محلول تمیز کننده باک ماشین

همه ما می‌ دانیم در طول زمان رسوباتی در ته باک جمع می‌ شوند و احتمال ایجاد گرفتگی و خرابی در مسیر سوخت رسانی را افزایش می‌ دهد، این اتفاق بخصوص زمانی رخ میدهد که خودرو دارای توقف های طولانی مدت باشد. معمولا برخی تعمیرکاران به سبک قدیم برای پاکسازی، باک را باز می‌ کنند که هم زمان بر می‌باشد و هم هزینه ‌های اضافی را به صاحب ماشین تحمیل می‌ کند. لذا برای جلوگیری از هزینه های اضافی، می‌توانیم از محصولاتی که برای همین منظور (پاک کننده و تمیز کننده باک) وجود دارد، استفاده کنیم. محلول سوپر کلینر نانو مخصوص مشکلاتی مثل رسوب ته باک و تمیز کننده باک می باشد.

نکته مهم

محلول هواگیری باک بنزین یک فریب است. فضای خالی از بنزین در داخل باک، همیشه هوا هست.

سوپر کلینر نانو تنها مکمل سوخت نانوی تمیزکننده کامل مسیر سوخت رسانی است که در کشور موجود می باشد. این مکمل به صورت کاملا تخصصی جهت تمیز کردن مسیر سوخت رسانی خودرو با فرمولاسیون کاملا جدید تولید شده است. مکمل استثنایی سوپر کلینر نانو برای اولین بار قابلیت پاکسازی صافی بنزین را نیز ایجاد کرده و عامل افزایش طول عمر صافی بنزین می باشد. پاکسازی محفظه احتراق و تمیز کردن دریچه ها یکی دیگر از عملکردهای این محصول می باشد. شستشوی آسان انژکتورها در زمان رانندگی مزیت دیگر سوپر کلینر نانو است. استفاده از این محصول ویژه سلامت موتور خودرو شما را تضمین می نماید. خرید این مکمل خاص را برای یک بار تجربه نمایید.

سوپر کلینر نانو
Super Cleaner Nano

پاکسازی سوپاپ ها، انژکتور ها، سرشمع ها
حجم خالص: 280 میلی لیتر

شستشوی کامل انژکتورها
پاکسازی داخل محفظه احتراق
پاک سازی سوپاپ ها و سر شمع ها
شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
افزایش طول عمر مفید موتور خودرو
پاک سازی باک بنزین و پمپ بنزین خودرو
هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار استفاده شود

قیمت مکمل سوپر کلینر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نمایند.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

چرا از ریختن تینر در باک خودرو برای تمیز کردن آن باید خود داری کرد؟

بسیار دیده شده که مالکان خودرو برای تمیز کردن مسیر سوخت موتور و اگزوز خودرو خود از تینر و یا گازوئیل استفاده می‌کنند و آن را داخل باک بنزین می‌ریزند تا با عبور از مسیر سوخت، رسوبات را از بین برده و آلودگی ها را پاک کند. اما سوال اینجاست که آیا این کار جنبه علمی دارد و تاثیر آن مثبت است یا به طور کلی تاثیر منفی بر روی خودرو خواهد داشت.
تینر یک ماده حلال است و به دلیل خاصیت اشتعال پذیری بالا، موجب بهتر سوختن بنزین در داخل خودرو می‌شود و این تصور را برای راننده ایجاد میکند که عملکرد موتور خودرو بهتر شده و رسوبات هم از بین رفته است، اما چنین نیست و تنها همان سوختن بنزین دچار تغییر شده است. به خاطر حلال بودن تینر باید اشاره کنیم که در صورت استفاده در باک بنزین، تبدیل به یک عامل خورنده می‌شود و قطعات موجود در مسیر را دچار خورندگی می‌کند، همچنین در صورت استفاده طولانی مدت از تینر اورینگ ها از بین می‌روند و مشکلات بعدی را به وجود می‌آورند. باید بگوییم تینر رسوبات و مواد به جای مانده در خودرو را نمی‌شوید، بلکه آنها را حل می‌کند. همچنین تینر می‌تواند عمر سنسور اکسیژن را کم کند و آن را از بین ببرد.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


4.5/5 - (51 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *