تمیز کننده سیستم سوخت تویوتا

محلول تمیز کننده سوپر کلینر نانو جهت کمک به سيستم سوخت برای رسيدن به حداکثر توان و کاهش مصرف سوخت خودرو تویوتا به کار می رود. از سوپر کلینر نانو جهت پاک کردن کاربراتور، سوزن های انژکتور، سوپاپ سوخت، مانيفولد سوخت، سرسيلندر و سر پيستون ها نیز استفاده می شود. محلول تمیز کننده سیستم سوخت مدپا، آب اسيدی فشرده در سوخت و باک خودرو تویوتا را خنثی کرده و از زنگ زدگی سيستم سوخت جلوگيری می کند.

سوپر کلینر نانو
(Super Cleaner Nano)

روانکاری سیستم سوخت
محلول شستشوی مسیر سوخت رسانی

شستشوی کامل انژکتورها
پاکسازی داخل محفظه احتراق
پاک سازی سوپاپ ها و سر شمع ها
شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
افزایش طول عمر مفید موتور خودرو
پاک سازی باک بنزین و پمپ بنزین خودرو
هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار استفاده شود

قیمت مکمل سوپر کلینر نانو
تاییدیه کیفیت
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره
فروش و مشاوره

اخطار: از خرید محصولات ارزان قیمت و بدون تاییدیه در بازار اکیدا خودداری نمایید. اکثر محصولات ارزان قیمت و فاقد تاییدیه رسمی، تقلبی و با موادی بی کیفیت تولید شده است که شدیدا به موتور خودرو شما آسیب وارد می نماید.

با توجه به کیفیت پایین بنزین در ایران و همچنین فرسوده و معیوب بودن مخازن پمپ بنزین ها به خصوص در راه های خارج شهر یکی از آسیب های جدی که به موتور خودرو ها در ایران وارد می شود ناشی از سوخت است. محلول سوپر کلینر مدپاتکس با فرمول خاص خود ناخالصی های بنزین را در خود حل می کند. علاوه بر از بین بردن جرم های ناشی از این ناخالصی ها در مسیر سوخت، این محصول آب موجود در باک خودرو را نیز در خود حل کرده و استفاده از آن هر 5000 کیلومتر بسیار به عمر مفید موتور خودرو کمک خواهد کرد.

ورود به فروشگاه
اینستاگرام پترونانو
صفحه جدید اینستاگرام پترونانو

وظایف سیستم سوخت رسانی خودرو

وظیفه‌ سیستم سوخت‌رسانی در خودروها تزریق مخلوط هوا و سوخت بهینه شده به موتور خودرو است. این کار باید متناسب با شرایط عملکردی موتور در هر لحظه انجام شود. به این معنی که، سوخت رسانی باید متناسب با شرایط مختلف موتور در طول حرکت انجام شود. یعنی در زمان‌های استارت اولیه و هنگامی که موتور سرد است، فاز پس از استارت و گرم شدن موتور، موقع به حرکت در آمدن و شتاب‌گیری خودرو، موتور نیاز دارد که سوخت با سرعت‌های متفاوتی درون آن تزریق شود و سیستم سوخت‌رسانی باید این سرعت‌ها را ضمن تزریق تنظیم کند.

انواع سیستم سوخت رسانی

سیستم‌های سوخت‌رسانی به ۲ دسته کلی کاربراتوری و انژکتوری تقسیم می‌شود. سیستم‌های کاربراتوری تنها سیستم رایج تا پیش از ۱۹۸۰ بودند. اما از دهه‌ ۸۰ میلادی به بعد، خودروسازان به فکر مدیریت بهینه‌ سوخت در خودرو و به دنبال آن مدیریت عملکرد موتور به طور گسترده‌تر افتادند. چرا که در غیر این صورت، قادر به سازگاری با قوانین زیست محیطی نبودند و صنعت خودروسازی آسیب جدی در مواجه با این قوانین می‌دید.
همچنین سیستم‌های قدیمی قادر به تامین نیاز‌های موتورهای جدید‌تر نبودند. بنابراین سیتم‌های انژکتوری پا به این عرصه گذاشتند. تفاوت عمده‌ این دو سیستم در نحوه‌ تزریق سوخت درون سیلندرها است. سیستم‌های انژکتوری سوخت را به صورت ذرات بسیار ریز درون سیلندر می‌پاشند، در حالی که سیستم‌های کاربراتوری سوخت را درون سیلندر می‌ریزند.



محصولات مدپاتکس


انواع اکتان بوستر، مکمل بنزین و انژکتور شور با تکنولوژی نانو


5/5 - (8 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *