور های توربو، GDI و TGDI
تنظیم نقطه احتراق و محافظت از موتور خودرو 
افزایش خواص اکتان افزایی مشابه بنزین سوپر

قیمت مکمل بنزین سوپر اکتان بوستر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو

مزایای مکمل‌های سوخت

اگر بخواهیم مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از مکمل بنزین را بیان کنیم، موارد زیر در صدر لیست خواهند بود:

بهبود عملکرد موتور

وقتی رسوبات موجود در سوخت از بین بروند، سوخت و مایعات راحت‌تر در سیستم موتور جاری می‌شوند. این بدان معناست که موتور با همان مقدار سوخت همیشگی، سایش و فرسایش کمتری را تجربه کرده و در حد توان خود عمل می‌کند.

حفظ کیفیت سوخت

سوختی که برای خودرو مصرف می‌کنید وقتی از قسمت‌های مختلف سیستم سوخت عبور می‌کند، تجزیه می‌شود. این تجزیه‌شدن باعث افت کیفیت سوخت می‌شود که آن هم به‌نوبه خود، به تشکیل رسوبات خورنده از جمله کثیفی چسبناک، زنگار و کربن می‌انجامد. این مواد می‌توانند دریچه‌های ورودی و دهانه‌های کاربراتور را مسدود کنند. استفاده از مکمل‌های سوخت می‌تواند باعث تثبیت سوخت و جلوگیری از افت کیفیت زودرس آن شود.

جلوگیری از خرابی قطعات

بهترین مکمل سوخت توانایی مهار کردن خوردگی‌ها را دارد و به همین دلیل می‌تواند فرسودگی و خرابی زودرس قطعات فلزی خودرو را کاهش دهد. با استفاده از مکمل سوخت نیاز نیست به‌شکل مکرر قطعات موتور را بررسی کنید.

کاهش انتشار کربن

بیشتر مکمل‌های سوخت می‌توانند رسوبات کربن موجود در سوخت را از بین ببرند که این به احتراق بهتر و انتشار کمتر کربن در محیط کمک می‌کند.

مکمل سوخت دیزلی (گازوییل)

سوخت CNG و LPG
سوخت CNG و LPG

با توجه به اینکه در ایران عامل اصلی خرابی های پمپ های دیزل سوخت بی کیفیت است بهتر است از محصولات مکمل دیزلی استفاده شود.مزایای استفاده شده از مواد افزودنی سوخت بسیار متنوع هستند با انتخاب افزودنی مناسب ، شما مطمئن خواهید بود که سوخت دیزل شما در بهینه ترین حالت خود در موتور میسوزد . همچنین باعث میشود پیستون با قدرت بیشتری از قبل ضربه وارد میکند.

مکمل سوخت گازی

بهترین مکمل سوخت
بهترین مکمل سوخت

گاز طبیعی (CNG) یا گاز مایع (LPG) یکی از رایج ترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین ها برای بنزین است که گاز های آلاینده بسیار کمتری تولید کرده و برای محیط زیست سالم تر است. اما همواره مشکلات ناشی از شتاب گرفتن خودرو و آسیب رسیدن به موتور در کمین رانندگان بوده و لذت استفاده از این سوخت را برای آنان به کابوس تبدیل کرده است. کارایی اصلی این مکمل ها، محافظت از سوپاپ ها و روان سازی سر سیلندر است. اما این محصول در اصل سیستم سوخت را کاملا تمیز کرده، احتراق سوخت را بهبود بخشیده و عملکرد موتور را ارتقا می دهد. این محصول از طریق باک بنزین وارد سیستم سوخت شده و با انجام پروسه های مربوطه، عملکرد خودرو را به میزان محسوسی ارتقا می بخشد.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.7/5 - (45 امتیاز)

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. Homa گفت:

    واقعا محصولتون عالی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *